Νυχτερινές βόλτες, φωτογραφίες και gps

Τον τελευταίο καιρό θυμήθηκα μια παλιά μου αγαπημένη συνήθεια. Κάτι ένα αμάξι πρόκληση, κάτι η πολύ κλεισούρα των τελευταίων χρόνων, κάτι που περνάω μια δεύτερη εφηβεία… δεν θέλει πολύ ο άνθρωπος, πόσο μάλλον εγώ. Έτσι άρχισα τις νυχτερινές βόλτες με το αμάξι. Με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω και αφού ετοιμάσω τα πλήθη, ξεκινάω τη βραδινή μου περιπλάνηση. Δεν υπάρχει προορισμός, συνήθως παίρνω την παραλιακή και πάω προς Σούνιο.

Κάθε φορά φροντίζω να εφοδιάζομαι και με ένα καινούριο μουσικό cd φτιαγμένο από το απόγευμα, με επιλογές ανάλογα με τη διάθεσή μου, που το χρησιμοποιώ σαν παρέα και σα μέτρο του χρόνου. Πάω λοιπόν για περίπου 10-12 κομμάτια και μετά, όπου και να έχω φτάσει, γυρνάω. Έτσι κάνω μια 2ωρη περίπου βόλτα και ακούω για δεύτερη φορά μόνο τα πρώτα τραγούδια, που συνήθως είναι αυτά που είχα περισσότερο διάθεση να ακούσω. Η βόλτα είναι εντελώς χαλαρή και σπάνια, μόνο σε άδειο δρόμο, ίσως να έχει ένα δυο δυνατά πατήματα του γκαζιού, ίσα ίσα να νιώσω την επιτάχυνση και το στομάχι να κολλάει στην πλάτη. Άντε και 2-3 κατεβάσματα μόνο και μόνο για να ακούσω τον ήχο του boxer. Μια χαλαρή περιπλάνηση με το μυαλό να ταξιδεύει όπου το πάνε οι σκέψεις και οι μουσικές, ότι καλύτερο για την περίπτωσή μου.

Καλή η ρομαντική βόλτα, καλή η μουσική, αλλά δεν θα ήμουν εγώ αν ξεχνούσα εντελώς την τεχνολογία. Στο τέλος λοιπόν της χθεσινοβραδινής μου βόλτας και ενώ είχα βγει στην άκρη για την επί τόπου στροφή, άνοιξα το gps του p3600 για να δω πόση ώρα θα κάνει να κλειδώσει και ως που είχα πάει. Με την ευκαιρία, σκέφτηκα να δοκιμάσω και τη δυνατότητα φωτογράφισης με παράλληλη χρήση του gps. Είχα διαβάσει γι αυτή τη δυνατότητα, αλλά δεν την είχα δοκιμάσει. Συσκευές όπως το p3600 που έχουν και κάμερα και gps, δίνουν τη δυνατότητα να μπουν οι συντεταγμένες του σημείου που έγινε η λήψη στα στοιχεία που υπάρχουν αποθηκευμένα στην φωτογραφία (Geotagging). Κατόπιν με ειδικό πρόγραμμα μπορούμε να διαβάσουμε τις συντεταγμένες (έχω το GPSPhotoLinker), να τις καταχωρήσουμε στο Google maps και να εντοπίσει αμέσως την τοποθεσία της λήψης. Αν ανεβάσουμε τη φωτογραφία στο Panoramio θα εντοπίσει αυτόματα το σημείο στο χάρτη.Στο Leopard, ανοίγοντας τη φωτογραφία με το Preview πάμε στα Tools->Inspector->More Info και βλέπουμε τις συντεταγμένες. Πατώντας Locate ανοίγει ο browser και βρίσκει το σημείο στο Google maps.

info info gps

maps map

One thought on “Νυχτερινές βόλτες, φωτογραφίες και gps

  1. Παράθεμα: Ιδέες σε …κίνηση « Blog Archive « …a geek woman's mind

Σχολιάστε

