Μουσική για βραδινή βόλτα

Το βράδυ που μας έρχεται το περιμένω ανυπόμονα. Θα έχει από τις γνωστές βόλτες με το αυτοκίνητο και αφού αύριο δεν έχει πρωινό τρέξιμο θα είναι ακόμα πιο χαλαρά και ίσως πιο μακρινή. Τρελλένομαι να με απασχολούν «προβλήματα» όπως τι μουσική να προετοιμάσω και να ξεχνάω τα καθημερινά, σπαστικά τρεξίματα και τις πιο ζόρικες επιλογές. Αυτή τη στιγμή με απασχολεί η μουσική επένδυση. Τελεία. Θα έχει blues, αγαπημένα 80’s, απαλά κομμάτια από hard γκρουπάκια ή συλλογή από ταξιδιάρικες μουσικές;

Αν και με ιδιαίτερη προτίμηση στο hard rock γωνία με heavy metal, για τις βραδινές ώρες προτιμώ πιο χαλαρά ακούσματα. Εξαιρούνται οι βραδιές που έχουν «Revenge of rock«. Ψέματα, δεν «έχουν», είχαν. Για κάμποσο καιρό, μερικά χρόνια δηλαδή, κάθε φορά που έβγαινα ήταν για να πάω στο Revenge. Στο τέλος η κολλητή μου, με Jazz και έντεχνες προτιμήσεις, με προειδοποίησε ότι την επόμενη φορά θα πάμε στο Μέγαρο. Έτσι στράφηκα στον καλό μου. Αυτός άντεξε πιο πολύ, εξάλλου έχει κλασσικές rock καταβολές και από την κιθάρα του έχουν περάσει πολλά hard riffάκια. Για 2-3 χρόνια λοιπόν, μόλις άρχιζα να παρουσιάζω «έλλειψη σιδήρου» με πήγαινε για να πάρω τη metalική μου δόση. Κάποια στιγμή όμως και αυτός, μετά από μια βραδιά αφιέρωμα στους Metallica, μου ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει. Μήπως να δοκιμάσω ξανά την τύχη μου και να προτείνω κάποια στιγμή έξοδο στο Revenge; Τώρα που το σκέφτομαι καλά θα ήταν.

«The music that you listen to, becomes the soundtrack of your life»

ακούγεται από τα ηχεία του macbook καθώς ψάχνω κομμάτια και ξεκινάει το Keep blues alive από τους αγαπημένους Blues Wire. Νομίζω ότι βρήκα το soundtrack της αποψινής βόλτας. Τους άκουσα για πρώτη φορά τυχαία, στα τέλη της δεκαετίας του 80 στο Παραρλάμα, στη Θεσσαλονίκη. Άκουγα και δεν πίστευα στα αυτιά μου. Blues απίστευτο, κιθάρες, σαξόφωνα, φυσαρμόνικες… εκείνο το βράδυ από τη μικρή σκηνή μπροστά μου πέρασαν μουσικοί που δεν πίστευα ότι είχαμε στην Ελλάδα. Από τότε τους έχω δει αρκετές φορές εδώ στην Αθήνα πια και θα τους βλέπω όποτε έχω την ευκαιρία. Blues Wire και αγαπημένα κομμάτια όπως το Catch Me When I Fall, Who’s Been Talking, Dream, Never Again, Mustang Sally… γι απόψε λοιπόν.

Σχολιάστε

