Προγράμματα που έχω στο Pocket PC μου (1)

Στο χώρο των pocket pc πέρασα πρόσφατα για δύο λόγους. Ο ένας ήταν η μόνιμη περιέργειά μου για οποιαδήποτε μορφή τεχνολογίας και ο άλλος επειδή θεωρούσα ότι χρειαζόμουν ένα τρόπο για να έχω όποια στιγμή θελήσω σύνδεση στο internet και προχωρημένες τηλεφωνικές υπηρεσίες, όπως πχ. βιντεοκλήση. Ο δεύτερος λόγος αποδείχτηκε …ανάξιος λόγου και έτσι περιορίστηκα στην περιέργειά μου, λόγος υπεραρκετός και ικανός να με κρατήσει στο χώρο αυτό αρκετό καιρό.

Όπως ήταν φυσικό, μετά τη βασική «εκπαίδευση» στο χειρισμό, πέρασα γρήγορα στην εξερεύνηση των δυνατοτήτων και κυρίως του λογισμικού που υπάρχει για τα pda. Το pocket pc που επέλεξα, μετά από έρευνα στο internet μιας και δεν είχα ιδέα για το αντικείμενο, ήταν το htc p3600. Επιλογή αρκετά καλή όπως αποδείχτηκε για τις απαιτήσεις μου και τα λεφτά που μπορούσα να διαθέσω. Το p3600 είχε λειτουργικό τα windows mobile 5, κάτι που δεν ισχύει πια, μιας και έβαλα τα windows mobile 6. Και βέβαια μετά δοκίμασα άπειρα προγράμματα. Κάποια από αυτά ελεύθερα και κάποια εμπορικά. Πρέπει να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τον αριθμό των διαθέσιμων προγραμμάτων και από τις δυνατότητές τους. Τελικά (και ως αυτή τη στιγμή) κατέληξα στα παρακάτω:

Resco Explorer: Ο καλύτερος file manager που δοκίμασα μέχρι στιγμής. Πολλές δυνατότητες, plugins, βολικός και στα wm6 πολύ γρήγορος.
Flexmail: Ο mail client που κατέληξα. Δεν νομίζω ότι θα χρησιμοποιήσω όλες τις δυνατότητές του, αλλά είναι εύχρηστος ακόμη και για κάποιον που θέλει τα βασικά.
Opera mobile: H mobile έκδοση του γνωστού και γρήγορου web browser.
pocketLAN: Το απαρραίτητο εργαλείο για τη σύνδεση του pda στο δίκτυο. Γρήγορο scan, mapping στους κοινόχρηστους φακέλους, σύνδεση και αποσύνδεση, ping, trace route, port monitor… μου αρέσει πολύ αυτό το εργαλείο.
iGO My way 2006 Plus: Το πρόγραμμα πλοήγησης που ήρθε πακέτο με το pda και που αποδείχτηκε πολύ καλό.
SPB Mobile shell: Εύχρηστες αλλαγές στο user interface, προσωπικά μενού, πρόσβαση σε δυνατότητες με ελάχιστες κινήσεις, εντυπωσιακές today screens… είναι μερικές από τις δυνατότητές του.
Resco Photo Viewer: Viewer φωτογραφιών με πολλές δυνατότητες. Slideshow, screen capture, αναπαραγωγή video, προσθήκη φωτογραφιών σε επαφές είναι μερικές από αυτές.
SPB Backup: Πρόγραμμα που κρατάει backup σε self-extracting συμπιεσμένα εκτελέσιμα και κάνει τη διαδικασία του backup-restore υπόθεση ελάχιστων κλικ.
Pocketmusic: Media player με skins, equalizer με αρκετά sound presets, αναπαραγωγή πολλών formats και εύχρηστο playlist editor.
SmartBlock: Εύχρηστο πρόγραμμα για μπλοκάρισμα ανεπιθύμητων τηλεφωνημάτων ή SMS.

One thought on “Προγράμματα που έχω στο Pocket PC μου (1)

  1. Παράθεμα: Προγράμματα που έχω στο Pocket PC μου (1) · Pocket PC News and Reviews

Σχολιάστε

