Περί χωρισμών και Bluetooth

Είναι ένα σπάνιο και εξαιρετικό πλάσμα που το αγαπάω πολύ. Ένα κορίτσι «αστέρι». Τα τελευταία χρόνια είχα συνδιάσει την εικόνα του με μόνιμο σχεδόν αξεσουάρ το bluetooth ακουστικό. Το τηλέφωνο αποτελούσε το μοναδικό συνδετικό κρίκο με «εκείνον», που ήταν μακριά. Πριν κάμποσο καιρό άρχισα να μαθαίνω για «απομακρύνσεις» και προβλήματα. Και μετά, ενώ το κορίτσι έλειπε, έτυχε να μείνω για λίγο καιρό σπίτι του. Πάνω στο τραπέζι της κουζίνας, μέσα σε ένα καλαθάκι με όλα αυτά τα διάφορα και αδιάφορα που βάζουμε συνήθως σε τέτοια καλαθάκια, είδα το bluetooth.

Το κορίτσι θα έλειπε για μέρες και ο «κρίκος» ήταν εκεί. Και κοιτώντας την εικόνα, προσπαθώντας να καταλάβω τι δεν ταιριάζει, συνειδητοποίησα ότι το αταίριαστο ήταν το παρατημένο bluetooth. Kαι ήξερα ότι «τελείωσε». Σκισμένα σημειώματα και φωτογραφίες, «απαγορευμένα» τραγούδια και αλλαγή στα στέκια, θυμόμουν στις δικές μου εποχές. Τώρα delete η επαφή στο msn, διαγραφή από τη SIM, ξεχασμένο το bluetooth δίπλα στη λίστα για το super market και στο φυλλάδιο της πιτσαρίας. Άλλοι καιροί, άλλες τρόποι, ίδιος πόνος. Το ένιωσα το κορίτσι «μου» τόσο πολύ και τόσο έντονα, σα νάμουν εγώ στη θέση του.

Μετά από μερικές μέρες γύρισα στην έδρα μου. Δίπλα στο χαμό από υπολογιστές και οθόνες, μπροστά από ένα «πεθαμένο» motherboard που «διακοσμεί» τη γωνιά μου, μέσα στο δικό μου καλάθι με καλώδια, φορτιστές, ακουστικά, usb στικάκια και ένα σωρό άλλα «απαρραίτητα», είδα το δικό μου bluetooth. Ξεχασμένο και με την μπαταρία αφόρτιστη. Ένιωσα μια απέραντη θλίψη. Για τα «ξεχασμένα» bluetooth ή για τους ιδιοκτήτες τους;

Οκ, καιρός να αφήσουμε τους συναισθηματισμούς και να δώσουμε νόημα ύπαρξης στα ξεχασμένα bluetooth ακουστικά. Για να δούμε τι μπορεί να γίνει με ότι «υλικά» διαθέτουμε. Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα macbook με os x, ένα pc με Ubuntu, 60 GB τραγούδια και έτσι για να βρίσκονται ένα skype και ένα sjphone. Γιατί να μην έχω λοιπόν αυτονομία στην κίνηση χωρίς τον περιορισμό του ενσύρματου ακουστικού, καλύτερο και καθαρότερο ήχο και στα βραδινά μου ξενύχτια να μπορώ να απολαμβάνω τη μουσική μου στην ένταση που θέλω χωρίς να ενοχλώ όσους κοιμούνται;

Το bluetooth headset που έχω είναι το HTC BH S100. Στο os x η ρύθμιση για τη χρήση του headset γίνεται με τον Bluetooth Setup Assistant. Στο System Preferences-> Bluetooth πατώντας το ξεκινάει ο assistant για την προσθήκη συσκευής. Φυσικά θα έχουμε ανοίξει και το bluetooth headset, ανάλογα με τις οδηγίες του, ώστε να εντοπιστεί από το Leopard. Μετά το τέλος των ρυθμίσεων στο panel και στο σήμα του Bluetooth-> δεξί κλικ-> επιλογή του ονόματος που έχουμε δώσει στο bluetooth headset->»Use Headset».

bluetooth os x

Στο pc έχω Ubuntu Hardy Heron alpha 4 το οποίο ακόμη βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο. Δοκίμασα με δεξί κλικ στο applet του Bluetooth στο panel, μιας και στο Ubuntu η εγκατάσταση των απαρραίτητων πακέτων καθώς και του applet γίνονται εξ ορισμού, τον εντοπισμό συσκευών. Αναγνωρίστηκε και το macbook που βρίσκονταν δίπλα ανοιχτό και το headset.

devices

Πατώντας Connect σε αυτό είδα το «ποιητικό»:

Nautilus cannot handle obex: locations. Couldn’t display «obex://κλπ.»

Πηγαίνοντας στο launchpad να κάνω έλεγχο και να αναφέρω το bug, σαν «καλό» «κορίτσι» που είμαι, είδα ότι έχει ήδη αναφερθεί. Έτσι δεν μπόρεσα να ακούσω ήχο από το bluetooth στο linux λόγω του bug στον nautilus. Όπως και νάχει όμως… το bluetooth βρήκε λόγο ύπαρξης, έστω στο mac για τώρα.

Όλα τα άλλα είναι απλά θέμα χρόνου. 😉

7 thoughts on “Περί χωρισμών και Bluetooth

  1. Για να σ’ εκδικηθώ
    βγάζω απ’ το mouse τις μπαταρίες
    και συ όπως κι εγώ
    κομμάτια στα chat room και στις πλατείες
    τα DVD σου καίω μέσα στον πυρετό μου
    και σβήνω το όνομά σου απο το Address Book μου

    Για να σ’ εκδικηθώ
    πετάω το bluetooth και δώρα
    και συ όπως και εγώ
    θρύψαλα και σκουπίδια τώρα
    τα .jpeg σου σβηνω τα vector που αγαπούσες
    και βάφω το PC σου στο χρώμα που μισούσες

    Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές
    αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτές

    😆

  2. Άφωνη, εκστασιασμένη και άκρως εντυπωσιασμένη από το βάθος της ευαισθησίας σου και του ταλέντου σου. Μόλις έγινε το «τραγούδι» της ημέρας …και του μήνα μη σου πω. :respekt: 😀 Με εκφράζει… :what:

    (Έγραψες Τόλη, αν και μάλλον το έχεις …δανειστεί :aggeloudi: )

  3. wraio kommati…..bebaia,den me aggiksan toso ta «bluetooth neas genias»,mallon perissotero me aggikse to «peri xwrismwn» mias k to kinito tilefwno mexri prin ligous mines itan kati san anapospasto kommati ka8e meras mou………((anamniseis…xexe….))

  4. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις… και κοίτα να δεις μέρα που το συζητάμε («του Αγίου ανήμερα» που θάλεγαν και στο χωριό μου). Ότι και να πεις σε αυτές τις περιπτώσεις δεν βοηθάει. Τα μόνα που βοηθάνε κάπως είναι να τα λες και βέβαια αυτό που ισχύει και για τα bugs και το είπα παραπάνω:

    Όλα τα άλλα είναι απλά θέμα χρόνου. 😉

Σχολιάστε

