Αυτό το τραγούδι δεν είναι για μένα

Ο πονοκέφαλος είναι φριχτός. Κρίση ημικρανίας που αποτραβιέται για λίγο και μόνο με τη χρήση δυνατών, σχεδόν παραισθησιογόνων, παυσίπονων. Μετά έρχεται ξανά. Όταν με πιάνει χάνω τον κόσμο, δεν αντέχω ήχους, φώτα, κινήσεις. Ξαπλώνω με σβηστά φώτα και περιμένω τα χάπια να δράσουν. Δεν κοιμάμαι αλλά δεν είμαι ούτε ξύπνια. Σα ναρκωμένη.

Όταν τα παυσίπονα με «πιάνουν» νιώθω μια ευχάριστη ζάλη. Μια χαρά, σχεδόν ευτυχία, που δεν πονάω πια. Όλα τα αισθάνομαι πιο δυνατά, πιο έντονα. Ευαισθησίες καλά κρυμμένες βγαίνουν στην επιφάνεια. Σε μια τέτοια στιγμή, μέσα από κλειστές πόρτες, ίσα που ακούγεται, ίσως από την τηλεόραση στο σαλόνι, ίσως από το διπλανό σπίτι:

And so it is, Just like you said it would be
Life goes easy on me, Most of the time

Το μυαλό μου σταματάει και προσπαθεί να θυμηθεί. Είναι δύσκολο με αυτά τα παυσίπονα να δουλέψει όπως θέλω. «Δουλεύει» όπως θέλει εκείνο. Σε περίεργα μονοπάτια. Ένα τραγούδι, όχι σαν αυτά που ακούω, αλλά που κάτι μου κάνει ώρες ώρες. Μια ταινία, όχι σαν αυτές που τις σκέφτομαι για καιρό, αλλά που «κάτι» βρήκα εκεί μέσα. Προσπαθώ να κουνήσω το κεφάλι, με προσοχή γιατί η παραμικρή κίνηση πονάει, να διώξω τις σκέψεις, να τις τρομάξω να πετάξουν.

Μη μου ξαναπείς γιατί ακούω μέταλλα αφού δεν μου ταιριάζουν. Τα ακούω γιατί δεν χρειάζεται να τρομάζω τις σκέψεις μου να φύγουν, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις;

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to Leave it all behind?

8 thoughts on “Αυτό το τραγούδι δεν είναι για μένα

  1. Κάπου από μέσα ακούω πάλι το κομμάτι. Πάω να δω από που ακούγεται… Η τηλεόραση παίζει ένα από αυτά τα χορευτικά σόου. Μια κοπελιά στη σκηνή το χορεύει. Είναι καταπληκτική. Ο χορός της μου φέρνει δάκρυα.

  2. Ειρήνη από ημικρανίες υποφέρω κι εγώ… Ξέρω πως είναι… «Κληρονομιά» από τη μητέρα μου… Θυμάμαι πριν δύο βδομάδες που με έπιασε κόντεψα να πεθάνω. Να φανταστείς έδεσα μια μπλούζα σφιχτά γύρω από το κεφάλι μου μπας και περάσει… Είναι κάτι που πρέπει να υποστούμε δυστυχώς… 😦

  3. Ωραίο και θλιμμένο. Δεν τόχα ακούσει. Είδα το video αφού audio δεν το έχω και μάλλον δεν βρίσκεται εύκολα. 😦

    Άσχετο 1: Έκανε ένα ψιλοσεισμό και ξύπνησα. Ακόμα δεν έμαθα που και πόσο
    Άσχετο 2: Έξω έχει χιόνι πάνω στα αυτοκίνητα και στο πάρκο http://tinyurl.com/ywrkwb (φωτο αυτή τη στιγμή)

Σχολιάστε

