Χωρίς τίτλο

Αν μπορούσα να διαλέξω θα ήμουν χιλιόμετρα από δω. Ήχοι, μουσικές, κόσμος, χρώματα, μυρωδιές, ατμόσφαιρα γλεντιού. Αν μπορούσα να διαλέξω θα προτιμούσα ακόμα και ένα λευκό δωμάτιο. Δεν μπορώ όμως. Μια λύση θα ήταν να ήμουν σχεδόν μεθυσμένη. Δεν είμαι όμως. Είμαι αναγκασμένη να περπατάω ανάμεσα σε κόσμο που νιώθω να με ακουμπάει, να με σπρώχνει και ταυτόχρονα να είναι ένα σύμπαν μακριά ή μήπως είμαι εγώ ένα σύμπαν μακριά;

Χιλιάδες εικόνες και σκηνικά που κράτησαν δευτερόλεπτα το βλέμμα μου, περνάνε χωρίς να με αγγίξουν. Αποτραβιέμαι ακόμα πιο πίσω από το πλήθος και βρίσκω το ιδανικό καταφύγιο. Χιλιάδες Watt σε απόσταση ενός μέτρου από μένα με αγκαλιάζουν προστατευτικά. Νιώθω τα μπάσα να με μετατρέπουν σε κύμα. Θέλω να πάω σε συναυλία παλιοροκάδων. Όχι «έντεχνων» του σήμερα, το soundtrack  της ζωής των «δήθεν» που θεωρούν ότι αρκετή ποιότητα παίρνουν από τη μουσική που ακούνε, οπότε τους παίρνει να είναι χωρίς λόγο και συνέπεια. Όχι από επαναστάτες της νέας γενιάς. Τους χαίρομαι και μια χαρά τα λένε, αλλά θα περιμένω να περάσει λίγη ζωή και αρκετός πόνος από πάνω τους. Όταν έρθει ο καιρός που ο νόμος της ζωής λέει πως θα γίνουν το σύστημα και θα σπάνε πιάτα, αν και τότε αλωνίζουν τη σκηνή, τότε θα έχουμε να «πούμε» πολλά.

Ντυμένη στα μαύρα, χωρίς καμμιά λεπτομέρεια να σπάει τη μαύρη μονοτονία, βρίσκω ιδανική κάλλυψη δίπλα στα κατάμαυρα ηχεία.

Ήχος και εικόνα με σώζουν άλλη μια φορά. Ο ήχος έκλεισε όλους αυτούς έξω από τη σκέψη μου. Η εικόνα, μαύρο στο μαύρο, έκλεισε εμένα έξω από τις ματιές τους. Η μόνη στιγμή που άφησα το βλέμμα μου να κοιτάξει πιο μακριά, λίγο πιο ψηλά, ήταν όταν πια γύρω μου δεν υπήρχε κανείς και τα ηχεία σώπασαν. Οι δρόμοι άδειασαν και έμεινε μια βομβαρδισμένη πόλη.

ηχείαroads

Η θλίψη και ο έρωτας ξεθωριάζουν με το χρόνο. Η θλίψη και ο έρωτας ξεπλένονται με αίμα όταν ο χρόνος κολλάει. Go straight to hell boys.

httpv://www.youtube.com/watch?v=gqyN3-bpGug

4 thoughts on “Χωρίς τίτλο

  1. για το κείμενο δεν έχω να πω τίποτα

    θα πλύνεις τα πιάτα και θα σου περάσει :devil:

    το νεο theme του blog είναι καπως κουραστικό

    μια συμβουλή KISS

    και μουσική προταση καρναβαλιστική

  2. Ότι έχω να πλύνω τα πιάτα σκεφτόμουν και με έπιασε ότι με έπιασε :what: :shifty:

    Το νέο μου theme είναι πολύ κουραστικό, αλλά έχει κάτι που μου αρέσει, θα δω τι θα κάνω… Ώσπου να αποφασίσω όμως, πάρε «το» homunculus και πάτε να παλέψετε στα μαρμαρένια αλώνια και όποιος νικήσει θα περάσει η άποψή του. Δεν θα με τρελλάνεται εσείς ο ένας βάλτο ο άλλος βγάλτο. :hit: 😛
    Μουσικά… πρότεινες καρναβαλιστικό ύμνο :respekt:

  3. για να είμαι ειλικρινής κανένα θέμα από αυτά που έχεις βάλει ως τώρα δεν μου έκατσε ακριβώς…
    Και νομίζω το ίδιο ισχύει και για σένα… Spiral Out! Keep Going! Spiral Out!

  4. Όντως, κανένα δεν με τρελλένει 😦
    (και τα έχω δοκιμάσει όλα :shifty: )

    Με τις τελευταίες προτάσεις άρχισε το κέφι (και η έμπνευση :plaf: ) και έρχονται.
    Εκείνες που τραγουδούσαν κάτι σε …ντομάτες ή λέγαν αυτές κάτι σε σάλτσα, ποιές ήταν και ήταν καρναβαλίζουσες; Κόλλησα η αλτχαϊμερούχα….

    Edit:Το θυμήθηκα http://www.youtube.com/watch?v=XubVpeq4E20

Σχολιάστε

