Εκτός προγράμματος

Οι βραδιές μυρίζουν άνοιξη. Ακολουθώντας μια ξαφνική παρόρμηση πήγα για περπάτημα καθώς έπεφτε το βράδυ. Πίστευα ότι θα είναι τρομαχτικά ή ίσως και επικίνδυνα. Δεν ήταν. Είχε όμορφα «σκοτεινά» χρώματα, τα φώτα της πόλης να λάμπουν από μακριά, έντονη μυρωδιά από τη θάλασσα και κύματα.

Έμεινα μέχρι που έπεσε εντελώς η νύχτα και εμφανίστηκαν τα αστέρια. Η θάλασσα είχε μια περίεργη κίνηση. Ένα είδος κύματος που δεν έσκαγε με αφρό στην προβλήτα αλλά φούσκωνε και τραβιόταν με μια μαγευτική κίνηση. Με τρόμαζε κάποιες στιγμές. Στο μυαλό μου έρχοταν εικόνες από …τσουνάμι. Ήταν όμως τόσο όμορφη και είχε τέτοια μυρωδιά που δεν ήθελα να φύγω. Κάποια στιγμή άρχισαν να εμφανίζονται αυτοκίνητα με ζευγαράκια. Μόνο τότε έφυγα. Η νύχτα δίπλα στη θάλασσα είναι δική τους.

Είδα έξι επεισόδια από το «Big Bang Theory«. Το έκτο με διακοπές γιατί με έπαιρνε ο ύπνος με το λάπτοπ στα πόδια μου και μισοξαπλωμένη στον καναπέ. Σηκώθηκα να ξετυλίξω καλώδια από ακουστικά και τροφοδοσίες. Ξύπνησα εντελώς. Ώρα για τη βραδινή μου περιπλάνηση και τη «δική» μου ώρα. Μου κόλλησε ένα γλυκανάλατο τραγουδάκι από τα 80’s. Δεν πειράζει, θα μου περάσει. Όλα περνάνε κάποια στιγμή. Στην τηλεόραση έχει μια εκπομπή για την κατάθλιψη.

ΥΓ. Ένας μάγος της κιθάρας, παιδί της γενιάς μου, έφυγε νωρίς.

R.I.P. Jeff Healey

11 thoughts on “Εκτός προγράμματος

  1. Καλησπέρα!
    Σκοπός μου δεν είναι να σχολιάσω το ποστ σου αλλά να πώ ένα γεια καθώς μόλις τελείωσα την πλήρη ανάγνωση του blog σου (το ανακάλυψα απο το myubuntu.gr, αλλά σε έχω ξανασυναντήσει στο linux section δημοφιλούς forum χρόνια πριν – και τότε μου έκανε εντύπωση οτι υπάρχουν γυναίκες που ασχολούνται με ενδιαφέροντα πράγματα 😉 )
    Μόλις λοιπόν απέκτησες άλλον ένα τακτικό αναγνώστη!
    Keep Up και καλώς σε βρήκα!

  2. Καλώς ήρθες 😀
    Είναι ωραίο να συναντάει κανείς παλιούς «γνωστούς».
    Χμμμ για να κάνω μια προσπάθεια… Αν από παλιά ήσουν lycos, έστω και σε ένα τμήμα του ονόματός σου τότε θα μου λύσεις μια απορία ζωής. Aν οι ευχές στις υπογραφές γίνονται πραγματικότητα…

    Απέκτησες wi-fi στην ταράτσα σου; 😀

  3. Μην προσπαθείς άδικα… Είπα οτι σε είχα ξανασυναντήσει, αλλά δεν είχαμε μιλήσει τότε. Το WiFi στην ταράτσα πάντως είναι μια πονεμένη ιστορία, από την εποχή που οι aDSL στην Ελλάδα έκαναν τα πρώτα τους βήματα και τα οικονομικά μου (και του κολλητού μου) οδήγησαν στην κατασκευή «CANtenna» και την πλήρη αποτυχία (λόγω απόστασης της κεραίας από τα PC).

  4. Οκ 🙂
    Αν και ούτε με το άτομο, στο οποίο αναφέρθηκα, είχα μιλήσει. Απλά είχε το συνθετικό «lykos» στο όνομά του, «τριγύριζε» στην περιοχή του linux και έγραφε στην υπογραφή του ότι θέλει wifi στην ταράτσα του.

    Anyway… επί της πονεμένης ιστορίας. Είμαι με διακοπή ρεύματος εδώ και 3 ώρες και ενώ το λάπτοπ δουλεύει με μπαταρία, δεν έχω internet. Ήδη παρουσιάζω τα πρώτα στερητικά. Άσε που από ότι φαίνεται όλοι γύρω μου έχουν. :plaf:

    http://tinyurl.com/39srd7

    Κανένα από αυτά τα AP δεν είναι το δικό μου 😥

    Δοκίμασα να «δανειστώ» ίσα για να δω αν συνεχίζει να υπάρχει ο πλανήτης, έτσι είδα και το μήνυμά σου. Μόνο αυτό πρόλαβα όμως γιατί αποσυνδέθηκα.
    Όλοι φαίνεται να έχουν εκτός από μένα. Aν αυτό δεν είναι αδικία ποιό είναι; Ελπίζω να έρθει γρήγορα το ρεύμα πριν περάσω στην παρανομία. 😯

    Αυτό που θα κάνω οπωσδήποτε και σύντομα, είναι να αρχίσω να χτυπάω κουδούνια στη γειτονιά, για να μάθω σε ποιούς ανήκουν κάνα δυό γειτονικά access points, να ανταλλάξουμε κανένα κωδικό για ώρα ανάγκης. Άνθρωποι είμαστε, δεν ξέρεις πότε θα μείνεις και δε λέει να πάθουμε στέρηση. :lookaround:

    (Για την ιστορία, το μήνυμα γράφτηκε off line και με την ελπίδα, ώσπου να γράψω την τελευταία λέξη, να είμαι online)

    Μπαααα… ακόμα τίποτα, τελειώνει η μπαταρία και όπου νάναι ξαναπέφτει και η 2λεπτη «γειτονική» σύνδεση :plaf:

  5. Ούτε κι εγώ είχα ρεύμα αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.

    Επιπλέον δεν έχω και θάλασσα κοντά.

    Άρα είμαι σε χειρότερη μοίρα.

    Δε μπορεί, θα νιώθεις κάπως καλύτερα τώρα.

  6. Μπορώ να πω ότι είμαι πολύ καλύτερα τώρα. Άλλο τέτοιο «κακό» να μην μας ξανάβρει. 😀
    Κρίμα που δεν έχεις θάλασσα σε ακτίνα βολής. Όχι βέβαια ότι αυτή πούχω είναι από εκείνες που μαζεύεις φόρα και βουτάς αλλά και μόνο η εικόνα της, βοηθάει κάποιες δύσκολες ώρες. 😉

  7. Κάτι ξέρω εγώ δηλαδή που σε περίπτωση διακοπής υπολογίζω να κλείσει το desktop το συντομότερο και να μείνει όλη η υπόλοιπη μπαταρία του UPS στο modem/router. Πόσο λέτε να κρατήσει;;

  8. Γενικά το ups, ανάλογα πάντα βέβαια το μοντέλο, είναι για να προλάβεις να σώσεις τη δουλειά και να κάνεις αξιοπρεπώς shutdown. Βέβαια το router δεν έχει την ίδια κατανάλωση σε ενέργεια, οπότε μπορεί και να είναι ΠΟΛΥ καλή ιδέα. Γιατί δεν κάνεις ένα πείραμα να δεις. Ή και με μαθηματικά στο περίπου μπορείς να βρεις θεωρητικά τι γίνεται, αν έχεις την ισχύ του ups και την κατανάλωση που κάνει το AP.

    Όσο το σκέφτομαι μου φαίνεται πολύ πιθανό να κρατάει αρκετά. Αν κάνεις το πείραμα πάντως ενημέρωσε. 😉

  9. Κάποια στιγμή θα το κάνω…
    Προς το παρόν επειδή δουλεύω στο desktop βαριέμαι να το κλείσω κ να περιμένω πότε θα τελειώσει η μπαταρία του UPS μονο με το router πάνω…
    :-$

  10. γεια χαρά!

    αυτό τον καιρό με τις διακοπές ρεύματος άρχισα να σκέφτομαι «Μήπως είμαστε περισσότερο εξαρτημένοι από την τεχνολογία από κάθε άλλη γενιά και δύσκολα θα ‘επιβιώσουμε’ χωρίς internet, υπολογιστή κλπ;»
    Μήπως αυτό που η fog ένιωσε (τη θάλασσα, τα κύματα, τη μυρωδιά της φύσης) έπαψαν να τα νιώθουν οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα; Μήπως έχουμε χάσει ένα μέρος της ‘ανθρωπιάς’ μας; Μήπως αρχίσαμε να λειτουργούμε όπως υπολογιστες που χρησιμοποιούμε;

  11. Καλώς ήρθες 😀

    Αυτό το διήμερο με απασχόλησε το θέμα που αναφέρεις. Ήμουν και στη φύση, σκεφτόμουν και την τεχνολογία… Ποιός μας απαγορεύει να τάχουμε και τα δύο; Για μένα αυτή η κατάσταση μου κάνει ιδανική και το βλέπω αισιόδοξα το θέμα. Μόλις βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου θα γράψω σχετικά. Ίσως να φταίει που «ερωτεύτηκα» ξανά και όλα μου φαίνονται δυνατά. 😀

Σχολιάστε

