WordPressόψαρο στα ανοιχτά

Είναι κάτι άτομα που παίρνουν ένα «τίποτα» και λίγο «καθόλου» και επειδή έχουν αυτό το «κάτι», φτιάχνουν θαύματα. Εγώ ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που παίρνουν θαύματα και τα κάνουν ένα «τίποτα», με ολίγη από «μπάχαλο». Σα να λέμε δηλαδή πως αν θέλετε να διαλέξετε χρώματα ή να στολίσετε κάτι, μην μπείτε στον κόπο να με φωνάξετε. Αν όμως έχετε διαλέξει εσείς το φωτιστικό, μπορώ άνετα να σας το περάσω.

Θυμάμαι στη σχολή ένα σκηνικό. Ανάμεσα στα εγγειοβελτιωτικά έργα, στους κινητήρες wankel, στη μετεωρολογία και στην οργανική χημεία, υπήρχαν κάτι μαθήματα κουκουρούκου, όπως η ανθοδετική. Δίναμε το εργαστήριο και έπρεπε να φτιάξουμε μια ανθοδέσμη. Έλεος. Τέλος πάντων, ήταν κάτι αστέρια που έφτιαξαν συνθέσεις ότι πρέπει για  διαγωνισμό ikebana.

Εγώ πήρα το ειδικό σφουγγάρι και τα σύνεργα και έφτιαξα τρεις ομόκεντρους κύκλους, με κενό τον κεντρικό. Ενώ και οι τρεις κύκλοι είχαν το ίδιο χρώμα λουλουδιών, στο μεσαίο έβαλα κάθε δεύτερο λουλούδι άλλο χρώμα. Τρομερή έμπνευση.  Ο καθηγητής κοίταξε κάμποση ώρα τη σύνθεση και με ρώτησε τι δείχνει. «Ένα ρουλεμάν» του λέω σοβαρά. Με κοίταξε ώρα στα μάτια, εγώ εντελώς σοβαρή και μετά μου λέει: «Πέρασες».

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσουν τα ωραία. Μπορεί να μην μπορώ να τα σκεφτώ, αλλά όταν τα δω, ξέρω αν μου αρέσουν.  Μπαίνω λοιπόν το πρωί στο blog του hom και βλέπω καινούριο look. Πρασίνισα λιγάκι. Εγώ δεν είμαι παιδί; Είμαι και όποιος πει το αντίθετο να του κρασάρει ο server.

Άνοιξα λοιπόν τον υπολογιστή-πειραματόζωο και χτύπησα μια αναβάθμιση σε hardy beta. Έριξα μετά πάνω ένα xampp που περιέχει Apache, MySQL, PHP και Perl. Υπάρχει έκδοση για όλα τα λειτουργικά και είναι το πιο εύκολο πράμα να στηθεί. Ακόμα και για τον πιο άσχετο, αλήθεια λέω.Τυχόν περίεργα μηνύματα στην κονσόλα, θα δείτε μόνο αν πειράζετε ζωντανούς «δαίμονες», όπως κάνω εγώ. Αν «παίζετε» σύμφωνα με τις οδηγίες, δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε τα παρακάτω. Running ή δεν Running τελικά; Μήπως να Run to the hills;

Για το τέλος άφησα την εγκατάσταση του WordPress. Ψάχνοντας, βρήκα ότι μόλις έχει βγει RC1 της έκδοσης 2.5. Την εγκατέστησα αμέσως. Νέο interface, διαχείρηση στα tags, αναβάθμιση των plugins με ένα κλικ, ρύθμιση του dashboard, πολλαπλό upload αρχείων, built-in galleries και καλύτερη ταχύτητα, είναι μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά. Δεν μου άρεσε η διαχείρηση των widgets, αλλά μπορεί να μην έχω ανακαλύψει ακόμα τις κρυφές χάρες των νέων κόλπων.

Έχοντας λοιπόν μια κανονική εγκατάσταση server στο σπίτι μου, δοκίμασα να κατεβάσω το blog και να περάσω τα πάντα στην τοπική database. Με λίγη προσπάθεια και λίγη προσοχή, η εγχείρηση πέτυχε. Έριξα πάνω και μερικά plugins να δω πως παίζουν και μπορώ να πω ότι μου άρεσε και ψιλοκόλλησα. Αναπαραγωγή ήχου, youtube βίντεο, shoutbox και θα υπάρξει και συνέχεια. Άσε που έχω τη δυνατότητα να ακούω τα ράδιό μου, από το last.fm. Από το πρωί ακούω φοβερές μουσικές. Επιλογές από τα 40.000 περίπου τραγούδια που έχω ακούσει online. Και τώρα ψάχνω εμφάνιση, δοκιμάζοντας ότι υπάρχει και δεν υπάρχει. Η «Αλίκη» στην χώρα των θεμάτων.

Macόθεμα, ροζ καραμελέ και ένα ubuntuχρωμόθεμα, που το όφειλα στο Mark, μετά από τόσα χρόνια «συμβίωσης». Δεν θα το χρησιμοποιήσω όμως, εξάλλου ούτε εκείνος με πήρε βόλτα στο διάστημα:

Την περισσότερη ώρα την πέρασα με το παρακάτω θέμα. Κάποιο έπρεπε να αφήσω για να κάνω τις δοκιμές εξάλλου. «Messing the server» είναι το προσωρινό blog name, για να ξεχωρίζω που είμαι, μην τύχει και στείλω το κανονικό blog στο «άπειρο και ακόμα παραπέρα«.

Τα πειράματα συνεχίζονται. Αν πέσει στην αντίληψή σας κανένα θέμα που να ταιριάζει στο …χαρακτήρα μου, παρακαλώ στείλτε μου το link. O παγκόσμιος ιστός θα σας ευγνωμονεί.

ΥΓ. Μόλις κοίταξα έξω απο την μπαλκονόπορτα. Έχει ένα απίστευτο φεγγάρι που «παίζει» με τα σύννεφα. Ούτε το 1/1000 δεν μπορεί να δείξει η φωτογρφία που πήρα, αλλά για μια ιδέα φτάνει:

6 thoughts on “WordPressόψαρο στα ανοιχτά

  1. Δεν είναι ακριβώς δικό μου…
    Υπήρχε, αλλά εγώ έκανα μερικές μεγάλες αλλαγές, και μιας και διανέμεται υπό την GPL, το δημοσίευσα κιόλας. Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσεις να βάλεις widgets και τέτοιους νεωτερισμούς, αλλά κατά τα άλλα δουλεύει αρκετά καλά.

  2. I hate xampp (Ι also hate phpmyadmin)! Με το χέρι άνθρωποι! 😀 :shifty:

    Δικαιολογίες… Δεν θα μπορέσεις ποτέ να φτάσεις την τελειότητα του δικού μου layout οπότε και θα το αντιγράψεις… :harhar: Επίσης είσαι τόσο περίεργη που θα προτιμήσεις να κάτσεις να μάθεις xhtml, css και php προκειμένου να φτιάξεις κάτι που απλά να σου κάθεται στο μάτι… Δεν υπάρχει τίποτα εκεί έξω που να σε ικανοποιεί απόλυτα. Μουχαχα!

    Θα πρότεινα drupal εφόσον υπάρχει η δυνατότητα…
    Εκεί θα βρεις κάποια themes που θα σου αρέσουν αλλά και τη δυνατότητα και ευκολία της παρα-μετρο-ποίησης…

  3. Δεν προλάβαινα με το χέρι, ακόμα γράφω τον kernel… Έχουμε μάθει όλοι στα ετοιματζίδικα. :shifty:

    Δεν είσαι πολύ μακριά από το πως με πάει η κατάσταση. Προτιμώ να πειράζω και να φέρνω στα μέτρα μου τα υλικά, παρά να χρησιμοποιώ το αποτέλεσμα. Είναι πιο συναρπαστικό να κάνω τα πράγματα να δουλεύουν, παρά να τα χρησιμοποιώ. Αλλά ώρες ώρες κουράζομαι. Και τότε θέλω απλά να δουλεύει το οτιδήποτε. Είναι και ότι το layout το δικό σου δεν πιάνεται…. πόση απογοήτευση να αντέξω η γυναίκα :what:
    :harhar:

    Προς το παρόν θα συνεχίσω την προσπάθεια να συνέλθω από τη χειρότερη κρίση ημικρανίας των τελευταίων χρόνων.
    Παρατηρήσεις:
    1. Το «πράμα» έχει χαλάσει πια. Διπλή ένεση σου κάνουν, κάπως την ακούς, αλλά δεν νιώθεις ότι είσαι η Grace Slick των Jefferson Airplane στο White rabbit.
    2. Οι γιατροί είναι ωραίοι μόνο στην τηλεόραση. Για να μην πάρω στο λαιμό μου όλο τον ιατρικό κλάδο, αναφέρομαι σε ότι είδα σήμερα. 😛

Σχολιάστε

