Πειράματα, προβλήματα και ρομαντισμοί

Ξαφνικά δεν μου βγαίνει τίποτα. Είμαι όμως μέσα στην καλή χαρά. Περίεργο. Όσα πειράματα ή δοκιμές και να ξεκίνησα, κόλλησαν. Έχω βουτηχτεί ξανά μέσα σε νέες έννοιες και έρευνες και νιώθω σαν το Σκρούτζ μέσα στα δολλάρια. Μια ευτυχία. Αυτά βέβαια, όταν δεν είμαι εντελώς χαμένη σε μια υπέροχη αφηρημάδα. Μήπως είμαι άρρωστη γιατρέ μου;

Όταν λέμε τίποτα, το εννοούμε. Το Mandriva αρνείται να κάνει update. Το Kubuntu βγάζει προβλήματα με πακέτα που δεν υπάρχουν στη σωστή έκδοση. Λες και όλες οι beta εκδόσεις που βασάνισα στη ζωή μου με εκδικούνται τώρα. Το Google με αγνοεί σα να τελείωσαν όλα μεταξύ μας και να με ξεπέρασε εντελώς και ξαφνικά. Και γω μέσα στην καλή χαρά.

Κάτι τρέχει εδώ. Anyway, καλή η ξαφνική ευτυχία, αλλά πρέπει να διορθώσω το πρόβλημα με το Google σύντομα, γιατί ως γνωστόν: «Υπάρχω μόνο αν με βρει το Google» και εδώ και 2 μέρες είναι σα να μην υπάρχω. Το Google δεν με βρίσκει. Τουλάχιστον εξακολουθεί να με βρίσκει η …μηχανή της Microsoft. Και αυτό ειδικά, δεν ξέρω πόσο θα το αντέξω.

Ψάχνω την αιτία στην αφηρημάδα μου και στις μεταπτώσεις μου (ναι ξανά). Έχω κάποιες υποψίες. Είναι και αυτός ο ξαφνικός ρομαντισμός που μούχει βγει… Δεν ξέρω. Θα δείξει.

7 thoughts on “Πειράματα, προβλήματα και ρομαντισμοί

  1. Τελικά το πρόβλημα με το google το έλυσα. Με μια ιδέα που είχα χθες βράδυ κάνοντας βόλτα και κάποιες κινήσεις που έκανα την ώρα που έχω την καλύτερη απόδοση… Mετά τα μεσάνυχτα δηλαδή. 😛

    Πριν λίγο ενημερώθηκα ότι είναι όλα εντάξει. Το ίδιο λένε και τα εργαλεία μου τώρα. Μένει να δω και πρακτικά το αποτέλεσμα.

    Αν κάποια στιγμή αντιμετωπίσετε παρόμοιο πρόβλημα, ΙΣΩΣ να μπορώ να βοηθήσω. Γιατί μπορεί να μην φταίτε εσείς (τουλάχιστον αν είστε τόσο τέλειοι όσο εγώ 😎 😛 ) και να ψάχνεστε τσάμπα. Μπορεί βέβαια να μάθετε 5 πράματα, αλλά η λύση είναι αλλού. 😉

  2. Το είχα παρατήσει αυτό το σπορ για τους ίδιους λόγους (βαρέθηκα να αντιμετωπίζω προβλήματα που εμφανιζόντουσαν από το πουθενά)
    Βέβαια, τώρα ψήνομαι να ξανασχοληθώ και δεν μ’αρέσει αυτή η προοπτική, αλλά αμα σε τρώει κάτι…

Σχολιάστε

