Ότι θυμάμαι χαίρομαι

Είναι επίσημο πια. Με έχει πιάσει η άνοιξη. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε τίποτα και η διάθεση είναι χαζοχαρούμενη. Υπάρχουν άτομα που θα έλεγαν ότι έτσι είμαι πάντα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Ξεκινάω ένα σωρό πράματα με ενθουσιασμό και τα αφήνω στη μέση. Τι ωραία.

Προφανώς δεν έχω όρεξη να γράψω για τίποτα. Ποιός συγκεντρώνεται τώρα; Όλα ξεκινάνε με τις καλύτερες προοπτικές και μετά με πιάνει μια ξαφνική ευτυχία και τα παρατάω.

Έβαλα Mandriva 2008.1 και έπαιξα με το Metisse. Το Mandriva δεν είναι του στυλ μου και έτσι το παράτησα. Έβαλα Ubuntu Hardy και εγκατέστησα εκεί το Metisse. Έπαιξε μια χαρά. Σκέφτηκα να κάνω έναν οδηγό γι αυτό. Βαρέθηκα, κάποια άλλη στιγμή.

Έψαξα για software εργαλείο, ώστε να κάνω video το desktop του υπολογιστή μου, μιας και το metisse δεν λέει στα screenshots. Δεν βρήκα κάτι. Προφανώς θα γίνεται μέσα από το metisse και πρέπει να είμαι η μόνη στον πλανήτη που δεν τόχω ανακαλύψει, γιατί κανείς δεν μιλάει γι αυτό. Μάλλον όλοι οι άλλοι το ξέρουν. Θα βρω λύση κάποια στιγμή και γι αυτό.

Η σχέση μου με το Google ξαναθερμάνθηκε. Τόσο που μου έχει γονατίσει το server από τις επισκέψεις. Αν πίστευε ότι θα μπορούσε να μου ξεφύγει, έκανε μεγάλο λάθος. Θα μου πεις γιατί ήταν τόσο σημαντικό; Μα γιατί μπορούσε να γίνει και άμα μπορεί, πρέπει να το κάνω να δουλέψει. Αλλιώς δεν μπορώ να ησυχάσω. Είναι απλό.

Βρήκα κάτι εκπληκτικά plugins για το wordpress σχετικά με image galleries. Τα ζήλεψα. Είμαι μπιχλιμπιδού, δεν μπορώ να αντισταθώ. Έστω μέχρι να τα βαρεθώ. Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ δεν μπορώ να το βάλω. Ασυμβατότητα με την php έκδοσή μου. Είδα όμως και άλλα που μου ξύπνησαν τη διάθεση να τραβήξω φωτογραφίες. Η τέχνη βλέπει εφιάλτες από αυτή μου την απόφαση. Κάποια άλλη στιγμή όμως, τώρα είμαι αρκετά χαρούμενη για να κάνω τέχνη. (Οmg είμαι πολύ εφευρετική στις δικαιολογίες).

Ακούω ένα συγκρότητα που έμαθα πρόσφατα. Μου αρέσουν πολύ. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως να έχουν παίξει και αυτοί κάποιο ρόλο στην ψυχολογική αλλαγή μου. Εκεί που ετοιμαζόμουν να πάθω μια κρίση, μια κατάθλιψη, κάτι τέλος πάντων να σπάσει η μονοτονία, όλα γύρισαν. Α, το συγκρότημα είναι οι Flogging Molly. Στην αρχή μου θύμισαν προχωρημένους Waterboys, αλλά με κορόιδεψαν όταν το είπα αυτό.

Ώρες ώρες, όταν τελειώνω τέτοια κείμενα, χαίρομαι που δεν γνωρίζει κόσμος που μπορεί να με βρει. Σε άλλη περίπτωση είμαι σίγουρη ότι κάποιος θα το έκανε τελικά. Κάποιος θα μου έστελνε τους κύριους με τα άσπρα. Είμαι όμως πολύ χαρούμενη να σκεφτώ τις συνέπειες ακόμα και αν αυτό συνέβαινε.

10 thoughts on “Ότι θυμάμαι χαίρομαι

  1. Ευχαριστώ ξξ 🙂
    Η αλήθεια είναι ότι αυτό το δοκίμασα, καθώς και το recordMydesktop. Και τα δύο παλιότερα μου δούλευαν κανονικά. Όμως με το metisse παίρνω μόνο το background και όχι τα παράθυρα και ότι κάνω με αυτά. Δεν κοίταξα όμως αν παίξω με ρυθμίσεις και παραμέτρους αν αλλάζει κάτι, μήπως και δουλέψει. Και αυτό στα …προσεχώς. 🙄

    ____________________________________________________

    ΥΓ. Πριν 1-2 μέρες κάποια ψυχή μου είπε ότι θα κλείσει το http://isohunt.com/ αλλά δεν έδωσα σημασία, νομίζοντας ότι δεν σοβαρολογούσε. 🙄
    Σήμερα το πρωί έπεσα πάνω στο μήνυμα και κάπως μούρθε. Ο stavrosg μου έδωσε μια άλλη λύση παρόμοια, που ίσως βόλευε.

    ΟΜΩΣ πριν λίγο μου έστειλαν ένα link. Το link που μούλειπε το τελευταίο διάστημα περισσότερο. :shifty:
    Αν είχα μπροστά μου το άτομο θα το φιλούσα :secret: 😛

  2. linux,madriva,ubuntu, σκέψεις προβληματισμοί, ρομαντισμοί, μελανχολίες, γέλια… μια βόμβα που ετοιμάζεται να σκάσει … [ κάτσε να βάλω το κράνος μου]

    🙂

    μου αρέσει όμως ότι έχεις αφήσει ανοιχτές τις πόρτες στο firewall … αντίθετα με πολλούς..

  3. Το firewall είναι χρήσιμο εργαλείο, από τα αγαπημένα μου. Αλλά το ρύθμισμά του θέλει τέχνη και γνώση. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ειδική, ίσα ίσα, αλλά στο pc κάτι ψιλογίνεται.

    Στον υπολογιστή λοιπόν, μ’ αρέσει οι πόρτες στο firewall να είναι κλειστές, εκτός από τις απαραίτητες. ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει δουλειά στο δικτυό μου, εκτός αν το θέλω εγώ. (ή τουλάχιστον αυτό προσπαθώ να πετύχω :secret: )

    Στη ζωή όμως είναι αλλιώς. Δεν ρυθμίζεται εύκολα. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες εφαρμογές να ξέρεις πότε και ποιά πόρτα να ανοίξεις. Άσε που είμαι απολύτη και δεν θα άφηνα να περνάει τίποτα. Εξάλλου στη ζωή μαθαίνεις πολύ περισσότερα για κάποιον όταν περάσει το firewall και μπορεί να κάνει πράματα, παρά όσο προσπαθεί να μπει. Όταν μπορεί να κάνει «ζημιά» γιατί είναι «μέσα» και δεν την κάνει, εκεί είναι …όλα τα λεφτά. :happy: Αν την κάνει (που είναι και το πιο συνηθισμένο) και δεν έχεις τη δύναμη να μαζέψεις τα κομμάτια σου, δεν μπορείς και να εκτιμήσεις ότι δεν θα σε κομματιάσει και ίσως ούτε και να το αξίζεις.

    (Έχω πει να μην γράφω αν δεν πιω καφέ, αλλά δεν με ακούω 🙄 )

    ΥΓ. Υπάρχει και άλλη θεωρία γιατί το κάνω αυτό. Είμαι ανάποδη. Αφού συνήθως οι περισσότεροι δεν έχουν firewall στο pc και βγάζουν το άχτι τους στη ζωή, είπα να το κάνω ανάποδα. 😛

    ΥΓ2. Ε χμμμ…. Και βέβαια υπάρχει και μια τρίτη θεωρία. Ίσως αυτό που φαίνεται πίσω από τις ανοιχτές πόρτες να μην είμαι εγώ αλλά ένα honeypot. :shifty:

  4. φαντάσου να είχες πιεί καφέ…

    το firewall είναι άμυνα, είτε μια πόρτα είτε deny any … βάλεις ..

    το παζλ είναι κομμάτια που ενώνονται σε κάτι ωραίο.. τα lego είναι κομμάτια που ενωνονται σε κάτι επίσης ωραίο.. και στην ζωή τα κομμάτια δημιουργούν κάτι ωραίο..

    honeypot? ενδιαφέρον…

    παω να τελειώσω τον καφέ μου..

  5. Δεν είχα σκεφτεί την περίπτωση τα κομμάτια μας να είναι σα lego που θα γίνει πάλι κάτι ωραίο. Είναι μια άλλη οπτική.

    Είμαι πολύ εγωίστρια και ίσως γι αυτό η επιβιώση και το μάζεμα των κομματιών να είναι σημαντικό.

    Βέβαια υπάρχει και μια άλλη θεωρία που λέει ότι το κάνω για να είμαι ολόκληρη, στην περίπτωση που υπάρξει κάτι που να αξίζει πραγματικά.

    Και φυσικά υπάρχει και μια τρίτη θεωρία που λέει ότι …είμαι όλο θεωρίες. :shifty:

    Εύχομαι ένα χαλαρό και νωχελικό κυριακάτικο μεσημέρι.

Σχολιάστε

