Κυριακάτικο παιχνιδάκι

Είμαι ζηλιάρα. Αυτό δεν είναι διαπίστωση, είναι δήλωση. Αν δω κάτι που μου αρέσει το θέλω. Αυτό δεν είναι δήλωση, είναι διαπίστωση. Και την ξανάκανα σήμερα, στη χαλαρή πρωινή μου βόλτα στο διαδίκτυο.

Μόλις το είδα πρασίνισα ελαφρά. Mου άρεσε σαν ιδέα και μου άρεσε και το παιχνιδάκι-ζωγραφική. Στο blog του γνωστού-άγνωστου. Σαν γνήσια Clopy Clop Woman, στο ρυθμό του Honky Tonk Woman* πάει, είπα να δημιουργήσω και γω, βάζοντας ένα παιχνιδάκι που μου έχει κολλήσει τον τελευταίο καιρό. Αφού πήρα βέβαια την άδεια, που μου κόστισε κάτι παραπάνω, από το άτομο που χάραξε το δρόμο.

http://www.addictinggames.com/D78AQSAKQLQWI9/3636.swf

Το παιχνιδάκι λέγεται Boomshine και μου αρέσει γιατί είναι χαλαρό και έχει απαλή μουσική. Με ηρεμεί και με βοηθάει να αδειάζω το μυαλό μου. Ο στόχος είναι να σπάσουμε συγκεκριμένο αριθμό από μπίλιες-φούσκες σε κάθε επίπεδο, ώστε να περάσουμε στο επόμενο. Με ένα μόνο κλικ, γι αυτό πρέπει να προσέξουμε ώστε να ενεργοποιήσουμε την κατάλληλη μπίλια.

Για να συμβεί αυτό κάνουμε κλικ στην μπίλια που θέλουμε και αυτή αρχίζει να μεγαλώνει μέχρι να σκάσει. Ώσπου να σκάσει, όσες μπίλιες την χτυπήσουν, παθαίνουν και αυτές το ίδιο, σαν αλυσιδωτή αντίδραση. Απλό και εθιστικό. Στο κανονικό μέγεθος, εδώ το μίκρυνα λίγο για να χωράει στις διαστάσεις του blog, είναι λίγο πιο δύσκολο.

Χμμμ… σε κάθε διάσταση όμως, το βρίσκω το ίδιο εθιστικό. :blush:

* Rolling Stones – Honky Tonk Woman
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=faEEro38pEA%5D

3 thoughts on “Κυριακάτικο παιχνιδάκι

Σχολιάστε

