Conn-X me baby

Το Σαββατοκύριακο ανέβηκα Λαμία για μια κοινωνική υποχρέωση που απαιτούσε την παρουσία μου. Ανάμεσα σε αυτά που ήταν να γίνουν, έπρεπε να μεταμορφωθώ και σε γυναίκα, οπότε για να αποζημιωθώ από την ψυχική οδύνη, πήρα μαζί μου το macbook και αποφάσισα να συνδέσω το conn-X της ανηψιάς μου για να έχω γρήγορο internet.

Η «πιο σταθερή μου σχέση» είχε τελειώσει από νωρίς, μιας και ο ΟΤΕ με έχει προδώσει με όλους τους δυνατούς τρόπους από τις πρώτες μου ιντερνετικές μου μέρες και έτσι δεν είχα ξανάρθει σε επαφή με Conn-X. Από γνωστούς και φίλους άκουγα ιστορίες για δυσκολίες στην ενεργοποίηση και στη σύνδεση, αλλά δεν τις είχα πάρει σοβαρά. Τα ίδια λένε και για το linux. Είναι λέει δύσκολο και δύσχρηστο, αλλά ξέρω από πρώτο χέρι, ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερος μύθος.

Για να μην πάει μακριά η ιστορία, σύνδεσα το ασύρματο modem, συνδέθηκα ενσύρματα και ασύρματα σε αυτό, τσέκαρα σύμφωνα με τις οδηγίες τις ρυθμίσεις που έπρεπε να έχει και προσπάθησα να συνδεθώ με το δικτυακό τόπο της my.otenet.gr ώστε να κάνω την ενεργοποίηση. Στάθηκε αδύνατο. Άρχισε το Σάββατο ένας μαραθώνιος τηλεφωνημάτων για βοήθεια στους «ειδικούς», ακόμα και επίσκεψη στα γραφεία του ΟΤΕ/Otenet, στη Λαμία.

Όλα άρχιζαν και τελείωναν στο αν έχω γράψει σωστά τη λέξη otenet, αν έχω τσεκάρει το caps lock και αν γράφω σωστά τη διεύθυνση στον browser. Έχοντας περάσει κάμποσο καιρό σε forum, ξέρω ότι τα συνηθισμένα προβλήματα είναι αυτά από απροσεξία και ότι ο κάθε n00bας θεωρεί ότι τα κάνει όλα σωστά και φταίει το λειτουργικό, το πρόγραμμα ή το hardware. Σαν n00b λοιπόν σε conn-X, έκανα υπομονή και καταλάβαινα τον «τεχνικό» στην άλλη άκρη της γραμμής.

Το πρόβλημά μου όμως εξακολουθούσε να παραμένει και μετά τον έλεγχο του caps lock. Kάπου εκεί τελείωνε η συνομιλία μου με την πιο σταθερή μου σχέση και μου έδιναν το τηλέφωνο ενός πιο τεχνικού. Ανάμεσα στα άλλα, μεσολάβησε και η συνάντηση με έναν φίλο της αδερφής μου, όπου αφού άκουσε ότι υπάρχει πρόβλημα να συνδεθούμε, με έκοψε από πάνω ως κάτω με ύφος «Σιγά μην συνδέσει το χαμένο conn-X. Αν ξέρει να πιάσει το ποντίκι πολύ της είναι», μας είπε πως αν δεν τα καταφέρω, θα ‘ρθει να μας το φτιάξει.

Όποιος με ξέρει λιγάααακι ίσως να απορεί γιατί δεν τον έκανα «λεκτικά» κομματάκια. Είχα όμως το άγχος του κομμωτηρίου και τι μπορεί να μου κάνουν εκεί, ο φόβος του άγνωστου βλέπετε και δεν λειτουργούσα. Τον «έφτιαξα» όμως αναδρομικά και θα θυμάται το «χαμένο» για καιρό. Άσε που άνοιξε μπροστά του ένας ολόκληρος νέος κόσμος. Ένας κόσμος όπου το να μην χρησιμοποιείς το «μπλε» καλώδιο να συνδέσεις τον υπολογιστή στο router, δεν είναι απαραίτητα λόγος να μην έχεις internet. Ειδικά αν έχεις ασύρματο modem και κάρτες δικτύου. :shifty:

Χθες το μεσημέρι ήταν η τελευταία μου ευκαιρία να κάνω τη σύνδεση μιας και θα έφευγα νωρίς το απόγευμα. Μαζεύοντας όλα τα αποθέματα ψυχραιμίας, συνδέθηκα με dial up, έκανα την ενεργοποίηση και πήρα όλες τις ρυθμίσεις από την αρχή. Internet τίποτα. Τελευταίο τηλέφωνο στην τεχνική βοήθεια. Αφού τσεκάραμε τα κεφαλαία, αφού ειπώθηκαν τα κλασσικά: «Ανοίξτε έναν explorer», «Δεν έχω explorer καρδιά μου, αλλά πείτε μου τι θέλετε και θα το κάνω στον δικό μου browser», φτάσαμε στα φωτάκια που ανάβουν ή αναβοσβήνουν. Όλα φαίνονταν εντάξει αλλά internet τίποτα.

Εξαντλώντας τα τελευταία αποθέματα υπομονής και με κάθε σεβασμό στην «ποιοτική» τεχνική βοήθεια που μου προσφέρονταν, ρώτησα όλο αθωότητα γιατί ενώ το φωτάκι της ADSL ήταν αναμμένο, εγώ δεν έχω ip. Ο τεχνικός έπαθε έκλαμψη. Ααααα!!! μου λέει, «θα τη βάλουμε χειροκίνητα». Τεχνικός δεν είμαι, μια απλή νοικοκυρά της κακιάς ώρας είμαι και έτσι κατάπια την απορία μου για το πως θα δώσω χειροκίνητα την …εξωτερική μου ip και περίμενα τον «ειδικό». Και ακούω το θεϊκό: «Ποιά windows έχετε;» Αχ, αυτή είναι η στιγμή που λατρεύω με τους τεχνικούς. Όταν τους λέω ότι δεν έχω windows και ανάλογα πετάω ένα debian, ubuntu, tiger ή leopard. Στιγμή απόλαυσης πραγματικά, αφού το σαστισμένο ύφος τους και οι βλακείες που ψελίζουν μετά, είναι όλα τα λεφτά.

Μετά το πρώτο σοκ ο ειδικός μου είπε ότι πρέπει να δώσω χειροκίνητα την ip, ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ πως να το κάνω στον υπολογιστή μου. Συνεχίζοντας με ύφος «δεν ξέρω τίποτα, εσείς με οδηγείτε» ρώτησα τι νόημα έχει αυτό; Η απάντηση ήταν ότι αφού δεν έχω ip δεν μπορώ να συνδεθώ με το router. Σημείωση: για 10 λεπτά πριν, κάναμε ρυθμίσεις μαζί στο interface του router. Γυρίζω λοιπόν και ρωτάω πως κάναμε ρυθμίσεις αν δεν είχα ip και μάλιστα, όπως είχα τονίσει από την αρχή, ασύρματα ήδη.

Η κατάλληξη, μετά από αρκετό τρόχισμα νεύρων, υποστήριξη επιπέδου του στυλ: «πατήστε τώρα το next» και ορολογία winblows ακόμα και αν τους λες ότι δεν τάχεις ούτε ζωγραφιστά, ήταν πως το modem συγχρόνιζε αλλά δεν έπαιρνα ip από την otenet. Όταν το εξήγησα αυτό με όσους διαφορετικούς τρόπους μπόρεσα και έγινε επιτέλους αντιληπτό, μου είπαν πώς έπρεπε να δηλώσω τη βλάβη στο 121, όπως και έγινε.

Μετά από όλα αυτά, δεν είναι να απορεί κανείς γιατί δεν κρατάνε οι «πιο σταθερές μας σχέσεις». Γιατί τις έχουν αναθέσει σε άσχετους και αυτό το λέω με κάθε σεβασμό στον κόπο και στις γνώσεις όσων ευσυνείδητων δουλεύουν και δεν μας «δουλεύουν».

ΥΓ. Μόλις πήρε τηλέφωνο η αδερφή μου. Η βλάβη αποκαταστάθηκε και ήδη είναι ασύρματα online και ο υπολογιστής της και το laptop της μικρής ανηψιάς. Χωρίς να χρειαστεί τίποτα άλλο στους υπολογιστές ή στο modem στο σπίτι, παρά μόνο η αποκατάσταση της βλάβης από τη μεριά του ΟΤΕ/otenet. 😎

6 thoughts on “Conn-X me baby

  1. Κλασική περίπτωση… Αυτά τα ConnX όλο κ κάτι θα πάει στραβά. Είχα φάει κι εγώ ένα ολόκληρο απόγευμα με το ίδιο πρόβλημα, εγκατάσταση σε 2-3 modem-router, σκάλισμα στα log να βρώ τι φταίει, 1254 φορές ενεργοποίηση στο myotenet.gr, 1.101.101.10 φορές πληκτρολόγηση username και password ΜΗΠΩΣ και ειχα κάνει κανένα λάθος και τελικά το πρόβλημα ήταν φυσικά από τον (π)ΟΤΕ…

  2. Σε εμένα πάλι, όσες ενεργοποιήσεις conn-x έκανα , έγιναν απροβλημάτιστα…
    …Το πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν «μετά», όταν χρειάστηκε να γίνει μια εργασία λίγο πιο ασυνήθιστη, οπότε και χρειάστηκαν 4-5 fax, αρκετές ώρες αναμονής, και πέρα δώθε μεταξύ υπεύθυνων και ανεύθυνων. Αλλά σε αυτό όλοι λίγο πολύ ίδιο είναι από οτι ακούω, οπότε δεν παραπονιέμαι (ιδιαίτερα).
     
     

  3. Από ότι είδα και γω η ενεργοποίηση δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Αρκεί κάποιος να προσέξει να βάλει τα σωστά στοιχεία. Προφανώς εξυπηρετεί κάποιο σκοπό το να χρειάζεται να μπεις σε σελίδα για να φτιάξεις user name και password. Όσο περισσότερο όμως μπλέκεις τη διαδικασία, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα σφάλματος. Και αυτή η διαδικασία είναι ψιλομπλεγμένη για το μέσο χρήστη.
    Αυτό όμως που είναι απαράδεκτο, όπως σε όλους τους, είναι η άσχετη βοήθεια πέρα από οδηγίες να «τρέξεις» τον wizard. Κάτι που ένας γάτος τεχνικός θα χρειάζονταν 4-5 ερωτήσεις να το βρει, μας πήρε 2 μέρες και τελικά απλά επιβεβαίωσαν το πρόβλημα και όχι να το βρουν.
    Αν η σύνδεση ξεκινά με παράλειψη ή βλάβη, δεν ξέρω τι πιθανότητες έχει να πάει καλά. 😦

    Σε λίγες μέρες θα κάνω και άλλη ενεργοποίηση και εκεί θα δείξει αν απλά έτυχε, άλλη μια φορά, ή είναι τακτική να μην δουλεύει τίποτα αν δεν το ψάξει κάποιος μόνος του.

  4. [..]. Ανάμεσα σε αυτά που ήταν να γίνουν, έπρεπε να μεταμορφωθώ και σε γυναίκα, οπότε για να αποζημιωθώ από την ψυχική οδύνη, πήρα μαζί μου το macbook και αποφάσισα...
    έπρεπε;;;

  5. Χμμμ… ίσως απλά να μην είχα διάθεση να αντισταθώ, έτσι για πλάκα και αλλαγή.
    Ήταν εξάλλου για λίγο και δεν άφησε …μόνιμες βλάβες. :shifty:

  6. Περίεργα τα λετε βρε παιδια. Εγω έχω σετάρει περίπου 12 connex σε γνωστους και φιλους και όλα έπαιξαν μια χαρά . Τυχερα ειναι αυτα 😀

Σχολιάστε

