Υπαρξιακά προβλήματα ή αλλιώς captcha bluez

Είναι η κατάλληλη ώρα. Αμέσως μετά το πρωινό τρέξιμο, εκεί που ο πρωινός καφές είναι έτοιμος να κυριαρχήσει στο playlist και ενώ απ’ έξω έρχονται μυρωδιές βροχής. Κάποια στιγμή προς το ξημέρωμα πρέπει να έπεσαν μερικές σταγόνες βροχής και έτσι τώρα, η χαρακτηριστική μυρωδιά χρωματίζει την ατμόσφαιρα. Είναι και Παρασκευή. Ε δε θέλει πολύ να με πιάσει το υπαρξιακοφιλοσοφικό.

Και με έπιασε. Μήπως είμαι bot; Όλα αυτό δείχνουν. Δεν είμαι rapidshare junkie. Που και που όμως τυχαίνει να θέλω κάτι από κει. Μιας και οι επισκέψεις μου δεν είναι συχνές, δεν έχω αντίρρηση να περιμένω τα λίγα δευτερόλεπτα ή έστω τα ελάχιστα λεπτά, αν χρειαστώ μερικά απανωτά downloads. Τον τελευταίο καιρό όμως περνάω μεγάλα ζόρια.

Το σύστημα για να ελέγχεται αν είναι άτομο, αυτό που προσπαθεί να κάνει το download και όχι bot (captcha), έχει εξελιχθεί. Δεν λέω ότι έχω γερακίσιο μάτι. Τον τελευταίο καιρό μέχρι και γυαλιά φοράω σε κάποιες δύσκολες ώρες, αλλά γαμώ το κέρατό μου, βλέπω. Έτσι νόμιζα τουλάχιστον.

http://www.handrooster.com

Τώρα για να δώσω το σωστό συνδιασμό των γραμμάτων/αριθμών και να μην παίζω με την τύχη, περιμένοντας ώρες, πρέπει: Nα βάλω τα γυαλιά, να αυτοσυγκεντρωθώ, να πλησιάσω την οθόνη με βλέμμα όλο νόημα, να πάρω διάφορες πόζες σε γωνίες που κολακεύουν όχι το τέλειο προφιλ μου, αλλά τη γατούλα του rapidshare, να σφάξω κόκορα βράδυ Παρασκευής με πανσέληνο στην παραλιακή και να πω ένα μυστικό ξόρκι, χορεύοντας γυμνή.

Αν είμαι καλό κορίτσι, αν το θέλω πολύ, αν η καρδιά μου belongs to rapid ολοκληρωτικά, μπορεί και να το πετύχω. Μπορώ να έχω το download μου. Αλλιώς έχασα η αποτυχημένη cylonοκατασκευή. Άσχετο, αλλά αφού είχα την ατυχία να είμαι τέτοια, μπορώ να έχω την εμφάνιση της Six; Το φαντάστηκα, αλλά είπα να ρωτήσω μήπως και γίνεται.

Ένα αρχείο θέλω που να με πάρει και όχι να πάω σε ψυχίατρο.

http://xkcd.com/233/

Έλεος, πόσα να αντέξω το bot;

3 thoughts on “Υπαρξιακά προβλήματα ή αλλιώς captcha bluez

  1. Ευχαριστώ :blush:

    ΥΓ. Τέλειο. :respekt: Έπεσα πάνω στο πληκτρολόγιο και χτυπιέμαι. 😀 :scratch: Βέβαια δεν ξέρω αν είναι λογικό να τους βάζεις ιδέες. :lookaround:

Σχολιάστε

