WordPress περιπέτειες

Οι κακιές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα. Και έχω πολλές. Μια από αυτές είναι να δοκιμάζω το software όσο είναι ακόμα ζεστό. Ναι, στους άλλους συμβουλεύω να περιμένουν, να ψάξουν και να δοκιμάσουν πριν χρησιμοποιήσουν κάτι. Εγώ όμως το «τρώω» όχι απλά ζεστό αλλά όσο είναι ακόμα στο φούρνο.

Αναβάθμισα λοιπόν σε wordpress 2.6 τη μέρα που κυκλοφόρησε και όλα ήταν μια χαρά. Μέχρι που άρχισαν καθυστερήσεις στο άνοιγμα της σελίδας μου και σκέφτηκα να αλλάξω θέμα, βάζοντας κάτι πιο ελαφρύ. Η αλλαγή δεν πέτυχε μιας και δεν κατάφερα καν να δω το θέμα στο preview και εγκατέλειψα την ιδέα. Από κει και ύστερα για λίγες ώρες, η σελίδα άνοιγε με ανθρωποθυσία μόνο και ακόμα και τότε είχε το δικό της στυλ.

Μέχρι που από κάποια στιγμή και μετά δεν άνοιγε καθόλου. Άρχισα την πίεση στην εταιρία hosting πιστεύοντας ότι το πρόβλημα ήταν εκεί, μιας και τις τελευταίες μέρες είχα παρατηρήσει μεγάλους χρόνους ανοίγματος των σελίδων. Οι ώρες περνούσαν και η πρώτη μου σελίδα ήταν πιο άσπρη και από το χιόνι στην Ανταρκτική.

Ξεκίνησα μια αγωνιώδη προσπάθεια να δω τι έγινε. Έστησα local τον κλώνο του blog και άρχισα τα πειράματα. Ευτυχώς κρατάω backup τα πάντα και συνέχεια. Είπαμε, αν στάζει και γλυστράει πρέπει να το τρως πάνω από το νεροχύτη. Δεν έβρισκα άκρη. Το blog άλλοτε δούλευε, άλλοτε όχι. Έκανα create database, γίνονταν import αλλά έδινε μετά σφάλμα. Drop και πάλι τα ίδια. Το xml έμπαινε και δούλευε. Σκέφτηκα ότι κατέστρεψα τη database. Έβαζα παλιότερα backup και εκεί το ίδιο.

Δεν μπορούσα να καταλάβω πως γίνονταν αυτό. Όσο όμως δούλευε το xml, είχα ελπίδα να σώσω τα περισσότερα. Μου έλειπαν όμως οι 2 τελευταίες μέρες που τις είχα backup μόνο στη database. Ψάχνοντας στο internet βρήκα τρόπο να μετατρέψω τη database σε xml. Η εντολή mysqldump θα έκανε τη δουλειά και πάλευα να την κάνω να δουλέψει.

Κάπου εκεί ξεκίνησε μια σειρά από γεγονότα, που με οδήγησαν μέσα σε μισή ώρα online. Ο Θανάσης μου έφτιαξε μια σελίδα με δυο λόγια, αντί για την ολόλευκη που είχα 12 ώρες περίπου. Η σελίδα περιείχε και ένα φωναχτήρι. Εκεί, μετά από λίγο, ο Σταύρος άφησε ένα link για το blog του Σίμου, όπου αναφερόταν σε μια παρόμοια περίπτωση. Τον εφιάλτη της λευκής σελίδας.

Ο Σίμος έγραφε για πρόβλημα μετά από αναβάθμιση με plugin και τη λύση του με ένα μικρό edit στη database. Η περίπτωση δεν ήταν η δική μου, έκανα manual αναβάθμιση,  αλλά το πρόβλημα στη database λόγω του θέματος, μου θύμησε ότι έκανα πειράματα τέτοιου είδους, πριν αρχίσουν τα προβλήματα. Όσο το σκεφτόμουν μου φαίνονταν λογικό να δοκιμάσω τη λύση.

Μπήκα λοιπόν στη βάση και κοίταξα τα πεδία που ανέφερε. Εκεί ανακάλυψα ότι υπήρχαν τιμές άλλες αντί άλλων. Με προσεχτικό edit, μιας και πρώτη φορά πείραζα τη βάση, έβαλα τις τιμές που έπρεπε να υπήρχαν και προσπάθησα να ανοίξω τη σελίδα μου. Έπαθα ξαφνική ευτυχία. Ήμουν online ξανά.

Με έρευνα εκ των υστέρων, ανακάλυψα ότι πολλά θέματα είναι ασύμβατα με τη νέα έκδοση του wordpress. Έτσι έβαλα μια βαθιά νυχτωμένη έκδοση του K2 που παίζει σε 2.6 και είμαι ξανά στην αναζήτηση της εμφάνισης που θα με εκφράζει.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που βόηθησαν να γλυτώσω το εγκεφαλικό. :thanks:

2 thoughts on “WordPress περιπέτειες

  1. «Είπαμε, αν στάζει και γλυστράει πρέπει να το τρως πάνω από το νεροχύτη.»Χαχα!  Τι θεϊκή ατάκα :)Λέω να την υιοθετήσω, αλλά με φοβίζει το «customizability» που έχει 😛

  2. Μέσα μου, πολύ βαθιά βέβαια, κρύβεται μια νοικοκυρά με φιλοσοφικές αναζητήσεις. :hehe:Το τρίπτυχο: customizability, flexibility, portability είναι η βάση που πρέπει να στηρίζεται η ατάκα και το software που θέλουν να σταθούν στο χρόνο. Μη σε τρομάζουν :harhar:Τι λεω; Καφέ γρήγορα :coffee:

Σχολιάστε

