Ήρθε…

Τι ποιό;

Περισσότερα μόλις καταλάβω τι έγινε. Προς το παρόν ξεκίνησε το πρώτο boot. Ίσα να δω ότι δουλεύουν όλα, για να ανοίξω να βάλω την έξτρα ram.

Ναι ξέρω ότι χάνω την εγγύηση. Αυτά ισχύουν όταν ζεις σε μπανανίες όπου ο ΟΤΕ προωθεί την …ευρυγωνικότητα και οι περισσότεροι νομίζουν ότι το internet είναι για να βλέπεις τσόντες. Και κυρίως, όταν οι αντιπροσωπείες τεχνολογικού εξοπλισμού οργανώνονται από δικηγόρους και γραφιάδες, που μπερδεύουν τη Ram με το σαρδάμ.

Φτάνει η γκρίνια. Τα windows ανυπομονούν να πεθάνουν στο σκληρό μου δίσκο. :shifty:

25 thoughts on “Ήρθε…

  1. Τρελόγκα! Τώρα συνειδητοποίησα το πόσο καμμένη είσαι! Τι έχεις εκει πάνω, ωρέ; Και πόσα ακόμα δεν φαίνονται στην φωτό…! χεχεχε

    Μεγειά, περιμένω εντυπώσεις σε βάθος χρόνου, γιατί κι εμένα μου έχει γυαλίσει.

  2. Tech είχαν τελειώσει τα ροζ με τα λαχανί πουά. :what:

    Γι αυτό δεν τόδωσα στον hom κατευθείαν το macbook. Τόξερα ότι θα αρχίσει η μάχη των προσφορών. :euro:

  3. Χμμμ βλέπω ντέρμπυ μεταξύ neanderthal και homo sapiens 😛 Με την ησυχία σας  :box:

    @koki: Τα απαραίτητα έχω, ότι χρειάζεται κάθε «κορίτσι»  :what:
    (και να σκεφτείς ότι δεν είμαι καν σπίτι μου, είναι αυτά που έχω μαζί μου… :blaf: )

  4. πάντα θαύμαζα τις γνώσεις σου στην παλαιοντολογία :shifty:

    είναι αλλιώς να έχεις δεί live την εξέλιξη του ανθρωπίνου γένους :shifty:

    πότε παραλαμβάνω το macbook ????

  5. Είμαι η εξέλιξη του ανθρώπινου γένους :harhar:

    Να το τυλίξω ή θα το φας επιτόπου; :icecream:

    ΥΓ. Ναι, γράφτηκε από το msi wind και με το σωστό λειτουργικό :yahoo:

  6. Ακόμα :blush:
    Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι εδώ δεν έχω ψιλό σταυροκατσάβιδο, η ανεπίσημη ότι από τη μια έχω πέσει με τα μούτρα να το φέρω στα ίσα και από την άλλη ψιλοδιστάζω και μαζεύω φόρα. Θα το κάνω που θα το κάνω, τι το παιδεύω; :oh no:

  7. Με διάθεση νεκρομάντη.. Εγώ μόλις του πέρασα Mac OS 10.5.7 Retail. Το δοκίμασες; Του πάει πολύ..κι όλα εκτός από το μικρόφωνο δουλέυουν.. Μου βγήκε η ψυχή βέβαια μέχρι το Bootloader να δει το DVD εγκατάστασης αλλά άξιζε τον κόπο..

    • Δεν έχω δοκιμάσει να του περάσω OS X. Για να πω την αλήθεια το σκέφτηκα αλλά βαρέθηκα. Αν δεν είχα ήδη το macbook, ώστε να έχω OS X χωρίς βάσανα εγκατάστασης, σίγουρα θα του είχα βάλει 🙂

  8. Αλήθεια, ποιά μπαταρία έχεις πάνω. Εμένα μου ήρθε με την 6 cell αλλά θέλω να πάρω την 9 cell. Την έχω βρει εδώ αλλά προβληματίζομαι λίγο με την συμβατότητα..

    • Τη default έχει πάνω, δεν την έχω αλλάξει. Θέλω κάποια στιγμή να πάρω μεγαλύτερη. Είχα κοιτάξει και την 9άρα μα προέκυψαν άλλα και δεν προχώρησα στην αγορά.

Σχολιάστε

