Τέλος εποχής

Πότε πέρασε τούτο το καλοκαίρι; Έχω την αίσθηση ότι κράτησε λίγες μέρες. Νιώθω τον υπολογιστή να μου ρουφάει τους μήνες και να επιταχύνει την πορεία της ζωής μου. Οι ώρες περνάνε αργά και τα χρόνια γρήγορα.

Εδώ που είμαι είναι όμορφα. Βλέπω τις εικόνες και νιώθω ότι θα έπρεπε να μου αρέσουν. Το σκέφτομαι επιφανειακά, δεν με αγγίζει κατά βάθος. Έχω ελάχιστες στιγμές internet. Ενδιάμεσα διαβάζω το Τοτέμ του λύκου και βλέπω τα επεισόδια του Firefly που ήταν μήνες ξεχασμένα στον εξωτερικό μου δίσκο. Θυμήθηκα το Serenity.

Μου αρέσει το βιβλίο πολύ, μου αρέσει και η σειρά. Και αυτά επιφανειακά. Στιγμιαία. Τίποτα δεν περνάει μέσα μου. Ξανάδα το Spinal Tap. Γέλασα. Λυπήθηκα. Για λίγες στιγμές και τα δύο. Ανταλλάσσω έναν μου υπολογιστή με ένα δυνατό συναίσθημα, που θα με καταλάβει απροετοίμαστη, θα με διαλύσει και θα με γεμίσει πριν προλάβω να το φέρω στα μέτρα μου και να του επιβληθώ.

Τα νέα που έρχονται από γνωστούς είναι άσχημα. Νιώθω τυχερή. Επιφανειακά κι αυτό.

I’m going off the rails on a crazy train…

6 thoughts on “Τέλος εποχής

  1. [quote]Ανταλλάσσω έναν μου υπολογιστή με ένα δυνατό συναίσθημα, που θα με καταλάβει απροετοίμαστη, θα με διαλύσει και θα με γεμίσει πριν προλάβω να το φέρω στα μέτρα μου και να του επιβληθώ.[/quote]
    Ήσυχα καημένη! :angel: Άμα σου λάχει κάτι τέτοιο, μπορεί να αρχίσεις να σκέπτεσαι αναδιαρθρώσεις στη ζωή σου …. :scratch:

  2. …ακου εκεί να δώσεις έναν Η/Υ για ένα συναισθημα, τσκ τσκ τσκ. Σιγά να μην το έκανες! Τα συναισθήματα μόνο φασαρίες και μπέρδεμα προκαλούν…

    (btw νομίζω ότι θα κόστιζε κατι πολύ περισσότερο, όπως ας πουμε μια ferrari 😉

    ((εκπληκτικο το μπλογκ σου, σε ανακάλυψα πρόσφατα))

  3. αμα μου δώσεις το macbook θα σου χαλάσω τα πλυντήρια πιάτων και ρούχων

    η θλίψη θα είναι τεράστια και σίγουρα δεν θα μπορείς να φέρεις στα μέτρα σου τους σορούς απο πιάτα και ρούχα τα οποία θα πρέπει να πλυθούν στο χέρι :shifty:

    τα σέβη μου στην οικογένεια και στα ζωντανά :shifty:

  4. @egathetos: Λες να με πιάσει το …μεταεφηβικό και να χάσει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα; :scratch:

    @foxiadis: Δε μπορεί να πεις, παραήμουν large… Θα έδινα μέχρι Pentium III 🙄
    (Καλώς ήρθες και σ’ ευχαριστώ 🙂 )

    @jj: χαμένο δεν έχεις ελπίδα, βρες άλλο κόλπο να μου φας το macbook :harhar:

  5. Διάνα έκανες Άρη. 😦
    Ήμουν 20 περίπου, το άκουγα και νόμιζα ότι το ένιωθα, ότι το έπιανα. Και πολλές φορές όντως πλησίαζα. Είναι αλλιώς όμως να είναι και να το ζεις.
    Ότι δεν μπορεί να κάνει το μυαλό, η φαντασία ή ο πόνος, μπορεί άνετα να το κάνει από μόνος του ο χρόνος.

    httpv://www.youtube.com/watch?v=YQWszrZHBPI

Σχολιάστε

