Η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα

…και γω είμαι άτομο που κρατάει τις παραδόσεις. Περνάω το 98% της μέρας μου στην κουζίνα. Συνήθως «δημιουργώ». Σήμερα όμως βαριέμαι θανατηφόρα και απλά κοιτάω τα αντικείμενα μπροστά μου. Δεν μπορώ να αποφασίσω αν είναι ένα χάος ή το μαγικό μου παράθυρο στον κόσμο.

Μια γενική άποψη. Πάνω αριστερά, κρεμασμένη σε μια βελόνα πλεξίματος, (πριν ανακαλύψω τους υπολογιστές έκανα xtreme sports) καρφωμένη σε ένα κενό του επίπλου, η ονειροπαγίδα μου.

Η γωνιά του macbook. Μπροστά του ο αγαπημένος μου σελιδοδείκτης. Με συντροφεύει σε όλα τα βιβλία που διαβάζω εδώ και δύο χρόνια. Μου τον έφτιαξε από ζωγραφιά του ο μικρός μου γιός. Ζήτησε από την κυρία του στο σχολείο να τον πλαστικοποιήσει και μου τον έκανε δώρο.

Η γωνιά του σταθερού. Πριν κάμποσες μέρες μου χάρισαν τα πρώτα ηχεία της προκοπής που απέκτησα ποτέ. Αντικατέστησα έτσι τα συλλεκτικά, πανάκριβα innovator μου. 12 ευρώ πριν 4 χρόνια.

Στον «πρώτο» όροφο μένει, όσο δεν τριγυρνάει κοντά σε hot spots, το wind. Κάνει παρέα στο fogie και στον tukie, που κάνουν παρέα σε μένα. Για όσους με θεωρούν αντικοινωνική: Τρεις είναι πλήθος.

Το σκηνικό συμπληρώνουν τα απαραίτητα εργαλεία, καλώδια, hubάκια, card readers, καλειδοσκόπιο, κάμερα, κινητό, usb flash, αυτοκόλλητα, slinky και ένα σωρό άλλα μικροπράγματα, απαραίτητα σε μια κουζίνα.

Επειδή όμως οι καιροί άλλαξαν και η γυναίκα μπορεί να «σταθεί» και εκτός κουζίνας, έχω και στο σαλόνι τη δική μου γωνιά. Εκεί κρατάω ότι απέκτησα την εποχή του αργού internet, όταν ο Παπασωτηρίου σκέφτονταν να με κάνει συνέταιρο.

Για όσους αναρωτιούνται, πίσω από όλα αυτά, βρίσκεται μια κουζίνα και ένας νεροχύτης σε άριστη κατάσταση. Ελάχιστα χρησιμοποιημένα…

8 thoughts on “Η θέση της γυναίκας είναι στην κουζίνα

  1. @stav Τα δικά σου παλιώσαν, τάχεις από πέρυσι. :tease:

    Εντάξει, μπορεί τα T20 να μην είναι σαν τα δικά σου, αλλά μετά τα innovator είναι απλά… music to my ears :happy:

    @mpampakis Να οι διακρίσεις… Ο άντρας στην τραπεζαρία :oh no:
    Όσο για το mac… εύχομαι να αποκτήσεις 🙂

  2. Τι κουζίνα είναι αυτή; Να μη δούμε ούτε μια φωτό από λαχανόπιτα, από γκρικ μουζάκα, έστω κόκορα κρασάτο με χυλοπίτες, ρε αδερφέ. Μόνο διάφορα μπλιμπλίκια … :plaf:

Σχολιάστε

