Από US Robotics σε Linksys, ζητείται ελπίς

Πέρασα 2 χρόνια κάνοντας restart το router 4-5, μέχρι και 10-15, φορές τη μέρα. Εννοείται ότι η σκέψη να αφήσω υπολογιστή να κατεβάζει και να περιμένω να μην κοπεί η σύνδεση όσο έλειπα, δεν πέρασε στιγμή από το μυαλό μου.

Το πρώην πια router μου, ήταν ένα usr9108. Ένα καλούτσικο μηχάνημα, κάποιοι δεν το άλλαζαν με τίποτα γιατί κάνει «πολλά», που εμένα όμως δεν με βόλεψε, γιατί δεν έκανε ούτε ένα από τα 2 πραγματάκια που ήθελα. Εκτός από τη σύνδεση στο internet δηλαδή, που ούτε και αυτή την έκανε. Για το τελευταίο βέβαια υπεύθυνος ήταν ο συνδιασμός usr9108 και forthnet που δεν παίζεται και κυρίως δεν παίζει.

Φυσικά η us robotics δεν επιμελήθηκε του θέματος, για τη forthnet δεν χρειάζεται καν να πω. Δοκίμασα πειραματικά firmware από άτομα που προσπάθησαν να δώσουν λύση, αλλά δυστυχώς δεν βοήθησε.

Να ξεχάσω ότι δεν μπορούσα να δώσω την ίδια ip στο ίδιο μηχάνημα κάθε φορά, μέσω dhcp. Να ξεχάσω ότι δεν μπορούσα μέσα από το δίκτυό μου να «χτυπήσω» το local server μου μέσω dyndns, αλλά ότι δεν είχα internet κάμποσες ώρες τη μέρα, πώς να το ξεχάσω;

Τις τελευταίες μέρες είχα φτάσει να είχω αποσύνδεση 3-4 φορές την ώρα και για να ξανασυνδεθώ ήθελα 2 restart στο router, κάθε φορά. Έτσι, από σήμερα το βράδυ, πέρασα στο επόμενό μου «βάσανο». Ένα Linksys WAG 160n. Ελπίζω να σταθώ πιο τυχερή. Για την ώρα φαίνεται να πάει καλά. Το σύνδεσα πριν 5 ώρες και δεν είχα ούτε μια αποσύνδεση ως τώρα.

Οι 7 υπολογιστές του σπιτιού, με όλων των ειδών τα λειτουργικά, συνδέθηκαν χωρίς πρόβλημα. Αναβάθμισα και το firmware.  Αύριο θα τεστάρω την εμβέλεια. Αν είναι εντάξει και πιάνει από δεύτερο σε τέταρτο όροφο, θα είμαι μια χαρά. Νομίζω δηλαδή, γιατί όλα αυτά είναι μηχανήματα του διαβόλου και δεν μπορείς να τα εμπιστεύεσαι.

9 thoughts on “Από US Robotics σε Linksys, ζητείται ελπίς

  1. με ‘γειά το νέο router :p

    τα σέβη μου στην οικογένεια και στον €€€€€ήρωα :shifty:

    asxeto
    κυκλοφορούν φήμες στα intertubes οτι φοβάσαι τη γρήγορη οδήγηση

  2. Thanx. Δε φταίω εγώ.
    Είπα:
    «Αφού το router μας έχει τρελλάνει θα παρατήσω το internet και τους υπολογιστές και θα γίνω κανονική. Χρειάζομαι καινούρια ρούχα, παπούτσια, περιποίηση προσώπου, μανικιούρ, μακιγιάζ και μια δυο μέρες σε ένα spa».
    Είπε:
    «Το router το θες με Νιιι;»
    Δε φταίω :what:

    Άσχετο:
    Όχι οποιαδήποτε γρήγορη οδήγηση μικρέ ανόητε. Μόνο αυτή στην οποία οδηγός είναι άλλος. :shifty:

  3. Asxeto:

    θα έχει τρελό γέλιο οταν θα βγάλουν δίπλωμα τα πιτσιρίκια και θα σε πάνε γρήγορες βόλτες 😆

    και να σε βγάζουνε μετά και στο youtube :devil:

  4. Κουκλίτσα αφού το έχεις το άθλημα, γιατί βασανίζεσαι τόσα χρόνια, και γιατί δεν ρωτάς; 🙂 🙂

    Για εμένα η καλύτερη λύση είναι: το περιορισμένης ευθύνης μηχάνημα που σου δίνουν κάνει το adsl MODEM σε «bridge» κατάσταση. Από το PPP(oE/A) και μετά αναλαμβάνει ένα μηχανηματάκι σου όπου κάνει και τον router και τον juggler και όλα. Εγώ έχω ένα WRAP με ένα ωραιότατο mini BSD με webif το Pfsense και είμαι άρχοντας! Με ό,τι NAT/fw μου καπνίσει, χωρίς να βλέπει τον χριστό φαντάρο όποτε έχω 2-3 connections παραπάνω και του τελειώνει η μνήμη, με το QoS μου και ό,τι τραβήξει ο οργανισμός μου.

    (γράφω από το USR μου και τη forthnet μου) :> :>

    Η δικτατορία των σάπιων μηχανημάτων δεν θα περάσει! Κατά γενική ομολογία όσο μπακατέλα και να είναι ένα σκατομηχανάκι ένα απλό adsl sync μπορεί να το κάνει αβάδιστα/αβασάνιστα/ααάτο και αλόμα.

  5. Μια χαρά το έχεις κάνεις το σετάκι :hehe:
    Είπα και γω να κάνω το bridgοκόλπο. Τα μηχανήματα που μου βρίσκονταν όμως ήταν ακατάλληλα. Από άθλια ασύρματα της otenet, μέχρι ότι σαβούρα μπορείς να φανταστείς, μιας και είμαι στη 4net κάτι αιώνες και δεν έχω τις πρόσφατες routeroπροσφορές.

    Ψιλοβαρέθηκα κιόλας. Χοντροσπάστικα με ότι firmware κυκλοφορούσε… Τελικά ήρθε εξ’ ουρανού το routerάκι και από χθες είμαι χωρίς αποσύνδεση.

    Ελπίζω να συνεχίσει αααααβίαστα, ααααβασάνιστα. :baby:

Σχολιάστε

