Elegant Brit: ένα κομψό θέμα

Το μεγαλύτερο μέρος της μέρας το περνάω μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου. Αποτελεί ταυτόχρονα εικόνα αλλά και παράθυρο στον κόσμο και γι αυτό μου αρέσει να της αλλάζω εμφάνιση συχνά. Μερικές φορές με επιτυχία, άλλες όχι.

Αυτή τη φορά το θέμα μου άρεσε αρκετά και έτσι έψαξα να το συνδιάσω με εικονίδια, wallpaper, καθώς και θέμα για την οθόνη του login. Τα παραπάνω τα συγκέντρωσα σε ένα πακέτο και βρίσκονται εδώ.

Η βασική εμφάνιση οφείλεται στο θέμα Elegant Brit, το οποίο κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις. Μια με λευκό περίγραμμα και μια χωρίς.

Το βασικό θέμα των εικονιδίων είναι το area o.42, ενώ τα εικονίδια που χρησιμοποιήθηκαν στο dock, είναι επιλογές από τη συλλογή dock icons for elegant brit. Το σύνολο των εικονιδίων συμπληρώνουν τα mary ann’s elegant file icons.

Το θέμα διαθέτει wallpapers καθώς και gdm οθόνη, ενώ την ίδια χρωματική παλέτα χρησιμοποιούν και τα wallpapers της σειράς Free as in Beauty. Σε κάποια screenshots χρησιμοποιώ το Black Wood.

Στο βασικό πακέτο του θέματος υπάρχει αρχείο userChrome.css, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον firefox και στον thunderbird. Αν θέλουμε να ολοκληρώσουμε το σύνολο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και την αντίστοιχη εμφάνιση για τον pidgin. Και βέβαια μπορούμε να βρούμε ότι σχετικό υπάρχει για το elegant brit, με τη σωστή αναζήτηση.

10 thoughts on “Elegant Brit: ένα κομψό θέμα

  1. Πολύ όμορφο! Μου αρέσουν τα dark θέματα στο customization και αυτό πρέπει να πω οτι μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Κατέβασα και το πακετάκι που ετοίμασες (tks a lot) και θα το δοκιμάσω μια των ημερών! 🙂

  2. 😀

    Έτυχε και με ρώτησαν 3-4 άτομα σχετικά με το θέμα και επειδή άλλος ήταν σε email, άλλος τηλεφωνικά, άλλος σε σχόλιο… είπα να «καθαρίσω» με μια κίνηση. Τόχω έτσι και για μελλοντική χρήση «μαζεμένο», αν το θελήσω, μιας και είμαι ξεχασιάρα. 😉

  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ.ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ.ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΟ?ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΟΝ ΒΑΙΟ ΤΟ ΠΕΡΝΑΩ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ.

  4. Σε ζηλεύω που μπορείς.

    Τα τελευταία χμ-αρκετά-4;5; χρόνια έχω πρακτικώς το ίδιο περιβάλλον εργασίας. Μπορεί να θεωρώ ότι το αλλάζω πού και πού και να προσπαθώ πολύ να το κάνω, αλλά αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, πρέπει σε οποιονδήποτε άλλο να μοιάζει απαράλλακτο.

    Οι αλλαγές συνήθως κινούνται στα πλαίσια XFCEGnome back ‘n’ forth. Clearlooks, clearlooks με χρωματάκι στο κουμπάκι Χ, clearlooks clone, clearlooks shiny, clearlooks round border, square border, γαλάζιο, γαλαζογκρίζο, γκρίζο, xfce-ish, gnome-ish, etiquette icons, tango, gnome. Δραματικά το ίδιο. ΒΕΒΑΙΑ! έχω να πω πως περίπου κάθε 3-12 μήνες αλλάζω ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ το desktop background μου. Ε; Ε; Μιλάμε για φοβερές αλλαγές.

    Δεν ξέρω, κατ’αρχάς, αυτά τα ωραία πού πάτε και βρίσκετε (γιατί το παραπάνω είναι ωραίο, αν και ίσως θα ήθελα λίγο πιο vague bground) δεν έχω ιδέα. Και όποτε έχω ξεκινήσει το σαφάρι θέματος, βαριέμαι πριν να αρχίσω. Κατά δεύτερον, συνήθως βαριέμαι, και κατά τρίτον ακόμα και εάν αρχίσω τη διαδικασία αλλαγής όπως καταλάβαμε όλοι από τα παραπάνω.. πάντα καταλήγει στα ίδια συμπεράσματα.

    Είμαι θλιβερό άτομο, το ξέρω. Ζνιφ. Και φυσικά και όλα τα παρα-pc έχουν το ίδιο look, μην ξεχνιόμαστε. Ναι και το powerbook τρέχει το ίδιο debian/xfce. (Αν και σήμερα έκανα το ΜΠΡΕΗΚΘΡΟΥ στο desktop και έβαλα GNOME! Και έχω και ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ Χ ΠΑΝΩ ΔΕΧΙΑ. ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΡΑΣΙΝΑ.)

    Σας εντυπωσίασα, πάω πίσω στην γαλαζογκρίζα σπηλιά μου.

  5. Με εντυπωσίασες. Τα δικά μου «clearlooks με clearlooks» χρόνια, άντε και με αλλαγές τριων pixels στη γωνία, κράτησαν λιγότερο.

    Εκείνο όμως που με είχε …στιγματίσει ήταν το conky. Το θυμήθηκα συνειρμικά, σχεδόν ομόηχο με το γιουσερονέιμ σου dear koki… ότι θυμάμαι χαίρομαι κλπ. Ότι και νάχε το desktop, η έξοδος του conky πήγαινε μια δεξιά, μια αριστερά και μια πάνω. Για χρόνια.

    Κατά τα άλλα υπάρχουν περίοδοι που βαριέμαι να πειράξω έστω και ένα εικονίδιο και άλλοι που δεν έχω ίδιο τίποτα από το πρωί ως το βράδυ.

    Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση, δεν κρύβεται καμμιά ιδιαίτερη έκφραση δημιουργηκότητας. Escape ήταν. Πέρναγα την κρίση εκείνη: «Ήσουν ένα ανήσυχο άτομο και περνώντας στην Ubuntu εποχή σκούριασες. Πού είναι οι custom kernels, που είναι οι εντολές σαν σιδηρόδρομος στην κονσόλα; Για να θυμηθείς να κάνεις login με ssh χτυπάς man… Ντροπή σου woman».

    Και έβαλα να δω ΙΝΧ, έχοντας στο φορητό βοηθήματα του στυλ A day without X. Λίγες ώρες αργότερα μάζεψα τα κομμάτια της στραπατσαρισμένης μου geekοσύνης και έκανα βουτιά στο gnome-look να δει το ματάκι μου λίγο χρώμα και λίγο μπιχλιμπίδι. Και βγήκε το παραπάνω συνολάκι.

    Όπως καταλαβαίνεις όμως, μερικά πράγματα πρέπει να μένουν μεταξύ μας γιατί μου χαλάνε το image. :secret: :harhar:

  6. Έχεις εκτροχιαστεί μιλάμε 😛

    Ωραίο, ειδικά το κοκκι… νάκι το κρασάτο (wine το λέει ο ποιητής :what: ).

    Σε περίπτωση που αποφάσισες να γίνεις ντιπ καταντίπ ανανεωμένη …το σετάκι συμπληρώνεται με τα εικονίδια gnome colors και το ασορτί Gnome Wine. :yes:

  7. εννοείται ότι έχω βάλει μέχρι και το gdm theme 😛 μιλάμε πιο ντιπ δεν πάει (εντάξει βαριέμαι για το grub και τα λοιπά υπερβολικά, αλλά καταλαβαίνεις…)

  8. 😯 Ήταν να μην πάρεις απόφαση να εκτεθείς…

    (Καταλαβαίνω και γω βαριέμαι υπερβολικά το grubισμα και εξάλλου είμαστε σοβαρά άτομα. Έχουμε και δουλειές (τις οποίες αποφεύγουμε με χάρη, χάρη στην αναζήτηση του υπέρτατου look) :blaf: Μπορεί να θεωρηθεί αυτό κάψιμο; Άσε μην απαντήσεις, παραείσαι ωμή και δεν θα το αντέξω 😛 )

Σχολιάστε

