Μεταμεσονύκτιες ασυναρτησίες: Είμαι περήφανη που δεν είμαι η γυναίκα τους

Ξεκίνησα να γράφω και έσβησα κάμποσες φορές. Δεν είναι του στυλ μου. Γενικά ψάχνω την πρώτη λέξη, μετά δεν σκέφτομαι τίποτα και γράφω ότι μου κατεβαίνει. Και νόμος, δεν τα ξαναδιαβάζω. Όσες φορές το έκανα, ανακάλυψα ότι μιλάμε για πολύ ξενέρωμα το κειμενάκι.

Γράφω χωρίς σκέψη, πατάω το κουμπάκι του ποσταρίσματος και τέλος. Δεν αντέχω ούτε να μου τα διαβάζουν. Απόψε όμως το ξεφτίλισα. Γράψε, σβήσε, τι να πεις; Δε ζορίζομαι γιατί είναι το θέμα δύσκολο ή βαθυστόχαστο. Είναι που πάω το Linux και που δε θεωρώ τις γυναίκες ανίκανες. Τουλάχιστον όχι πιο ανίκανες από τους άντρες. Ότι και νάσαι, αν ασχοληθείς με κάτι και σε ενδιαφέρει, θα το καταφέρεις. Άντρας, γυναίκα δεν έχει σημασία.

Τώρα τελευταία όμως, πέφτω σε κάτι θεματάκια που κάνουν το ήδη γυαλιστερό, από το ξενύχτι και τα παρελκόμενά του, μάτι μου, να αστράφτει επικίνδυνα. Αν είναι απλά το κόλπο για να τσιμπήσεις καμμιά 700άρα diggitίσματα και να φιγουράρεις πρωτοσέλιδο στο digg, πάω πάσο και μαγκιά. Ετοιμάζω θέμα ήδη για το πόσο περήφανη είμαι που ο καλός μου φτιάχνει μόνος του shortcuts στο desktop.

Απορώ, όχι γι αυτούς που τα ψηφίζουν, αλλά γι αυτούς που τα γράφουν. Πόσο, δε βρίσκω τη λέξη, πρέπει να είναι κάποιος και πόσο ηλίθιο πρέπει να θεωρεί το άτομο που έχει δίπλα του, για να γράφει κάτι σαν: «Είναι επίσημο, η γυναίκα μου αγάπησε το ubuntu και σερφάρει χωρίς βοήθεια» ή «είμαι περήφανος για τη γυναίκα μου, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι συνδέθηκε στο ασύρματο δίκτυο με fedora».

Μπράβο καμάρια μου. Να τις μάθετε τώρα να φέρνουν την εφημερίδα και να μην τα κάνουν στο σαλόνι και μετά να το γράψετε και αυτό.

ΥΓ. Φταίει η ώρα για το ξέσπασμα. Σε γενικές γραμμές βέβαια είμαι χειρότερη, αλλά αποφεύγω τότε να γράφω. Μου χαλάει το αγγελικό μου προφίλ. :angel:

8 thoughts on “Μεταμεσονύκτιες ασυναρτησίες: Είμαι περήφανη που δεν είμαι η γυναίκα τους

  1. και γράφουν και κάτι τέτοιους οδηγούς μετά:
    http://www.freesoftwaremagazine.com/columns/ten_easy_ways_attract_women_your_free_software_project
    😛

    γενικώς δεν αντιλαμβάνονται πως όσο καλές προθέσεις κι αν έχουν, εκφράσεις του στυλ «ναι! η γυναίκα μου τα κατάφερε να βάλει linux μόνη της!» είναι μάλλον υποτιμητικές.

  2. Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν παίρνω κάποια πράγματα στραβά και είμαι υπερβολική. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είμαι στριμμένη και γκρινιάρα, αλλά η συγκεκριμένη αντιμετώπιση μου τη δίνει και έχω δίκιο. (ναι my dear ησύχασε τώρα…)

    Αν η δήλωση και η περηφάνεια είναι γιατί ένα δικό μας πρόσωπο, η μάνα μας, ο αδερφός μας, η κόρη μας, ο παπούς μας, έβαλε linux, μαζί τους και γω. Για την επιλογή και την υλοποίηση. Μα δεν είναι έτσι.

    Είναι γιατί μια γυναίκα το έκανε και αυτό είναι το αξιοπερίεργο. Σα νάναι δεδομένο ότι ο εγκέφαλός της δεν είναι για τέτοια «κατορθώματα» και αν τα κατεφέρει είναι για να παίρνουμε κάμψεις. Αυτό μου τη σπάει και με κάνει και τα παίρνω.

    Σα νάγραφα όλο καμάρι: «Ναι ο καλός μου έβαλε πλυντήριο και είμαι ενθουσιασμένη»… Και βέβαια να μην εννούσα ότι ενθουσιάστηκα που δεν έχω να βάλω εγώ ή που δεν την έχει δει «me Tarzan, you Jane»… αλλά που τούκοψε να βάλει τα ρούχα στον κάδο,να βάλει τους κατάλληλους κόκους και να πατήσει ένα κουμπί.

  3. Ο comzeradd το έγραψε πολύ καλύτερα από όσο θα μπορούσα εγώ να το εκφράσω:

    Γενικώς δεν αντιλαμβάνονται πως όσο καλές προθέσεις κι αν έχουν, εκφράσεις του στυλ “ναι! η γυναίκα μου τα κατάφερε να βάλει linux μόνη της!” είναι μάλλον υποτιμητικές.

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνουμε πάρτυ όποτε η φίλη, γυναίκα, κόρη κάποιου παίζει με υπολογιστές και τα καταφέρνει. Τόσο ανίκανες τις θεωρούμε;

  4. Βασικά δεν είναι ότι σας υποτιμά κανείς (άσε που τελευταία έχω βρει τον δάσκαλό μου στα χακαρίσματα από τις νεότερες θηλυκιές γενιές οπότε το βουλώνω απλά και ακούω). Απλά οι γυναίκες , ειδικά οι πιο παλιές, ήταν πιο αρνητικές προς την τεχνολογία. Δεν ασχολούνται τόσο με το θέμα. Φυσικά υπάρχει και η διαδεδομένη πεποίθηση ότι η γυναίκα θα πρέπει να έχει iq τούβλου για να είναι αποδεκτή οπότε δένει το γλυκό.

    Σκέψου αντίστοιχα ότι υπάρχουν γυναίκες που κοκορεύοναι ότι ο άνδρας τους μαγειρεύει (αντίστοιχο σεξιστικό σκιλ) ή ότι είναι καθαροί.

    Γενικά οι σεξιστικές αντιλήψεις ακόμη κυριαρχούν (και δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των ανδρών αυτό).

  5. Υπάρχουν στεγανά με βάση το φύλο (και όχι μόνο) ακόμα. Μερικές φορές πιάνω και μένα να σκέφτεται έτσι. Και σίγουρα δεν είναι «προνόμοιο» αντρικό ή γυναικείο αυτό.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως, δεν αναφέρθηκα στο ότι «οι άντρες υποτιμάνε τις γυναίκες» γενικά, ούτε είναι εξάλλου αυτό κάτι που το έχω αντιμετωπίσει έντονα. Γενικά σε όσους χώρους κινήθηκα μέχρι τώρα, από επαγγελματικούς μέχρι κοινωνικών επαφών, δεν ένιωσα κάτι τέτοιο.

    Είναι όμως άλλο να υπερηφανεύεσαι που ένα δικό σου άτομο κάνει καλά κάτι και άλλο που ανέλπιστα, (για το φύλο, ηλικία, χρώμα κλπ.) το καταφέρνει. Τα συγκεκριμένα άτομα αυτό έβγαλαν.

    πχ. Άλλο το να χαίρομαι και να είμαι περήφανη που ο αδερφός μου μαγειρεύει το ίδιο καλά με την αδερφή μου και τρώω κάνα φαΐ της προκοπής και άλλο να παίρνω κάμψεις που κατάφερε να βράσει μακαρόνια, που είναι γυναικεία δουλειά.

    Όπως και νάχει όμως, το linuxάκι το βάλαν τα κορίτσια, οπότε όλα καλά. 😛

Σχολιάστε

