Ο καλός δημοσιογράφος είναι σαν το κέρμα, έχει δύο πλευρές

Πριν μερικές μέρες έτυχε να διαβάσω για ένα άρθρο του Paul Boutin στο Wired Magazine. Πέτυχα εκφράσεις οργής και αντιδράσεις σε διάφορα σημεία και έτσι πέρασα να του κάνω μια επίσκεψη, να δω από «κοντά» τι έτρεχε.

Με 2 λόγια το άρθρο ανέφερε ότι τα blogs είναι ξεπερασμένα και μίζερα, ενώ όσοι γράφουν σε αυτά δεν έχουν καμμία ελπίδα αναγνώρισης ούτε υπάρχει τρόπος να φτάσουν τους μεγάλους του είδους. Από την άλλη, ανέφερε ότι δίκτυα όπως το facebook, το twitter ή το flickr είναι πιο φρέσκα και πιο cool. Ότι πρέπει γι αυτόν που δεν θέλει να ανήκει στην παλαιολιθική γενιά του …2004.

Αυτά στο wired magazine που το κοινό του είναι πιο «νεανικό», πιο web 2.0, μέσα στα πράματα, πιο hip και επικοινωνεί, ενημερώνεται, εκφράζεται και «ζει» με αυτές τις υπηρεσίες. Γιατί είναι γεγονός ότι όλα αυτά είναι το ρεύμα της σημερινής εποχής και ειδικά των νέων.

Κάνα εξάμηνο πριν, ο Paul Boutin έγραφε ένα άλλο άρθρο. Στους New York Times αυτή τη φορά. Εδώ το κοινό είναι πιο μεγάλο ηλικιακά, πιο συντηριτικό και αν κάνει το άνοιγμα στην τεχνολογία και στις νέες μορφές έκφρασης, θα είναι με ένα blog ίσως, κάτι σαν online ημερολόγιο. Και αυτό θα το κάνουν οι πιο προχωρημένοι. Εδώ λοιπόν θα ήταν πιο ταιριαστό και πιασιάρικο σαν θέμα, κάτι σαν συμβουλές για το πως να γίνεις ubber bloger. Και αυτό έγραψε.

Γι αυτό δεν πολυσκοτίζομαι όταν διαβάζω πόσο παλαιολιθικές είναι οι συνήθειές μου και οι απόψεις μου, αλλά ούτε και παθαίνω ξαφνική ευτυχία όταν διαβάζω πόσο γαμάτη και προχωρημένη είναι κάποια έκφραση ή κίνησή μου. Οι δημοσιογράφοι που τα γράφουν «εκδίδονται», αυτή είναι η δουλειά τους. Να ευχαριστήσουν το κοινό τους για να τους ξαναδιαβάσει. Αν ταυτόχρονα τσατίσει και λίγο τους «άλλους» να γίνει «θόρυβος», ακόμα καλύτερα. Αυτές οι κινήσεις ξεχωρίζουν τον έξυπνο επαγγελματία.

Κλείνοντας, να αναφέρω εντελώς τυχαία, ότι μπορεί τα blogs να είναι ξεπερασμένα, το twitter και το facebook το παρόν και το αύριο, αλλά όποιος διαβάζει αυτά που γράφω ως το τέλος, είναι το μέλλον. :harhar:

Advertisements

6 thoughts on “Ο καλός δημοσιογράφος είναι σαν το κέρμα, έχει δύο πλευρές

  1. Πολύ σωστή η τοποθέτησή σου και ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες. Είμαι κι εγώ κατά των τελεολογικών προβλέψεων που δίνουν και παίρνουν στο διαδίκτυο, ιδίως για τη χρήση εφαρμογών και λογισμικών συστημάτων. Η Ιστορία απέδειξε πως οι προβλέψεις πάντα έπονται των εξελίξεων στο χώρο της πληροφορικής, κάτι που μπορεί να επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε, ανατρέχοντας σε περιοδικά πληροφορικής, δύο ή τριών ετών πίσω.

  2. ακόμη επίκαιρο αν και για άλλους λόγους. άλλωστε σε λίγο καιρό πιστεύω ότι θα υπάρξει επιστροφή στο μπλόγκινγκ. και δεν εννοώ για τα δήθεν ειδησεογραφικά. 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s