Μη moo κολλάς

Ένα άγχος το είχα. Φοβόμουν ότι θα μου πάρουν τα πιτσιρίκια τα καινούρια μου παιχνιδάκια και δε θα με αφήσουν να παίξω. Είμαι τυχερή όμως, συγκατοικώ με ώριμα άτομα.

Από καιρό τα είχα βάλει στο μάτι. Τώρα, το μόνο που έχει γλυτώσει το διασυρμό είναι το macbook. Όχι για πολύ φυσικά. Τα πρώτα που αναβαθμίστηκαν ήταν το usb hub και ο εξωτερικός μου δίσκος:

Ακολούθησε φυσικά το msi wind:

Ο σταθερός υπολογιστής είναι ακόμα υπό κατασκευή. Υπάρχουν κάποια εκατοστά ακάλυπτα:

Υπάρχει αρκετό υλικό ακόμα βέβαια ώστε να γεμίσω το macbook και ότι άλλο σκεφτώ. Από φωτογραφίες του Hubble, αφού το διάστημα παραμένει από τις μεγάλες μου αγάπες, μέχρι παλιά μου avatar, εικονίδια του jj ή σκηνές από αγαπημένες σειρές:

2 thoughts on “Μη moo κολλάς

Σχολιάστε

