Ακόμα ένα meme…

Το είδα στο Σταύρο και διαβάζοντάς το με την προσφιλή μου μέθοδο ανάγνωσης, wyriwys*, μου φάνηκε κάτι ύποπτο και με σεξουαλικές προεκτάσεις. Μετά διάβασα παρακάτω, πέρασα και από τη wikipedia και ενημερώθηκα η ακοινώνητη.

Το παιχνιδάκι πάει ως εξής:

  • Grab the nearest book.
  • Open it to page 56.
  • Find the fifth sentence.
  • Post the text of the sentence in your journal along with these instructions.
  • Don’t dig for your favorite book, the cool book, or the intellectual one: pick the CLOSEST.

Η πρώτη μου σκέψη ήταν να κάνω μια μικρή κλεψιά ώστε να βρω κάτι super που θα τονίσει τη φοβερή, πλην σεμνή προσωπικότητά μου. Μετά όμως βαρέθηκα. Δεν βαριέσαι, φτιάχνω από αύριο τη διαδικτυακή μου εικόνα.

Το πιο κοντινό βιβλίο ήταν το «Οι πιγκουίνοι και τα ζώα του νότιου πόλου» που είχα εδώ δίπλα για να χαζεύω φωτογραφίες. Έχω μια αδυναμία στους πιγκουίνους γενικά. Το πρόβλημα όμως ήταν πως στη σελίδα 56 και 57, ενώ έχει μια υπέροχη πανοραμική φωτογραφία με πιγκουίνους της Αδελίας, δεν έχει καθόλου λέξεις.

Έτσι πήγα στη βιβλιοθήκη μου, έκλεισα τα μάτια και πήρα το πρώτο βιβλίο ευθεία μπροστά από το δεξί μου χέρι. Το καλό ήταν πως εκεί είναι το ράφι με τα αστρονομικά μου βιβλία, το κακό είναι ότι τα πιο αγαπημένα είναι αριστερά. Από εκεί που αρχίζει το μάτι να ψάχνει. Έτσι βιβλία όπως «Μαύρες τρύπες και στρεβλώσεις του χρόνου» ή έστω «Το χρονικό του χρόνου» στάθηκαν άτυχα. Πλήρωσαν το τίμημα της αριστεράς.

Έπιασα λοιπόν ένα όχι και τόσο γνωστό ή συγκλονιστικό βιβλίο, αν και όταν το διάβασα είχα προβληματιστεί αρκετά και μου είχε κάνει εντύπωση:

Και ακόμα περισσότερο, η σταδιακή αύξηση της κατανόησης διακόπτεται κατά διαστήματα από απότομες και αιφνιδιαστικές διευρύνσεις του ορίζοντα, όπως όταν φτάνουμε στην κορυφή ενός λοφίσκου και αντικρίζουμε τοπία που δεν φανταστήκαμε ποτέ κατά την άνοδο.

Μόνο έξι αριθμοί του Martin Rees

Ο επόμενος…

* wyriwys = what you read is what you say, κατά το wysiwyg 😛

10 thoughts on “Ακόμα ένα meme…

  1. «Λαός ολόκληρος πετρωμένοι άνθρωποι, μαρμαρωμένοι Αθηναίοι, που στεκόντουσαν εκεί και κύτταζαν απάνω από τα βάθρα τους την πολιτεία.»
    Από το Ο κύριός μου ο Αλκιβιάδης, παρατημένο στον καναπέ στο υπόγειο από την καλή μου…

  2. ένα καλύτερο «meme» θα ήταν ως εξής:

    1) τρέξε στην κουζίνα

    2) πάρε το ποιο κοφτερό μαχαίρι

    3) κάρφωσέ το στον κοντινότερο blogger

    💡

    :shifty:

  3. όταν θα γίνω πλούσιος θα φροντίσω να μένεις μόνη σου σε κουτί σε κεντρική πλατεία και χωρίς σύνδεση στο internet :shifty:

    @ware

    να σου καεί ο αισθητήρας :devil:

    httpv://www.youtube.com/watch?v=SGJFWirQ3ks

  4. Παράθεμα: Page 56 | homunculus' weblog

Σχολιάστε

