XBMC Media Center

Το XBMC (ακρωνύμιο για το XBMC Media Center) είναι μια εφαρμογή ανοιχτού λογισμικού που μπορεί να αναπαράγει σχεδόν κάθε τύπο αρχείων ήχου, εικόνας ή βίντεο σε Linux, Mac O X, Windows ή XBox.

Η εφαρμογή διαθέτει ένα εντυπωσιακό σύνολο χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων. που μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά εδώ, ενώ έχει μεταφραστεί σε πάνω από 30 γλώσσες.

Ο χειρισμός της είναι απλός αν και διαθέτει ρυθμίσεις, που θα ικανοποιήσουν ακόμη και τους πιο προχωρημένους χρήστες. Η εμφάνιση μπορεί να αλλάξει επιλέγοντας ανάμεσα σε εντυπωσιακά θέματα.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του XBMC, είναι πως διαθέτει ενσωματωμένο python interpreter.  Έτσι επιτρέπει στους χρήστες και στους προγραμματιστές να φτιάχνουν και να χρησιμοποιούν δικά τους scripts και plugins, για να επεκτείνουν τις δυνατότητες του προγράμματος.

Εκτός από την αναπαραγωγή πολυμέσων, έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε τον καιρό, να καταχωρούμε τη μουσική που ακούμε στο last.fm, να διαχειριζόμαστε τις εικόνες, τα βίντεο ή τη μουσική μας, ενώ χάρη στον ενσωματωμένο web server μπορούμε να το χειριζόμαστε από απόσταση.

Περισσότερες πληροφορίες, βοήθεια και downloads, στο διαδυκτιακό τόπο της εφαρμογής.

12 thoughts on “XBMC Media Center

  1. Ήταν, τώρα κάνει για παντού και όχι μόνο για xbox και το γύρισαν σε recursive acronym, κατά τη δημοφιλή μέθοδο ονοματολογίας των opensourceάδων. Το λέει στο about. Το έψαξα γιατί ήθελα να δω τι σημαίνει 😉

  2. On the 29th of May 2007, the Team-XBMC, put out a call for developers to interested in bring XBox Media Center to the GNU/Linux Operating System. Since a few developers on Team XBMC had already begun porting parts of XBMC over to GNU/Linux using SDL and OpenGL as a replacement for DirectX/Direct3D which XBMC was using heavily on the Xbox platform. Development on both the Xbox, and this Linux / Mac OS X / Windows port is continuing to this day, they are both kept in sync, when the Xbox version gets a new feature, it is merged into the Linux branch.

    παντου xbox media center λέει :shifty:

  3. Η συνήθεια είναι μεγάλο πράμα. Και γω το SuSE ακόμα …SuSE το λέω αλλά είναι πια openSuSE, για να μην αναφέρω το …Mandrake. Έτσι τα έμαθα, έτσι τα συζητάω ακόμα με τους κολλητούς από εκείνη την εποχή. Όταν βέβαια το συζητάω παραπέρα γίνεται Mandriva.

    Με το XBMC δεν έχω παλιούς δεσμούς για να κολλήσω στο αρχικό όνομα, έβαλα αυτό που αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα και με την εξήγηση που το δίνει. Προσωπικά αν κάτι μου αρέσει το όνομα λίγο με νοιάζει.

    Όπως και νάχει πες το όπως θες, δεν παίρνω ποσοστά. 😛

  4. Ευχαριστώ. Τα screenshots είναι πάντα δικά μου και συνήθως φαίνονται.
    Άλλες φορές το θεματάκι μου κάνει μπαμ, άλλες το home μου, εδώ το username μου στο last.fm, το τραγούδι που επέλεξα να παίζει επειδή είναι Δευτέρα (Call it stormy Monday) ή μια αγαπημένη μου σειρά στο video (The big bang theory) 😉

  5. 😀 Ακούω πολλά, μ’ αρέσουν αρκετά, αγαπάω λίγα.
    Την εποχή που πρωτογνώρισα το linux, αλλά και αργότερα, έκανα συζητήσεις γι αυτό με πολύ κόσμο. Αυτό που μου έκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντύπωση, ήταν πως το 80% αυτών που το κατέκριναν δεν το είχαν δοκιμάσει ποτέ. Τα άτομα αυτά μου έκαναν πολύ άσχημη εντύπωση. Και με δεδομένο πως όταν μεγαλώνουμε γινόμαστε και απόλυτοι ή θεωρούμε τους εαυτούς μας το μέτρο, φοβήθηκα μην αρχίσω και κάνω και γω τα ίδια σε διάφορα θέματα.
    Έτσι πριν πω αν κάτι μου αρέσει ή όχι, φροντίζω να το γνωρίζω, έστω και λίγο. 🙂

    Με το ίδιο σκεπτικό, αν κάποιος μου πει ότι άκουσε Zeppelin ή έβαλε Linux και δεν ενθουσιάστηκε, θα σεβαστώ την άποψή του, όπως θέλω να σεβαστεί και τη δική μου που μου αρέσουν και πιθανότατα θα ανταλλάξω μαζί του επιχειρήματα. Αν μου πει όμως ότι κατακρίνει κάτι γιατί το άκουσε ή το διάβασε από άλλον ή το είπε ο μπατσανάκης του ξαδέρφου του… ε τότε απλά δεν ασχολούμαι μαζί του ή με την «άποψή» του. :secret:

  6. Χμμμ, δεν ξέρω αν αυτό ήταν κάτι σαν ένα μικρό… κήρυγμα, αλλά τέλος πάντων δεν κατάλαβα… Σου αρέσουν (σ.σ.: οι 30stm) ή είσαι στη φάση της δοκιμής τους ακόμη;;…

  7. Έχω τις 10 …σειρές κήρυγμα στην ημερήσια διάταξη να μην χάνω τη φόρμα μου. 😛
    Όχι δεν ήταν επί προσωπικού, πώς θα μπορούσε άλλωστε χωρίς να γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο για σένα.

    Μου αρέσουν αρκέτα και σίγουρα αν βρεθώ κάπου όπου θα παίζεται μουσική του είδους, προτιμώ να ακούω 30stm ανάμεσα σε πολλά παρόμοια ακούσματα. Εξάλλου είναι άτομα της γενιάς μου (κάποιοι από αυτούς τουλάχιστον 😛 )

  8. Αχα! Ουφ, μου έφυγε ένα άχχος γιατί προς στιγμή, σκέφτηκα «την πέταξα πάλι την m@*4κία μου» και έψαχνα να βρω τί είπα!…

    Ενδιαφέρον πάντως το ότι σου αρέσουν! Πέρα από το ότι δεν το περίμενα (λίγοι τους ακούν στο Ελλάντα), συνεχίζεις να με εντυπωσιάζεις με τις μουσικές σου επιλογές!

Σχολιάστε

