Bloody Hardware

Ήταν μια από αυτές τις μέρες. Μια ολοήμερη, προγραμματισμένη, διακοπή ρεύματος, άρα χωρίς internet και με μετρημένες ώρες υπολογιστή, με έβαλε σε άλλες περιπέτειες.

Είχα ένα παλιό IDE 160άρι δίσκο σε ένα icybox. Αποφάσισα να τον ξανακάνω εσωτερικό, βάζοντάς τον σα δεύτερο στον υπολογιστή μου. Η διαδικασία ολοκληρώθηκε χωρίς πρόβλημα και το απόγευμα που ήρθε το ρεύμα, άναψα όλο ανυπομονησία το σταθερό, με σχέδιο να βάλω επιτέλους ένα FreeBSD στον ολοκάθαρο δίσκο.

Και κάπου εκεί άρχισε το βάσανο. Ο υπολογιστής κάνει συνεχόμενα μακρόσυρτα μπιπ και δεν ξεκινάει τίποτα. Δεν ανάβει οθόνη, φωτάκι σε πληκτρολόγιο, τίποτα λέμε.

Έβγαλα το δίσκο,  ξανάβαλα το δίσκο, έβγαλα τις μνήμες, ξανάβαλα τις μνήμες, έβγαλα όλες τις κάρτες, ξανάβαλα όλες τις κάρτες, άλλαξα περιφερειακά, αποσύνδεσα περιφερειακά, έβγαλα κάρτα γραφικών, σύνδεσα την onboard, βραχυκύκλωσα jumperάκια, άλλαξα μπαταρίες στο motherboard… Το pc συνεχίζει να κάνει σαν το sputnik.

Τα μεσάνυχτα θα σφάξω κόκορα στο σταυροδρόμι μπας και δουλέψει. Με την ευκαιρία θα κάνω και τα σχετικά βουντού στους κατασκευαστές κουτιών που τα κάνουν να μπαίνουν μέσα μόνο τα χεράκια της Χιονάτης και κάθε τελείωμα τροχίζεται μέχρι να κόβει σα νυστέρι.

14 thoughts on “Bloody Hardware

  1. Κι εμένα μ’αρέσουν τα μικρά, αλλά όταν είναι να τα συναρμολογήσεις μια φορά και να τα αφήσεις στην ησυχία τους (που δεν ισχύει για το προσωπικό μου PC).
    Πάντως σχεδιάζω να στήσω ένα NAS στο σπίτι και μάλλον θα στηθεί μέσα σε ένα τέτοιο… :hehe:

  2. Έχω σφαχτεί αρκετές φορές στο παρελθόν, σε βαθμό να θεωρώ οτι αυτοί που συναρμολογούν υπολογιστές σαν επάγγελμα αξίζουν βαρέα και ανθυγιεινά :p

    Κάποια μέρα που δεν θα τεμπελιάζω σε κωματώδη κατάσταση με τα σάλια να τρέχουν απο το στόμα μου, θα βγάλω καμιά φωτό απο ένα μπροστινό καπάκι που έχω που είναι πιο κοφτερό απο το νυστέρι μου.

  3. Θυμάμαι κι εγώ τραυματισμούς που είχα από κουτιά… Πριν 2 μήνες μάλιστα που αναβάθμιζα το desktop του πατέρα μου και ταυτόχρονα έφτιαχνα νέο desktop στον αδερφό μου. Το κουτί του πατέρα μου μου έκοψε το δάχτυλο φέτα ( 😥 ) και του αδερφού μου μου έκανε μια ουλή στο πάνω μέρος του χεριού… Όλα στο δεξί… (και τσούζουν πολύ αυτά τα καταραμένα τα κοψίματα (για να μην πω ότι στα χέρια αφήνουν σημάδια για μήνες… :blaf: ))

  4. Λοιπόν αφού έλεγξα ότι πιθανό θα μπορούσε να έχει συμβεί και γινόταν να διορθωθεί από μένα, χωρίς να φύγει το «μωρό» μου από το σπίτι, κατέληξα ότι η βλάβη θέλει ειδικό. Το Σάββατο το μεσημέρι παρέδωσα το pc στο service του καταστήματος του e-shop στη Συγγρού.

    Σήμερα πρωί πρωί ήρθε το sms ότι είναι έτοιμο και να πάω να παραλάβω. Αυτή τη στιγμή γράφω από αυτό το pc. Συνδέθηκε και δουλεύει μια χαρά.

    Γνωμάτευση: Αλλαγή motherboard λόγω αιφνίδιου θανάτου. Το μηχάνημα ήταν στην εγγύηση και το μόνο που έδωσα ήταν ένα αυτόγραφο στην παραλαβή.

  5. Δεν κρύβεται άλλο… Τρελλένομαι για τα ακριβά κοσμήματα :blush: 😛
    Δίνω άνετα 2-3 μπορεί και 5 ευρώ, αν και το συγκεκριμένο είναι δώρο από ένα 11χρονο παίδαρο. 😎

Σχολιάστε

