Γλυκιά μου το C σου έχει πρόβλημα

Είχα να το ζήσω χρόνια. Μπορεί και πριν το 2.000. Κάτι που με το ελεύθερο λογισμικό δεν χρειάζεσαι να περνάς από κακόφημα μέρη, κάτι που στα μέρη που τριγυρίζω είναι μέρη που συχνάζουν τα καλύτερα παιδιά, κάτι που το Linux δεν μασάει από τέτοια, τάχα ξεχάσει.

Και σήμερα μετά από μια αναζήτηση στο google, βρέθηκα στο συγκεκριμένο site. Με το που άνοιξα το link εμφανίστηκε στην οθόνη μου κάτι σε windows, pop-up άνοιξαν, μπάρες άρχισαν να γεμίζουν και πληροφορήθηκα ότι σκανάρεται το C μου για ιούς.

Είναι τελικά σαν μνήμη που καταχωνιάζεται στο υποσυνείδητο και όσα χρόνια και να περάσουν δεν πεθαίνει. Περιμένει το πρώτο pop-up, το πρώτο μήνυμα που λέει ότι έχεις trojan ή ιό, για να πεταχτεί και να κάνει τα πόδια σου να κοπούν. Το ομολογώ ότι ένα pop-up ακόμα και θα πατούσα να βάλει το «καθαριστικό» για τους ιούς και τις απειλές που …βρήκε στο C μου.

Ήταν τόσο ζωντανό, τόσο απειλητικό, που σχεδόν τάχασα. Καταλαβαίνω τώρα τα windowz boyz and girlz που εγκαθιστούν με το τσουβάλι τους ιούς και τα trojans, για να σωθούν από αυτά. Σε πανικοβάλουν. Το ένιωσα και ας ήταν εκείνη η φωνή μέσα μου που έλεγε: «Για να δούμε τι θα δείξει το σκανάρισμα στο C μου looser και αν βρεις C στο Linux μου θα κάτσω να σκανάρεις και μένα».

3 thoughts on “Γλυκιά μου το C σου έχει πρόβλημα

Σχολιάστε

