Το θέμα της σταθερότητας

Μου αρέσει η σταθερότητα, να ξέρω ότι τα πράγματα θα είναι εκεί και έτσι. Μου αρέσει επίσης η αλλαγή, να ξέρω ότι κάτι νέο και συναρπαστικό υπάρχει στη στροφή. Μου αρέσει επίσης που ξέρω τι θέλω.

Έτσι 2-3 πράγματα παραμένουν σταθερά και αμετάβλητα στη ζωή μου και τα υπόλοιπα αλλάζουν 2-3 φορές τη μέρα. Και τούτο εδώ το blog δεν θα αποτελούσε εξαίρεση. Στους 8 μήνες που βρίσκεται σε δικό του «σπίτι» και έχει τη δυνατότητα να ντύνεται όπως γουστάρει, αλλάξε 7 εντελώς διαφορετικά θέματα, δεκάδες χρωματικούς συνδιασμούς και δεκάδες headers.

Σταθερά λοιπόν και για να τα θυμάμαι στο μέλλον, άλλαξα τα παρακάτω θέματα:

design disease

neatlight

k2

mandigo

Και σταθερά αγαπημένη η 404 σελίδα μου, με τον Moss:

2 thoughts on “Το θέμα της σταθερότητας

  1. Αχα! Ώστε κι εσύ IT Crowd????? 😛
    Μόνο και μόνο για την 404 σου δίνω τα συγχαρητήρια μου!!
    (Δε την είχα πετύχει μέχρι τώρα κι έτσι δεν την είχα πάρει χαμπάρι!)
    😛

Σχολιάστε

