Η χαρά του παιδιού

Έχω ένα πιτσιρίκι που θέλει να πιστέψει στον Άγιο Βασίλη αλλά δεν του βγαίνει και ένα που δεν πιστεύει και έχει ησυχάσει. Και τα δύο όμως πιστεύουν στα δώρα. Μεταξύ μας σε αυτά πιστεύω και γω.

Ο μικρός θέλει να γίνει σκηνοθέτης και παρακολουθεί με μανία τα πάντα στην τηλεόραση, να μαθαίνει και καλά το επάγγελμα. Σαν αποτέλεσμα ξέρει όλες τις διαφημίσεις απ’ έξω. Οπότε η παραγγελιά στον άγιο ήταν να του φέρει ένα από τα δύο προϊόντα που στάμπαρε. Τηλεκατευθυνόμενο wall-e ή ένα επιτραπέζιο με το εξωτικό όνομα Pictureka. Ο άγιος δε δυσκολεύτηκε να αποφασίσει  και πήρε το επιτραπέζιο.

Ο μεγάλος ενδιαφέρεται μόνο για «επιστημονικά». Αυτό σημαίνει ότι αφού εξαντλήσαμε, όλα αυτά τα χρόνια, ότι είχε να προσφέρει το πλανητάριο σε πειράματα, βιβλία και κατασκευές, φτάσαμε σε αδιέξοδο. Έτσι φέτος έγινε η μεγάλη ανατροπή κάνοντας στροφή στη μουσική. Το mp3 player που διαλέξαμε μου αρέσει και μένα, αλλά θυσιάζομαι για το παιδί μου.

dsc04233

Με την ευκαιρία βέβαια των αγορών για τα παιδιά, βρήκα αφορμή να πάρω και γω ένα παιχνιδάκι που μου είχε κάνει εντύπωση. Τα είχα δει τυχαία πριν λίγες μέρες στο thinkgeek και ενώ διάβαζα για τη δυσκολία τους, μου φάνηκαν υπερβολικα εύκολα. Ε κρίμα θάταν να το άφηνα. Εξάλλου αυτά αρέσουν και στο μεγάλο μου πιτσιρίκι. Έτσι σήμερα, μόλις τα είδα ξαφνικά μπροστά μου, ήξερα ότι είναι μάταιο να αντισταθώ. Και δεν θυμάμαι αν σας τόπα, αλλά αυτά αρέσουν και στο μεγάλο μου.

start position

Πήρα το cast spiral γιατί ήταν και όμορφο. Ο βαθμος δυσκολίας του είναι 5 με ανώτερο το 6. Τελικά δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Αν βρεις το κλειδί του βέβαια είναι αλλιώς, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο. Για την ακρίβεια είναι τόσο δύσκολο να το διαλύσεις όσο και να το φτιάξεις ξανά. Και το άτιμο μοιάζει να μη λύνεται με τίποτα. Τελικά, μάλλον από τύχη και αφού με είχε πιάσει αμόκ και δοκίμαζα ότι συνδιασμό τύχαινε, το έλυσα. Το δέσιμο ήταν καθαρά θέμα λογικής και …reverse engineering, οπότε μου βγήκε πιο εύκολα και συνειδητά.

cast spiral pieces

Στην πρώτη ευκαιρία που θα μπορώ, θα δοκιμάσω και άλλο. Νομίζω είναι εθιστικά και νιώθω την εξάρτηση να μούρχεται. :blush:

7 thoughts on “Η χαρά του παιδιού

  1. Για να βλέπεις ότι υπάρχουν και χειρότερα :what:

    Πολύς κόσμος περιμένει το ίδιο δώρο φέτος από τον άγιο, οπότε μπορεί νάσαι τυχερός και να του τελειώσουν πριν φτάσει σε σένα. :secret:

    • @arcanum,
      Εκτός από εσάς τους τυχερούς του portage και των ports, εμείς οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί πρέπει να το φτιάξουμε στο χέρι. 😛
      Είμαι στην εγκατάσταση των opengl develolibs και θα δω τι άλλο χρειάζεται. 🙄
      Φαίνεται ενδιαφέρον πάντως αν και από ότι διάβασα πρέπει και να σκέφτεσαι και αυτό είναι κάτι που με ζορίζει. :secret:

Σχολιάστε

