Το Νόμπελ

Ο τρόπος που διαβάζει η «πολύ» νέα γενιά, δεν έχει καμμία σχέση με το πως διαβάζαμε στα χρόνια μου. Δεν ξέρω αν είναι χαρακτηριστικό της για να πω την αλήθεια, αλλά τα δικά μου αστέρια αυτό κάνουν.

Έχουν μπροστά στον υπολογιστή βιβλία και τετράδια σκόρπια και συμπληρώνουν στα πεταχτά, χύμα φυλλάδια. Ο χρόνος που ασχολούνται είναι σχετικός και εξαρτάται από τη σκοπευτική τους ικανότητα. Πρέπει νάμαι η μοναδική μάνα που παρακαλάει να σκοτώνονται τα παιδιά της. Ε χμ… Να εξηγήσω πριν παρεξηγηθώ.

Είναι αυτό το παιχνίδι που το λένε Call of Duty. Ο μεγάλος είναι βετεράνος πια, αλλά «ευτυχώς» σκοτώνεται ακόμα. Παίζει λοιπόν ένα είδος του που λέγεται Search and Destroy. Σε αυτόν τον τύπο παιχνιδιού αν σκοτωθείς, βγαίνεις από το παιχνίδι και δεν έχεις δικαίωμα να «αναστηθείς» ώσπου να τελειώσει ο προκαθορισμένος χρόνος. Από τη στιγμή που σκοτώνεται μέχρι τη στιγμή που τελειώνει το παιχνίδι, είναι η ώρα του διαβάσματος, ενώ παράλληλα μιλάει με άτομα από τις 5 ηπείρους στο amsn.

Ακριβώς αυτό είχε συμβεί πριν λίγο και συμπλήρωνε ένα φυλλάδιο, πάνω στο πληκτρολόγιο και λίγο πλάγια, ενώ κάθε λίγα δευτερόλεπτα ακούγονταν το μπιπ του amsn και απαντούσε σε κάποιον. Κάπου εκεί άρχισα τα πέντε λεπτά κήρυγμα. «Έλεος Μιχάλη, κάτσε κάπου ήρεμα να τα τελειώσεις. Πού βρίσκεις άκρη με αυτο το χαρτομάνι και τον υπολογιστή μαζί;» «Α» μου λέει, «η λέξη χαρτομάνι μου θύμησε κάτι φυλλάδια που έχω για σένα».

Το «χαρτομάνι» ήταν από τη Μαθηματική εταιρεία, όπου με πληροφορούσαν ότι είχε έρθει πρώτος στον περσινό διαγωνισμό στο σχολείο του και είχε την πρόσκληση για την τελετή βράβευσης. Χάρηκα πολύ, πάρα πολύ. Αν έβγαινε τελευταίος δεν θα με ένοιαζε καθόλου, αλλά το ότι βγήκε πρώτος μου έδωσε μεγάλη χαρά. Τα μαθηματικά ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα εξάλλου.

dsc04362

Ενώ τον αγκάλιαζα, με μια ψυχραιμία χαρακτηριστική μου είπε: «Πώς κάνεις έτσι; Να έλεγε Νόμπελ να το καταλάβω». Καθώς τον φιλούσα συνέχισε: «Δε νομίζω να χρειαστεί και λόγος, αλλά αν χρειαστεί θα σε φτιάξω. Θα αρχίσω: «Ευχαριστώ τη μητέρα μου, my mother FTW». Αλήθεια τι δώρο θα μου πάρεις;»

dsc04363

Το διάβασμα κράτησε λιγότερο από όσο έκανα να γράψω αυτό το ποστ. Πριν λίγο άκουσα τη χαρακτηριστική του κραυγή: «Και τώρα ετοιμαστείτε για ατελείωτο sniper. Take no prisoners» και τα βιβλία προσγειώθηκαν στις καρέκλες. Ελπίζω να σκοτωθεί γρήγορα το καμάρι μου. 🙄

18 thoughts on “Το Νόμπελ

  1. Απλές υπέροχες στιγμές. Όταν είναι και αναπάντεχες για μια μάνα δίνουν ακόμα μεγαλύτερη χαρά. Έχει εξασφαλισμένη λαμπρή σταδιοδρομία το αστέρι σου. Αν δε γίνει αστροφυσικός ή μαθηματικός που εύχομαι και αν δεν πάρει τελικά νόμπελ, τότε μην ανησυχείς έχει εξασφαλισμένη καριέρα pro gamer 🙂 😛

    300οστό ποστ. Να τα χιλιάσεις Ειρήνη, οτι καλύτερο εύχομαι για τα web services σου :shifty: και τα καμάρια σου. (ζηλεύω :lookaround: δεν γουστάρω μαθηματικά)

    • @jj,
      Πες τα ξουξού γιατί είναι κάτι τύποι που με κατηγορούν ότι θυμάμαι την ip των υπολογιστών των μικρών μου και δεν θυμάμαι σε τι τάξη πάνε. Δε φταίω όμως εγώ. Τους έχω static ip, ενώ τάξη αλλάζουν κάθε χρόνο. :lookaround:
      Φέτος έχω βρει κόλπο και το θυμάμαι εύκολα πάντως. :secret:

    • @CortexLINUX,
      Πριν αρχίσουν το heavy gaming είχα ν και οι δυο συστήματα dual boot και το σερφάρισμα γίνονταν αποκλειστικά από Linux. Τώρα πια είναι κολλητοί του Bill :oh no:

      Την απειλή να τους αποκληρώσω και να μην αφήσω σε κανέναν ους συλλεκτικούς linuxοϋπολογιστές μου την αγνόησαν και θα πληρώσουν την επιλογή τους. 😈

Σχολιάστε

