Nintendo, powerball και κάνα βιβλίο

Ο Φλεβάρης αποδείχτηκε ζόρικος μήνας. Δεν φτάνει που γενικά όλα πάνε κατά devil, είπε ειδικά να το ζορίσει λίγο, για να δει αν τραβάω στην ανηφόρα και αν τα νεύρα μου είναι όσο χρειάζεται …ελατά και όλκιμα*.

Έφερε λοιπόν κάποια ζόρια που άρχισαν ευτυχώς να περνάνε, έφερε κάποια άλλα που δεν περνάνε και πρέπει να το πάρω απόφαση καθώς και κάμποσες αναποδιές για να δώσει χρώμα. Κρατάω αντίσταση γενικά  και όταν το πράγμα παραγίνεται hardcore, χώνομαι και κάτω από το κρεβάτι να μην με βρίσκουν οι στραβές. Μήνας είναι θα περάσει.

Κατά τα άλλα η φωτογραφική μηχανή ακόμα έρχεται και έτσι περνάω το χρόνο μου κοιτώντας φωτογραφίες άλλων. Παράλληλα ελπίζω ότι αυτή η καθυστέρηση είναι μια συνομωσία του σύμπαντος, για να μου έρθει από το πουθενά μια πραγματική dslr με ένα σετάκι φακών.

Κληρονόμησα από το μικρό μου ένα nintendo ds. Tου έβαλα μια κάρτα DSTT και μια miniSD στα 4 GB, συνολικό κόστος μετατροπής 12 ευρώ και το γέμισα με τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Αυτά που παίζω συνήθως βέβαια είναι μόνο 3: Mahjong, Zenses Ocean και Zenses Rainforest. Με χαλαρώνουν και με κάνουν να ξεχνάω ότι ο Φλεβάρης είναι ακόμα στη μέση.

httpv://www.youtube.com/watch?v=Us7V5Nmx9YY

Έχοντας τόσο χώρο και το DS εντελώς δικό μου, έβαλα μερικά τραγούδια για ώρα ανάγκης και τον χαριτωμένο lmp-ng music player. Εκτός από τη δυνατότητα αναπαραγωγής διαφόρων format ήχου, ο συγκεκριμένος player έχει και όμορφα skins. Εννοείται ότι custom skins μπαίνουν και στo λειτουργικό της DSTT και έτσι το συνολάκι  δε γίνεται ποτέ βαρετό.

player skins

Επίσης μου προέκυψε και ένα νέο gadgetάκι σα δώρο. Μια powerball. Η αλήθεια είναι ότι κάποτε την είχα ξαναδεί αλλά δεν είχα καταλάβει τι κάνει και ούτε την είχα προσέξει  αρκετά. Τελικά είναι κόλλημα και πραγματικά σε γυμνάζει. Μετά από μερικά λεπτά παιχνίδι σε γρήγορο ρυθμό, αρχίζεις να νιώθεις τα χέρια και το θώρακα να «τραβάνε».

powerball

Τον υπόλοιπο χρόνο, όταν δηλαδή δεν τρέχω, δεν αντιμετωπίζω αναποδιές, δεν κρύβομαι από το Φλεβάρη, δεν παίζω nintendo και δεν γυμνάζομαι, διαβάζω. Έχω πέσει με τα μούτρα και κάνω επαναλήψεις σε βιβλία που έχουν διαβαστεί πριν από πέντε χρόνια τουλάχιστον, βλέπε «Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας» ή προσπάθειες να τελειώσω βιβλία που έχω εγκαταλείψει στο παρελθόν η διανοούμενη, βλέπε «Το εκκρεμές του Φουκώ«. Τα παραπάνω βέβαια όσο δεν κοιτάω φωτογραφίες άλλων περιμένοντας τη μηχανή μου.

Μήνας είναι θα περάσει.

* Ιδιότητες των μετάλλων, ελατά (µετατρέπονται σε λεπτά φύλλα) και όλκιµα (µετατρέπονται σε σύρµατα)

6 thoughts on “Nintendo, powerball και κάνα βιβλίο

    • @jj,
      Δεν έχω δώσει λεφτά. :shifty:
      Πληρώνω πάντα μετρητά αλλα ποτέ πριν την παραλαβή του εμπορεύματος.
      Είμαι old fashion lady σ’ αυτά. Χέρι με χέρι :yes:

      Ευχαριστώ ξουξου. 🙂
      Aν με ακουγαν και αντί να το τρέχουμε σε γιατρούς του ρίχναμε μια στο κεφάλι, θα είχα τώρα λεφτά για Leica 😛

  1. Λίγο άσχετο, αλλά η power-ball μου άρεσε κι εμένα, την παρήγγειλα μετά που διάβασα το άρθρο σου και… ήδη τη δοκιμάζω! 🙂

    Χρήσιμο εργαλείο, πήρα την έκδοση με τα ledάκια και είναι ωραίο φωτορυθμικό στο σκοτάδι!

    Apostolos’s last blog post..I don’t like you any more, ScribeFire!

Σχολιάστε

