Snapshots ενός μυαλού σε καταστολή

Το μυαλό μου εξακολουθεί να είναι μουδιασμένο. Τα συναισθήματα το ίδιο. Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης που με βάζει σε κατάσταση hibernate στα δύσκολα, δούλεψε άλλη μια φορά άψογα. Χάνω τις μεγάλες χαρές αλλά δεν με γονατίζουν οι μεγάλες λύπες.

Η μηχανή μου ήρθε. Μια σειρά αναποδιών μείωσε τη χαρά της άφιξης, αλλά είμαι σίγουρη πως θα με «χτυπήσει» κατά πρόσωπο μόλις συνέλθω. Είμαι σε περίοδο γνωριμίας. Η πρώτη μου πραγματική ψηφιακή μηχανή και έχει ένα σωρό κουμπάκια να μάθω. Με ρωτάνε αν είναι καλή. Παραείναι καλή. Όπως εξάλλου οι περισσότερες μηχανές πια. Οι φωτογράφοι έχουν χαθεί. Ούτε εγώ είμαι. Δεν βλέπω εικόνες γύρω μου αλλά τουλάχιστον χαίρομαι τη διαδικασία της φωτογράφισης. Αυτό, τον περισσότερο καιρό, μου αρκεί.

Στα πλαίσια της γενικής καταστολής σταμάτησα να πειράζω το θέμα του blog. Αυτό λέει πολλά από μόνο του. Σταμάτησα να ψάχνομαι. Εντελώς; Δε θα μπορούσε να είναι εντελώς γιατί τότε τα πράγματα θα ήταν πολύ άσχημα. Έχω αλλάξει τα φώτα στο θέμα του fog.gr. Μιας και εκείνο είναι η εντελώς εγωιστική μου γωνιά με ότι μούρθει, όπως μούρθει και στο εντελώς χαλαρό, δεν με νοιάζει να το διαλύσω, άρα με παίρνει να πειράζω κώδικες όταν το μυαλό είναι αλλού ή και πουθενά. Έτσι πήρα το θεματάκι του Hunson και το έκανα προς το παρόν έτσι:

foggr

Χθες έκλεισα δύο χρόνια από τη μέρα που έκοψα το τσιγάρο. Μαχαίρι μετά από 20 χρόνια με 2 πακέτα τη μέρα. Ένα από τα πράγματα που με κάνουν να νιώθω ότι ακόμα και όταν πράγματα με γονατίζουν, θα βρω τον τρόπο και τη δύναμη να τα πάω εκεί που θέλω. Δεν είναι όλες οι στιγμές εύκολες και δε θα πω ότι δεν περνά από το μυαλό. Ευτυχώς πιο αραιά πια γιατί τώρα δεν τα έχω όλα συνδεμένα με ένα τσιγάρο παρέα. Βοηθάει που ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων που χαλούσα πάνε σε gadgetάκια, γιατί τα περί υγείας δεν ήταν αρκετός λόγος για ένα, μάλλον, αυτοκαταστροφικό άτομο.

Αναβάθμισα σε wordpress 2.7.1. Δεν υπάρχει κάποια σημαντική αλλαγή ούτε καν κάποια επείγουσα αναβάθμιση ασφαλείας σε αυτή την έκδοση. Διορθώσεις μικρότερες ή μεγαλύτερες που θα μπορούσα άνετα να παραλείψω αλλά  μου είναι αδύνατο. Είμαι σαν το σκύλο του Pavlov. Μόλις βλέπω νέα έκδοση, αρχίζουν και μου τρέχουν τα σάλια για να την εγκαταστήσω. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Είναι πια εξαρτημένο ανακλαστικό.

Χμ… I ‘ll be back soon with another, or a better, cartoon 😉

13 thoughts on “Snapshots ενός μυαλού σε καταστολή

  1. Αυτά τα περί μικρού και τεστ δε θέλω ούτε να τα σκέφτομαι. Δε θα άντεχα να μου τη χαλάσει πριν καν τη βασανίσω λίγο εγώ.

    Βέβαια μόλις η οικονομία ανακάμψει θα τη δώσω λίγο του παιδιού να παίξει. Αν τύχει κάτι κακό παίρνω μια καλύτερη… :angel:

  2. Δεν έχω εντοπίσει κάποιο συγκεκριμένο λόγο τόσο καιρό, αλλα κάθε φορα που σε διαβάζω μου υπενθυμίζεις γιατί συνεχίζω να διαβάζω blogs

    Πάνος

    • @PanosS,
      πολύ όμορφο αυτό, ευχαριστώ :blush:

      ΥΓ. Ίσως ο λόγος να είναι που δε σκέφτομαι ότι γράφω σε blog. Κάνω ότι συνήθως… Παραμιλάω. Μόνο που εδώ το κάνω πληκτρολογώντας. 😛

  3. και το κομματι που μας εβαλες ν ακουσουμε καταπληκτικο, την ειχα ξεχασει αυτην την φωνη, ωραια συναισθηματα, η μαγεια υπαρχει και σε αρπαζει αν της δωσεις ευκαιρια, ..ας πιω μια μπυρα!

  4. Μια πρώτη σημείωση για τις δυνατότητες της Powershot SX10IS:
    Είναι αρκετά αργή στην απόκριση καθώς λειτουργείς μαζί της, ή είναι οι απαιτήσεις μου ψηλές από το συγκεκριμένο μοντέλο;
    Περιμένω την ανάλυσή σου…

  5. Σύντομα θα γράψω τις πρώτες μου εντυπώσεις. Όσο ασχολήθηκα μαζί της τις μέρες που την έχω, βρήκα χαρακτηριστικά που μου αρέσουν πολύ και κάποια σημεία που δεν με ενθουσίασαν.

    Πάντως όλα είναι σχετικά και εξαρτάται πάντα από το τι θες να κάνεις. Μηχανή που να κάνει για όλα και να ανταποκρίνεται σε ΚΑΘΕ περίπτωση με τον ιδανικό τρόπο ΔΕΝ υπάρχει. Όχι στα 300 αλλά ούτε στα 3000 ευρώ.

    Έτσι κάποιες φορές θέλω ετοιμότητα, να γυρίσω τη μηχανή και να τραβήξω, οπότε εκεί με νοιάζει η απόκριση αλλά ξέρω ότι είναι φωτογραφία της τύχης και δεν έχω απαιτήσεις. Περισσότερο με ενδιαφέρουν οι δυνατότητες της μηχανής αν μπορώ να ρυθμίσω ένα κάδρο και τις παραμέτρους με τις οποίες θα τραβήξω.

    Αν και έριξα όμως περισσότερο βάρος στο να τη μάθω, να βρίσκω το συνδιασμό κουμπιών και επιλογών για να κάνω αυτό που θέλω και γενικά στην μελέτη του manual, δεν παρατήρησα καθυστερήσεις στην απόκριση της μηχανής. Δε λέω βέβαια ότι είναι το μοντέλο που θα πάρεις αν θες να γίνεις επαγγελματίας φωτογράφος σε σπορ ταχύτητας.

    Από την άλλη, προέρχομαι από μια εποχή που ακόμα και τέτοια φωτογράφιση γίνονταν αφού πρώτα έβαζες την ταχύτητα, ρύθμιζες το διάφραγμα, υπολόγιζες το κάδρο, εστίαζες με το χέρι και περίμενες… Σε αυτή την περίπτωση η απόκρισή της αγγίζει συγκριτικά την ταχύτητα του φωτός. 😛

    Περισσότερα και πιο αναλυτικά σύντομα 😉

Σχολιάστε

