[solved] OS X 10.5.7 και sleep mode

Η αναβάθμιση του os x σε 10.5.7 πριν λίγες μέρες, δημιούργησε σε πολλούς χρήστες διάφορα μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα. Έχω σταθεί τυχερή από αυτή την άποψη στο παρελθόν, μιας και οι αναβαθμίσεις του os x ήταν για μένα πάντα αναίμακτες.

Αυτή τη φορά όμως δεν στάθηκα και τόσο τυχερή. Μια από τις ευκολίες που χρησιμοποιώ στο macbook πιο συχνά, είναι το sleep mode. Πολλές  φορές στη διάρκεια της ημέρας, για να κάνω και καμμιά δουλειά, απλά κλείνω το καπάκι. Το ίδιο και το βράδυ ή αν πεταχτώ έξω. Μπορεί να περάσουν βδομάδες να το σβήσω, μιας και πάντα κάτι κάνω σε αυτό ή κάτι του έχω αναθέσει να κάνει. Γενικά έξω από το matrix δυσκολεύομαι.

Μετά την αναβάθμιση λοιπόν, είχα τη δυνατότητα να το βάλω σε sleep mode μια φορά, αλλά από την επόμενη κολλούσε και δεν άνοιγε. Ο μόνος τρόπος να «ξυπνήσει» ήταν με βίαιη επανεκκίνηση. Κυριολεκτικά μου έκοψε τα χέρια, μιας και σε αυτό έχω τα πάντα και είναι φτιαγμένο ακριβώς για ότι θέλω. Πάνω από 100 gigabytes με μουσικές και φωτογραφίες, προγράμματα επικοινωνίας, προγράμματα διαχείρισης, όλη η δικτυακή μου ζωή και πάει λέγοντας. Το format δεν ήταν μια επιλογή που ήθελα να σκεφτώ.

Χθες λοιπόν χρειάστηκε να στήσω μια adsl σύνδεση. Προτιμώ σε περιπτώσεις που χρειάζεται να δω υπολογιστές, δίκτυα και συνδέσεις φίλων και γνωστών, να έχω μαζί μου το δικό μου υπολογιστή. Έχει όλα τα εργαλεία που θέλω, έχει το περιβάλλον μου και το κυριότερο, αν πρόκειται για adsl σύνδεση, δεν χρειάζεται να τρέξω το μάγο των windows. Με μπερδεύει. Αν ήταν να χρησιμοποιούμε μάγους, τα ρουτεράκια θα διέθεταν γυάλινη, μαγική μπάλα και όχι web interface. Ο browser αρκεί και περισσεύει και όχι, ο ie δεν είναι browser.

Από την εποχή λοιπόν που χρησιμοποιούσα windows και μιας και είμαι speed junkie, ότι άχρηστο ή ότι χρειάζεται σπάνια από υπηρεσίες και προγράμματα, το κλείνω. Το ίδιο έκανα λοιπόν στο macbook για το ethernet interface, μιας και χρησιμοποιώ αποκλειστικά ασύρματο δίκτυο. Οι μόνες φορές που μου χρειάζεται είναι να στήνω συνδέσεις adsl από την αρχή.  Χθες λοιπόν χρειάστηκε να το ενεργοποιήσω.

Μετά το τέλος των «εργασιών» και ανάμεσα σε συζητήσεις και καφέδες, όταν μάζεψα τα υπάρχοντά μου, ξέχασα να το απενεργοποιήσω. Σήμερα λοιπόν το πρωί, άνοιξα τον υπολογιστή, έριξα μια ματιά στα όρθια σε 2-3 πράγματα που ήθελα και ξεκινώντας να φτιάξω καφέ και να κάνω το πρωινό μάζεμα, από συνήθεια έκλεισα το καπάκι. Το ξανάνοιξα αμέσως, ξέροντας ότι την πρώτη φορά δουλεύει κανονικά. Με την ευκαιρία είδα και κάτι ακόμα και γυρίζω να φύγω …και το ξανακλείνω. Βρίζοντας, ανοίγω ξανά, έτοιμη να κάνω βίαιο shutdown αλλά αυτό ΔΟΥΛΕΥΕ.

Αυτό που μου αρέσει στους υπολογιστές, είναι ότι δεν έχουν ψυχολογικές μεταπτώσεις και δεν μασάνε από μεταφυσικά φαινόμενα. Τα άτομα που μου λένε (και είναι πολλά): «Δεν έκανα τίποτα, μόνο του το έπαθε» τα κοιτάω σα να μου λένε ότι απήχθηκαν από ΑΤΙΑ και προσπαθώ με τη μαιευτική μέθοδο να βρω τι έκαναν, χωρίς να το κάνουν, για να συμβεί αυτό που έπαθε ο υπολογιστής, μιας και δεν έχω γνωρίσει ακόμα υπολογιστή με αυτοκτονικές τάσεις. Παρόλα αυτά «I want to believe».

Πριν λοιπόν αρχίσω να ξυπνάω τη γειτονιά φωνάζοντας: «Θαύμα, θαύμα», άρχισα να σκέφτομαι τι μπορεί να άλλαξε από την τελευταία φορά που είχε «παγώσει» το macbook. Το μόνο που είχε αλλάξει, ήταν ότι ξέχασα να απενεργοποιήσω το ethernet interface. Φαντάζομαι αυτό δεν αποτελεί επίσημο fix, αλλά είναι μια χαρά workaround για άτομα σαν και μένα που θέλουν να αποσυνδεθούν για λίγο από το matrix, αλλά να τόχουν και ένα καπάκι μακριά.

12 thoughts on “[solved] OS X 10.5.7 και sleep mode

  1. Ωχ! εδω έχουμε θέμα! Σαν να λέμε τραβάω το καζανάκι για να ανοίξει η κουζίνα! Ταινία βέγγου δηλαδή!

    Έχω ιδέα!!
    Πήγαινε σε ένα σκληροπυρηνικό apple forum και βάλε ένα φίλο σου να postάρει ότι έχει πρόβλημα με το sleep mode.

    Ασε τους «παλιούς» να ποστάρουν τις τεχνικές απαντήσεις του στυλ: «τρέξε το τάδε script…» «ανέφερέ το στην apple» κτλ.

    Και μετά postαρε από κάτω εσύ λέγοντας του να ενεργοποιήσει το ethernet interface.
    Θα μείνουν τα geeks κόκκαλο!! :w00t:
    χαχα!

  2. Quoted for the truth: «Αυτό που μου αρέσει στους υπολογιστές, είναι ότι δεν έχουν ψυχολογικές μεταπτώσεις και δεν μασάνε από μεταφυσικά φαινόμενα. Τα άτομα που μου λένε (και είναι πολλά): “Δεν έκανα τίποτα, μόνο του το έπαθε” τα κοιτάω σα να μου λένε ότι απήχθηκαν από ΑΤΙΑ και προσπαθώ με τη μαιευτική μέθοδο να βρω τι έκαναν, χωρίς να το κάνουν, για να συμβεί αυτό που έπαθε ο υπολογιστής, μιας και δεν έχω γνωρίσει ακόμα υπολογιστή με αυτοκτονικές τάσεις. Παρόλα αυτά “I want to believe”.»….

    Πώς μου την σπάει, όταν μου το λένε στη δουλειά: «Ο φορολογικός δεν εκτυπώνει! -Τι τον έκανες? -Εγώ? Τίποτα! Μόνο του, στα καλά των καθουμένων!….»

    «…και όχι, ο ie δεν είναι browser….» – so, very true!……

    M@t’s last blog post..Dashboard Icon στο AWN (Avant Window Navigator)

    • Μόνο του το έπαθε :what: :angel:

      Κάποιες εκδόσεις του ff κάπως τους έρχεται και ξαφνικά το κάνουν την πρώτη φορά που φορτώνει η σελίδα. Από κει και πέρα τα βρίσκουν. Εμφανίστηκε σε κάποια πρόσφατη αναβάθμιση του ff, ενώ σίγουρα σε beta εκδόσεις που χρησιμοποιώ το έχει ξεπεράσει το πρόβλημα.

  3. “Δεν έκανα τίποτα, μόνο του το έπαθε”
    Το απίθανο είναι ότι πηγαίνω με τα πολλά να δω τι έπαθε και ακούω την ατάκα «Ωχ, δεν το κάνει τώρα… Τι του έκανες;»

    • Εσύ, μάλλον είσαι ευγενικός με τους χρήστες! Εγώ, φοβάμαι ότι τους τρομοκρατώ (χρήστες & πισιά!)…..

      Όταν φτάνω εκεί, όχι μόνο έχει διορθωθεί ως δια μαγείας η βλάβη, αλλά έχω και τους συναδέλφους να μου ορκίζονται στο όνομα του όποιου-άγιου-έχω-τώρα-διαθέσιμο, ότι είχε πρόβλημα! Όχι μόνο αυτό, αλλά τραβολογάνε και τους διπλανούς τους, για μάρτυρες, λέγοντας: «Πες της ρε $$!@#$%! Πες της ότι λέω αλήθεια!»…..

      M@t’s last blog post..Μά τον Άη-Πόντ!

  4. Εγώ πάντως απειλώ με σωματική βία για την επόμενη φορά που θα με τραβολογάνε χωρίς λόγο. Άντε να εξηγήσεις ότι πρόβλημα που δεν μπορείς να το αναπαράγεις (άντε, έστω να το περιγράψεις ικανοποιητικά) δεν είναι πρόβλημα.
    Να μην πω για το ότι έχουμε κατάστημα στην άλλη πλευρά της πόλης που με έχουν τραβολογήσει χωρίς αιτία. «ΑΑΑ ήρθες; Διορθώθηκε τώρα». Το κουλό μας να το σηκώσουμε να πάρουμε κανά τηλέφωνο να μην τρέχει ο μ@@@κ@ς δεν μπορούμε.

Σχολιάστε

