Frontpage on flickr

Περίμενα να περάσει ένας μήνας με την πρώτη μου dslr, για να γράψω εντυπώσεις, πως νιώθω να φωτογραφίζω με πραγματική μηχανή και τις πρώτες μου εμπειρίες από το flickr. Δεν πρόλαβα όμως. Με πρόλαβαν οι εξελίξεις.

Με τη μηχανή μου γνωριζόμαστε ακόμα και προς το παρόν τραβάω σχεδόν αποκλειστικά ένα είδος φωτογραφίας. Δεν έχω φύγει από την Αθήνα αυτό το διάστημα, οπότε τα θέματά μου είναι ότι έχω σε ακτίνα 200 μέτρων από το σπίτι. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι την καταβρίσκω. Το 2ωρο, όταν κοιτάζω μέσα από το viewfinder, περνάει σε δευτερόλεπτα. Κυριολεκτικά χάνομαι σε ότι βλέπω μέσα και στο πως να το κάνω να φαίνεται έτσι ή αλλιώς.

Αυτό το διάστημα ανεβάζω κάποιες φωτογραφίες μου στο flickr, σε ένα λογαριασμό που μέχρι λίγο καιρό τον είχα να ανεβάζω screenshots, για τα θέματά μου στο blog. Ομολογώ ότι ξαφνιάστικα που σύντομα άτομα με πολύ καλές φωτογραφικές δουλειές περνούσαν από τις φωτογραφίες μου και άφηναν κολακευτικά σχόλια. Αρκετές φορές, εκτός από την αναπόφευκτη χαρά, ένιωσα άβολα. Τι να πεις σε φωτογράφους “πραγματικούς” και με χρόνια πίσω τους, όταν τραβάς ένα μήνα; Έτσι παρακολουθώ αυτό το διάστημα την κίνηση στο λογαριασμό μου με περιέργεια και ξάφνιασμα. Ευτυχώς όταν πιάνω τη μηχανή ξεχνάω τα πάντα.

Το flickr έχει ένα μηχανισμό που λέγεται explore. Με κάποιους αλγόριθμους που δεν είναι γνωστοί, διαλέγει από τα 6-7 εκατομμύρια φωτογραφίες που ανεβαίνουν κάθε μέρα, τις 500 πιο “ενδιαφέρουσες” φωτογραφίες και τις παρουσιάζει. Όπως θεωρούν οι άνθρωποι του flickr το “ενδιαφέρον”. Μου έκανε τρομερή εντύπωση την πρώτη φορά που μου έγραψαν σχόλιο ότι με είδαν στο explore.

scout8c94b1e80d1d5799cbb2b957060d304977fba313

1. Shadows of another day, 2. No inspiration anymore, 3. I am here, 4. Ring on the beach, 5. When the music’s over, 6. On Vinyl, 7. Daisies in the jar, 8. Remember Tomorrow, 9. Colors, 10. Be…e mine

Από αυτές όσες ανέβουν πιο ψηλά στην 500άδα τις παρουσιάζουν και ξεχωριστά, αλλάζοντάς τες,  στην πρώτη σελίδα του flickr. Χθες λοιπόν μια από τις φωτογραφίες μου μπήκε frontpage. Νιώθω χαρούμενη από τη μια και μουδιασμένη από την άλλη. Too high, too far, too soon… Easy come, easy go… και άλλα γνωστά τραγουδάκια.

Αλλά από την άλλη, όσο πιο γρήγορα ξεπεράσω κι αφήσω πίσω μου αυτά, τόσο πιο γρήγορα θα ξαναγυρίσω στα “δικά” μου. Για να μην ξεχνιέμαι λοιπόν: Θέλω ένα macro φακό!!!

23 thoughts on “Frontpage on flickr

  1. Άντε από δω ρε ψώνιο που δεν σ’ αρέσει :P.
    Pfff, όχι μόνο σ’ αρέσει αλλά θες και φακό για να συνεχίσεις στο ίδιο στυλ. Αντί να πάρεις κανάν 600άρη να πας στο γήπεδο, ή κανένα fish-eye θες φακό για περισσότερα ζουζουνολουλουδάκια.
    Άντε και στην 1η σελίδα του explore μια φορά την εβδομάδα (minimum)

    • Και μου αρέσει και με αγχώνει. :what:
      Μ αρέσει τα πράγματα που αγαπώ να τα κάνω για την πλάκα μου και επειδή τη βρίσκω. Μα δεν καταφέρνω κάποιες στιγμές να μην μπαίνω σε περίεργα τριπάκια. Ευτυχώς βγαίνω σχετικά γρήγορα, γιατί δε λέει να μην ευχαριστιέσαι ότι αγαπάς.

      Και τώρα πάω εδώ δίπλα, στις εκβολές του Κηφισού, να διαλέξω ένα γερό και όμορφο καλάμι :harhar:

  2. Δε μου φτάνει η καλαμιά του Κηφισού, λέω να ανέβω βόρεια σε κάνα σοβαρό ποτάμι με μπόλικα καλάμια 😛

    Και μια και αρχίσαμε για καλαμιές και ποταμιές μούρθε και αυτό 😛 (Να τη σπάσω και στο ξουξου που όλο και κάποια «τέχνη» θα έβαζε. Του παίρνω τη μισή χαρά με το να τα βάζω μόνη μου 😈 )

    httpv://www.youtube.com/watch?v=pYIQjPDOCME

  3. Συγχαρητηρια για το frontpage.. Οι φωτογραφιες σου ειναι πολυ καλες και ας σου την λενε που θες να τραβας λουλουδακια 🙂 Η δουλεια σου ειναι πολυ καλη και πραγματικα μερικες φωτογραφιες δεν εχουν τιποτα να ζηλεψουν απο επαγγελματιων… Καλη συνεχεια!

    stratosg’s last blog post..Should you be concerned about your WordPress security?

  4. Συμφωνώ με τον Stav! (nice pic by the way, Stav! 🙂 )…..

    Μια χαρά είναι οι φωτό σου & εμένα μ’ αρέσουν πάρα πολύ!!! Δεν περίμενα ένα flickr, να μου πει τι είναι ωραίο ή όχι! Ό,τι ευχαριστεί το μάτι μου, είναι ωραίο!

    Εξίσου γ@μ@τοι είναι και οι τίτλοι των pics! Σε εμπνέουν!

    Ή το ‘χεις, ή δεν το ‘χεις!

    Μην αγχώνεσαι και κάνε αυτό που σου αρέσει, έτσι όπως σου αρέσει! Γιατί, στην τελική, αυτό αρέσει και σε μας! 😀

    Btw, ψάχνω κι εγώ ένα καλάμι, να σκαρφαλώσω, για να μη με φτάνουν οι σπαστικοί, κοινοί θνητοί!… (pink, your majesty! pink!)

    M@t’s last blog post..What’s on a geek woman’s purse! (ή αλλιώς το σύνδρομο του MacGyver!)

    • :secret: Ναι, το net σε χαλάει… κατά τα άλλα δηλαδή είσαι μια χαρά θες να μας πεις :harhar:

      ΥΓ. Το τσαντάκι της …ανώμαλης μου άρεσε σαν ιδέα 😛 Μόλις συνέλθω (με @@#@ μια ημικρανία) θα αδειάσω και γω το δικό μου 😛

  5. είδες τι μού’κανες? έφαγα όλο το απόγευμα να ανεβάζω.
    ήθελα χρόνια να το κάνω αλλά με «χάλαγε» πού έπρεπε να ανοίξω ΚΑΙ yahoo. καί όλο τα παράταγα.
    (γιά αυτό τις ειχα μόνο στο picasa).

    άντε να ξυπνήσουν καί οί μηχανές μου λίγο!

    • Είδα πώς δεν είδα. Έτσι πρέπει :what:
      Το θέμα είναι να περνάμε καλά κάνοντας αυτό που μας αρέσει, όλα τα άλλα όσο λιγότερο και μόνο τα απαραίτητα (και ας με λένε τεμπέλα 🙄 )

  6. όσον αφορά τον macro φακό. γιά δες μία πρόταση -την οποία εφάρμοσα πριν 2 χρόνια καί δεν έχω μετανοιώσει. ένας καλός μάκρο καί με φωτεινό διάφραγμα, καλό ζούμ κλπ, τα έχει τα λεφτά του. προτίμησα λοιπόν μία fuji S9600 -supercompact, likeslr ή όπως αλλοιώς-, με 28-300 2,8 φακό καό macro 1cm ! καί έχω καί δεύτερο σώμα. έχει ένα μεγάλο συν σε σχέση με άλλες όμοιες: ο φακός έχει κανονικό δαχτυλίδι, δεν είναι ηλεκτρικός. η διαφορές από την αδερφή S3pro πού επίσης έχω είναι πραγματικά αμελητέες -κι ας είναι η 9600 στο 1/3 της τιμής.

    alfisti’s last blog post..Οί παλιοί μου φίλοι.

    • Είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση αν και ποτέ δεν πήρα τόσο σοβαρά τον εαυτό μου ώστε να έχω δεύτερο σώμα. Πρώτη φορά έχω δεύτερο φακό και πάλι πολύ μου φαίνεται.
      Ευχαριστώ για την πρόταση. Ίσως κάποια μέρα… 🙂

  7. Να μη νοιώθεις διόλου παράξενα! Πέραν του ότι οι φωτογραφίες σου είναι πολύ καλές, η φωτογραφία είναι πρωτίστως ζήτημα κλίσης φυσικής και ενστίκτου κι όχι χρόνων πείρας ή φωτγραφικής μηχανής… Κι από την άλλη πλευρά, όλοι στο Flickr – ή, τουλάχιστον, η συντριπτική πλεινότητα – ερασιτέχνες είμαστε… μαθαίνουμε κάθε μέρα ο ένας από τον άλλο και στην πράξη!
    😉

    Asteroid’s last blog post..Επειδή υπάρχει ζωή και εκτός πολιτικής…

    • Ευχαριστώ! Αρχίζω και χαλαρώνω σιγά σιγά, απλά ήμουν άσχετη με τον κόσμο του flickr και κάπως μούρθε.
      Πάντως είναι γεγονός πως το να βλέπεις τόσες και διαφορετικές φωτογραφίες κάθε μέρα, είναι «σχολείο».
      😉

Σχολιάστε

