What’s on a geek woman’s purse

Το είδα στο βλογ της M@t και είχα από μέρες στο μυαλό μου να το κάνω και γω. Περνάω όμως μέρες απόλυτης βαρεμάρας με αποτέλεσμα να κάνω μόνο τα βασικά για την επιβίωση και όλο το ανέβαλα. Σήμερα όμως το πήρα απόφαση.

my bag

Μιας και εκτός από περίοδο απόλυτης βαρεμάρας διανύω και περίοδο απο-geek-οτοξίνωσης, η τσάντα μου παρουσιάζει την πιο «γυναικεία» της όψη. Λείπουν τα συνηθισμένα βασικά συστατικά, όπως linuxοcd, σετ με ψιλά κατσαβίδια, εξωτερικοί δίσκοι και άλλα τέτοια κομψά, αλλά τώρα το αποφάσισα, με ότι έχει θα τη βγάλω. Η αγαπημένη μου (και μοναδική) τσάντα λοιπόν είναι η παραπάνω και έχει χώρο για όλα μου τα καλούδια συν άπειρα θηκάκια και χωρισματάκια για όλο μου τον εξοπλισμό.

things

Πάμε στο περιεχόμενο τώρα:

  1. Πορτοφόλι πανάκριβο, αγορασμένο από παιχνιδάδικο γύρω στα 5 ευρώ πριν κάμποσα χρόνια. Μέσα ταυτότητες, χαρτάκι με όλα τα passwords από ftp και servers, μέχρι routers και wifi συν μερικά ψιλά
  2. Κουτάκι vintage από καραμέλες που φιλοξενεί τα παυσίπονα για την ημικρανία μου. Τόχω από φοιτήτρια και σε πορεία με πήγαν μέσα για εξακρίβωση γιατί τα πέρασαν για άλλου είδους «χαπάκια»
  3. Το cube μου, το αγαπημένο μου mp3 player
  4. Λαστιχάκι για τα μαλλιά
  5. Υγρά μαντηλάκια
  6. Δεν φαίνονται γιατί είναι από κάτω, αλλά είναι και άλλα υγρά μαντηλάκια σε συσκευασία μιας χρήσης
  7. Αντάπτορας usb για την φόρτιση του cube
  8. To slinky μου
  9. Θήκη γυαλιών με αυτοκολλητάκια: linux – open your mind, I love caffeine και RSS
  10. Αίτηση ADSL, ποτέ δεν είναι αρκετές
  11. Το πανάκριβο και υπερσύγχρονο κινητό μου. 45 ευρώ και δεν έχει ούτε bluetooth
  12. Σταυροκατσάβιδο και απλό κατσαβίδι για ώρα ανάγκης
  13. Μπλοκάκι και μαρκαδοράκι με ψιλή μύτη, γιατί μου αρέσει μερικές φορές να σημειώνω διάφορα. Απέξω έχει έναν μπούφο
  14. Κυκλικό πολωτικό φίλτρο για τον 50άρη φακό μου
  15. Τα κλειδιά μου τα οποία συνυπάρχουν με ένα διακοσμητικό dimmάκι RAM, το usb flash μου και ένα ανοιχτήρι για μπύρες που μούχει ξεμείνει από φοιτήτρια
  16. Hands free που δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ μιας και το κινητό το χρησιμοποιώ σπάνια και για ελάχιστο χρόνο
  17. Εφεδρική μπαταρία για την Olympus E-30
  18. Αυτό κάποτε πρέπει να το πετάξω γιατί αν το χρησιμοποιήσω μάλλον θα πάθω μόλυνση, εκτός αν δεν λήγουν αυτά. Πρόκειται για ένα «3 σε ένα» προϊόν που το βάζεις όπου θες. Εννοείται για εξωτερική χρήση μεταξύ χειλιών, ματιών και αν δεν κάνω λάθος και μάγουλα. Δεν πρέπει να τόχω χρησιμοποιήσει καμμία φορά αλλά ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να χρειαστεί να κάνεις τη γυναίκα
  19. Stick με αιθέρια έλαια που ανακουφίζουν, έτσι λένε τουλάχιστον, από την ημικρανία
  20. Δειγματάκια από αρώματα μιας και είμαι υποτασική και συχνά, ιδιαίτερα στο παρελθόν σε ζόρικες καταστάσεις, είχα εύκολη τη λιποθυμία. Με ένα ψέκασμα συνέρχομαι και βγάζω και δεύτερη συναυλία αν χρειαστεί.
  21. Liposan. Μπορεί να μην προσέχω τίποτα αλλά έχω μανία με τα μαλακά χείλη. Δε  χρησιμοποιώ τίποτα άλλο από καλλυντικά αλλά σκασμένα χείλη δεν είχα ποτέ
  22. Γυαλιά ηλίου

Ανάλογα που πάω και για πόσο καιρό, μπορεί να περιέχει επίσης κάποιο βιβλίο, το msi wind ή το macbook. Αυτά.

12 thoughts on “What’s on a geek woman’s purse

  1. Τόχω από φοιτήτρια και σε πορεία με πήγαν μέσα για εξακρίβωση γιατί τα πέρασαν για άλλου είδους “χαπάκια”

    Αχαχα! Βλέπω ότι όλοι την έχουμε πατήσει έτσι… Το πιο φανταστικό δίωρο στο Τμήμα ever μιλάμε: να προσπαθείς να πείσεις τον κόσμο ότι αυτό που πάνω λέει panadol είναι όντως panadol (στη δική μου περίπτωση ήταν χύμα σε κουτάκι από trident) 🙂

  2. Τον «κόβουν» τον χρήστη από μακριά, τι να λέμε; Λαγωνικά. Τι το θέλουμε και μεις το χύμα; 😛

    Το ωραίο είναι πως ήθελαν να μου τα κρατήσουν. 2 χαπάκια έκαναν 5.5 χιλιάδες (σήμερα τα 2 τα πληρώνω 15 ευρώ). Τους είπα ότι δε θα φύγω, θα μείνω εκεί μέχρι να με πιάσει κρίση και να μου τα δώσουν. Αν ήταν άλλου είδους χαπάκια λιγότερο θα έκαναν. :what:

    Τελικά μου τα έδωσαν.

  3. To 19 το έχω κι εγώ, αλλά @@ κάνει… Δεν έχει αποτέλεσμα (σε εμένα τουλάχιστον). 😛

    Υ.Γ. Ρηνιό, χαίρομαι που βλέπω liposan αντί για crayon. Και η κοπελιά μου με liposan κυκλοφορεί πάντα αχαχα 😛 . +1

  4. Εύγε, καμάρι μου, αν και περίμενα περισσότερα αξεσουάρ μέσα (π.χ. φίλερς για τα μπουζί που λέγαμε! 😛 )…..

    Το αυτό: για φάση απο-geek-οτοξίνωσης, πάλι βρίσκω ενδιαφέροντα πράγματα στην τσαντούλα σου! Δεν τολμώ να σκεφτώ, αν σε έβρισκα στα ντουζένια σου, τι θα είχε η τσάντα μέσα! 😉

    P.S. Btw, Liposan κυκλοφορεί και στη δική μου τσάντα, αλλά μόνο το φθινόπωρο / χειμώνα!

    M@t’s last blog post.."Να δεις τι σου ‘χω για μετά…."

  5. Το geek πάντως φαίνεται να το κερδίζεις με το σπαθί σου (ή τα για ώρα ανάγκης κατσαβίδια σου…) με μια απλή λεπτομέρεια: την αρίθμηση των αντικειμένων στη φωτογραφία! 😀

    Σούπερ ποστ, πολύ μου άρεσε!

    mpampakis’s last blog post..Πρώτο κόμμα η αποχή

  6. γεια σου ρε Ειρήνη…μπράβο για την διαφορετικότητα του περιεχομένου της τσάντας σου…Όχι άλλες ίδιες τσάντες με 80 κιλά καλλυντικά υστερικών γυναικών…θέλουμε απλές γυναίκες με ένα λιποσάν και τίποτα άλλο.

Σχολιάστε

