Συμβαίνει τώρα

Τέλος εποχής. Ακριβώς πάνω στην ώρα γιατί άρχισαν οι ζέστες. Ναι έχω ακούσει πως αποσύρουν αρχαία κλιματιστικά. Έχει και έκπτωση. Με το κόστος της εγκατάστασης ανεβαίνει πιο πάνω και από την τιμή προ έκπτωσης. Αθάνατε Έλληνα.

Το τριήμερο που ακολουθεί έχει πολύ τρέξιμο. Μετακόμιση, αλλαγές, αποφάσεις και πάει λέγοντας. Συμβαίνουν διάφορα, για να δούμε τι θα βγει.

  • Τα σχολεία κλείνουν. Μαζεύω τα απαραίτητα και μέσα στο Σαββατοκύριακο μετακομίζω τα πάντα 30 χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα.
  • Διαβάζω τους «Αλήτες του Ντάρμα» του Κέρουακ στο ενδιάμεσο πακεταρίσματος ρούχων, φορτιστών και συσκευών.
  • Ακούω Cockney Rebel και Hideaway.
  • To flickr μου τρώει περισσότερο χρόνο για κοινωνικότητες από ότι για τη φωτογραφία. Κάνω μια διακοπή να το σκεφτώ.
  • Συνεχίζω να μην ταιριάζω πουθενά. Όταν ήμουν μικρή ήμουν πιο σοβαρή από το μέσο όρο και πιο απαιτητική από τα άτομα της ηλικίας μου. Τώρα που μεγάλωσα μοιάζω λιγότερο σοβαρή από τα άτομα που είναι στον κύκλο μου. Δεν κολλούσα τότε εκεί που ήμουν, δεν κολλάω ούτε τώρα εδώ.
  • Κάτι αντίστοιχο «έπαθα» και στο flickr. Αν και θεματολογικά ανήκω στην κατηγορία μιας ομάδας «ζαχαρολουλουδιασμένων» κυριών που τραβάνε τις μπιγόνιες τους και όχι τέχνη, σαν άτομο δεν κολλάω στην κατηγορία. Έστω γιατί όταν τραβάω ακούω Gamma Ray, αν μη τι άλλο. Δεν είμαι όμως και διανοούμενη. Ίσως γιατί πιστεύω ότι οι μεγάλοι φωτογράφοι περασμένων εποχών κάναν τέχνη αποτυπώνοντας τη ζωή. Τώρα τη ζωή την έχουμε σε high definition. Μας τραβάνε κάμερες, radar, video, φωτογραφικές. Πόση τέχνη να αντέξουμε; Ίσως για την εποχή το ονειρικό να είναι το ζητούμενο. Όχι ότι με νοιάζει, αλλά την αναζήτηση την έχω στο αίμα μου. Από κάτι άτομα σαν και μένα έγινε το Google ότι έγινε.
  • Διαπίστωσα πως το 90% των frontpage στο flickr είναι σικέ. Αν και «αγαπημένο» παιδί, για μερικές μέρες, αυτών που τα έστηναν, το έβγαλα στη φόρα μόλις το πήρα χαμπάρι. Το σύστημα θα με τιμωρήσει. Θυμήστε μου να κλάψω.
  • Θέλω να βρω χρόνο και μέρος να βγάλω φωτογραφίες. Όχι απαραίτητα macro. Ίσως και άλλα είδη. Ίσως και να βιάζομαι. Μπορεί αυτά που βγάζω να θεωρούνται «φωτογραφικό μπουσούλημα» μα τρελένομαι να φτιάχνω άλλες εικόνες, ονειρικές, από πράγματα που ούτε γυρνάμε να δούμε γύρω μας.
  • Αγόρασα 3 βιβλία για το καλοκαίρι. Τίποτα άλλο. Θα είμαι εκτός μόδας και φέτος. Να πάρει! Πότε θα γίνω επιτέλους γυναίκα; Το ένα από τα τρία το αγόρασα μόνο και μόνο για τον τίτλο: «Firewall». Όχι πείτε μου, πώς να αντισταθώ; Ελπίζω να μην έχει βγει και Antivirus γιατι μέ βλέπω να τη βγάζω με αστυνομικά φέτος και να πεινάσει το πνεύμα μου.
  • Μαζεύω συνέχεια πράγματα. Τελειωμό δεν έχουν. Δεν μου αρέσει καθόλου να αδειάζω και να καθαρίζω ένα σπίτι και την άλλη μέρα να καθαρίζω και να γεμίζω ένα άλλο. Είμαι πνευματικό άτομο, πότε θα το καταλάβει αυτό το σύμπαν;
  • Οι εκλογές ήρθαν και πέρασαν. Πιθανότατα θα έρθουν σύντομα κι άλλες. Διαφορά καμμία. Έχουμε αυτό που θέλουμε και μας αξίζει, όποιος από τους δύο αρχηγούς της κληρονομικής δημοκρατίας και να κυβερνά. Ο Έλληνας σε ποσοστό κοντά στο 90% δε θέλει δικαιοσύνη, παιδεία, υγεία, δουλειά, ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης. Δε θέλει καν τίμιους πολιτικούς, αν υπάρχει τέτοιο πράμα. Θέλει απλά να κυβερνά ο «δικός» του διεφθαρμένος για να βολεύεται αυτός και όχι ο γείτονας που είναι με τους άλλους.
  • Αναβάθμισα σε wordpress 2.8. Όλα φαίνεται να δουλεύουν εντάξει. Θα δείξει.
  • Κάνει απίστευτη ζέστη. Τα τσιμέντα βράζουν και σκέφτομαι ότι φεύγω πάνω στην ώρα. Ανοίγω την μπαλκονόπορτα και το καγκουράκι με την πειραγμένη εξάτμιση περνά κάθε 5 λεπτά μπας και συγκινηθεί η άκαρδη Σούλα. Έτοιμη είμαι να του κατεβάσω τη γλάστρα να το «ξαπλώσω» και να το σώσω από τη γνωστή πορεία, αν η Σούλα αποφάσισε να κατέβει.
  • Σκέφτομαι πως το επόμενο ποστ, αν δεν έχει αντίρρηση το σύμπαν και ο δυαδικός, θα το γράφω κάτω από τα πεύκα στην ερημιά. Χαμογελάω σατανικά και μόνο στη σκέψη.

15 thoughts on “Συμβαίνει τώρα

  1. «Διαπίστωσα πως το 90% των frontpage στο flickr είναι σικέ. Αν και “αγαπημένο” παιδί, για μερικές μέρες, αυτών που τα έστηναν, το έβγαλα στη φόρα μόλις το πήρα χαμπάρι. Το σύστημα θα με τιμωρήσει. Θυμήστε μου να κλάψω.»
    ε; δηλαδή;

    άντε καλή χαλάρωση στην εξοχή!
    εγώ πάλι περιμένω να τελειώσει η εξεταστική για να φύγω από το νησί( Κέρκυρα) και να πάω σε τσιμέντα (Θεσσαλονίκη)!

    υ.γ. το τελευταίο διάστημα με επηρέασες τόσο που πηγαίνω σε σεμινάρια φωτογραφίας!

  2. Ευχαριστώ. 🙂
    Ότι λείπει στον καθένα, αυτό περιμένει. Γι αυτό δε λέει να πολυτρελενόμαστε με ότι μας λείπει. Υπάρχει η (βάσιμη) υποψία πως αν το είχαμε, ίσως να νοσταλγούσαμε αυτό που τώρα έχουμε.

    Με τη φωτογραφία καλά κάνεις. Ότι σου δίνει διέξοδο έκφρασης και χαρά, λέει να το κυνηγάς. Αλλά δε «φταίω» εντελώς που έχεις κατρακυλήσει σε τέτοιες καταστάσεις 😛
    Το καλλιτεχνικό το είχες αλλιώς δεν θάσουν στη σχολή που είσαι. :what:

    Τις φωτογραφίες στο flickr δεν τις διαλέγουν άνθρωποι, δεν θα προλάβαιναν, είναι εκατομμύρια κάθε μέρα. Η επιλογή τους γίνεται από έναν αλγόριθμο που αλλάζει συχνά. Αυτό το διάστημα «μετράει» αν είναι ενδιαφέρουσα μια φωτογραφία, μετρώντας πόσο γρήγορα από τη στιγμή που θα ανέβει θα δεχτεί πολλές επισκέψεις και θα έχει μεγάλη αναλογία σχολίων και favorites. Είναι λοιπόν 3-4 group, που άσχετα τι βγάζει ο καθένας, αν λέει ή όχι, αν ανήκεις στην ομάδα, με το που ανεβάζεις φωτογραφία, όσοι είναι online εκείνη τη στιγμή έρχονται και ανεβάζουν τα νούμερά σου. Το κάνουν ανεξέλεγκτα όλοι σε όλους τους δικούς τους. Όσοι από αυτούς έχουν και μια καλούτσικη ή και καλή φωτογραφία, πάνε σχεδόν καθημερινά frontpage. Αλλά πάει και σαβούρα, αν τύχει να είναι πολλοί online από αυτούς, όταν ανέβηκε η σαβούρα. Όπως και νάχει, από τα εκατομμύρια χρήστες του flickr, στο παιχνίδι είναι μερικές δεκάδες που μοιράζονται τη βιτρίνα με αυτό τον τρόπο.

    Δεν μπορείς να φανταστείς πόσοι από τα άτομα που πέτυχα εκεί μέσα, με το που έγινε γνωστό αυτό, «μετακόμισαν» σε αυτά τα group. Και άτομα που βγάζουν καλές φωτογραφίες. Και πολλοί «περήφανοι» Έλληνες. Την ευκολία πολλοί την αγάπησαν. Μερικές από τις επαφές μου, με το που ανέφερα (ή το είδαν αλλού) ποιοί και σε ποιά group το κάνουν αυτό, από την άλλη μέρα βρέθηκαν σε αυτά και μοιράζονται καθημερινά τη «δόξα». Σε λίγο καιρό βέβαια θα είναι τόσοι που δεν θάχει νόημα να «κλέβεις» έτσι, δεν θα γίνεται, αλλά είμαι σίγουρη, θα βρουν άλλο τρόπο. Μερικοί από αυτούς θα πήγαιναν fp ίσως γιατί όντως βγάζουν καλές φωτογραφίες, όχι κάθε μέρα βέβαια, αλλά θα ήταν «καθαροί». Και όμως μπήκαν στην ίδια μοίρα με το «ότι νάναι». Αυτό που με παραξενεύει είναι πως αφού ξέρουν τι κάνουν και το ξέρουν και οι άλλοι, καμαρώνουν που το «πέτυχαν» να είναι πρωτοσέλιδο.
    Εγώ θα ντρεπόμουν και να με φτύσω και αυτοί κάνουν ποστ με το screenshot. :fool:

    ΥΓ. Τι μαθαίνεις στα σεμινάρια; Πώς θα γίνει να τα μάθουμε και μεις που δεν πάμε σεμινάριο; :blush:

  3. Πώ φοβερή εισαι.
    Πηγες στο Flickr, τους πηδηξες τους ανθρώπους.

    Τώρα που προβληματιζομαι με την περίπτωσή σου, θέλω να ζητήσω κατι που το βρισκω καλή ιδέα.
    Αφορμη ειναι οι Cocney Rebel, με εμπνεουν και μόνο που τους θυμαμαι.

    Μπές στο radiobublle, θα βρείς οτι χρειάζεσαι, -και την εκπομπή σου με τις φωτο απο τις μελισούλες με το άρωμα πευκου θα τις χαρουμε όπου φτάνει το wave.

    Και όπως τα έκοψα τα παιδιά ειναι τύποι, καμμια σχεση με την φράξια του Flickr

    • Θα ρίξω μια ματιά να δω τι παίζει στο radiobubble μόλις τελειώσω με το πέρα δώθε 🙂

      Και εντάξει δεν είναι στο flickr όλοι «κάπως». Υπάρχουν φοβεροί φωτογράφοι, άτομα με άποψη και προσωπικότητα, άτομα που κυνηγούν πράγματα και τα αξίζουν και άτομα που τα έχουν όλα γραμμένα. Απλά, όπως παντού, το μεγαλύτερο θόρυβο τον κάνουν οι άδειοι τενεκέδες και όχι οι γεμάτοι.

      (Εγώ κάνω πάντα έτσι κι αλλιώς 😛 Γιατί άραγε… 🙄 )

  4. fog: ..Έτοιμη είμαι να του κατεβάσω τη γλάστρα να το “ξαπλώσω” και να το σώσω από τη γνωστή πορεία, αν η Σούλα αποφάσισε να κατέβει.

    Καλά, μιλάμε «ξάπλωσα» από τα γέλια.. :rofl:

    Τώρα κατάλαβα γιατί αυτή είναι ιδιαίτερη :yahoo: !

    • Ναιιιι!!! Πώς γίνονταν και ήταν Παρασκευή κάθε μέρα ακόμα κι αν την άλλη είχε το απίστευτο τρέξιμο και μόνο Τρίτη; Πώς γίνονταν να πήγαινα για δουλειά με 3-4 ώρες ύπνο για καιρό και να μη με ένοιαζε;
      Τώρα δεν βρίσκω τέτοια άτομα. Ζουν αλλιώς, νιώθουν αλλιώς, έχουν την κούραση των 40 στα 20. Ίσως να μη ζήσουν ή νιώσουν ποτέ πραγματική Παρασκευή, ανεξάρτητη ημερολογίου. :oh no:

      • Μήπως είναι οι ίδιοι που το μυαλό τους έχει μείνει κολλημένο στα 13;
        Κάποιες περιπτώσεις είναι ανίατες, και δε μπορείς να κάνεις πολλά. 😦
        .-= stavrosg´s last blog ..on the rocks =-.

  5. ανεβάζουμε τις φωτο οπουδήποτε γιά να τις βλέπουμε εμείς καί 3-4 φίλοι, όπως παλιά στο τραπεζάκι τού σαλονιού.
    αυτό «αποφάσισα» όταν «αναρωτήθηκα» αν αξίζει να ανεβάζω, να έχω blog κλπ κλπ. ποιόν, πόσους ενδιαφέρει το blog, πόσους οί φωτο?
    απλά, εμένα.
    όλα τα άλλα …
    (σιγά μην οποιοσδήποτε αλγόριθμος έβλεπε αυτό πού βλέπει το μάτι).

    καλό καλοκαίρι να έχεις 🙂
    .-= alfisti´s last blog ..<a href=\ =-.

  6. έτσι ε; και κάτι δεν μου άρεζε σε όλα αυτα τα group με τα βραβεία τους!
    τους απατεώνες!

    Υ.Γ. Ένα βιβλίο που μας πρότειναν μιας που κυκλοφορεί δωρεάν σε ηλεκτρονική μορφή: http://www.photoeidolo.gr/N/7%20BOOK/index.html

    και το πρώτο και το δεύτερο μάθημα:
    http://rapidshare.com/files/243837215/________.____.____._Photo_Lessons_1_2.pdf

    αν σε πειράζει το RS (ξέρω είναι σπαστικό) πες μου να το κάνω traffic share download 🙂

    • Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Ελπίζω αύριο προς το απογευματάκι να είμαι σε θέση να αρχίσω το διάβασμα με την ησυχία μου.

      Ευχαριστώ πολύ :happy:

  7. a. Τελικά, είναι τρομακτικό, πώς κάποια κομμάτια του ποστ σου, με περιγράφουν τόσο αναλυτικά….. Είναι σα ν’ ακούω τον εαυτό μου να μιλάει και να μου λέει «δε χωράς πουθενά»… (Long live «Τρύπες»!)

    b. Γουστάρω απίστευτα τα άτομα που δεν γουστάρουν να είναι στην κορυφή κάποιου site, αλλά να κάνουν το κέφι τους! Thumbs up to Fog!

    c. Tsirko, thnx for the links and the contibution! Να σ’ έχει ο Θεός καλά! Κι εγώ τώρα ξεστραβώνομαι με την τέχνη της φωτογραφίας και έχω ξεσκιστεί να διαβάζω ό,τι πέφτει στα χέρια μου και να shoot ό,τι μπαίνει στο φακό μου! 😀

Σχολιάστε

