Η ομορφιά είναι στις λεπτομέρειες

Η καλή διάθεση και το να απολαμβάνεις τη στιγμή, είναι κατάστασεις του μυαλού. Ικανότητα και όχι πραγματικότητα.

Μπορείς να θεωρείς ότι όλοι έχουν λόγο να είναι καλύτερα από σένα και να μη βλέπεις πόσο τυχερός είσαι. Η ευτυχία είναι καθαρά θέμα επιλογής οπτικής γωνίας, τις περισσότερες φορές.

Αν το καλοσκεφτείς και παίρνοντας σα δεδομένο τη γενική εικόνα για τις διακοπές, έχω να κάνω τέτοιες πάνω από 12 χρόνια. Ξέρεις αυτό που σταματάς ότι κάνεις συνήθως για μια δυο βδομάδες, πας σε ένα νησάκι με τον καλό σου και λιώνεις στη θάλασσα, στον ήλιο, στα ποτά, στις μουσικές, στις πεζοπορίες ή με ότι τη βρίσκεις.

Από την άλλη μπορεί το μόνο που αλλάζει νάναι το περιβάλλον και όλα τα άλλα να παραμένουν ίδια. Να συνεχίζεις να φροντίζεις άτομα. Να μην αλλάζει το πρόγραμμα της μπουγάδας, των πιάτων ή της κατσαρόλας. Μόνο που αντί η εικόνα στο φόντο να είναι πολυκατοικίες, θαμπός ουρανός και τσιμέντο να γίνεται δέντρα, λουλούδια και χρώματα. Οι ήχοι από κορναρίσματα και φωνές να γίνονται ήχοι πουλιών και θρόισμα φύλλων. Καμμία διαφορά για κάποιους, όλο το χαρτί για άλλους.

sunday morning

Ξύπνησα από την πρωινή δροσιά. Ο καφές έχει για μουσική ήχους πουλιών και θρόισμα φύλλων. Ο ήλιος πέφτει πάνω σε φυλλωσιές και φράχτες. Μισοκλείνω τα μάτια μου μέχρι που όλα γίνονται ανεστίαστες εικόνες με διάσπαρτους χρυσαφένιους κύκλους. Μια πεταλούδα τριγυρίζει στα λουλούδια. Μια βασίλισσα. Papilio machaon θα την έλεγε η Αμάντα. Θυμάμαι το βιβλίο. Έχω καιρό να το διαβάσω. Ίσως το κάνω. Όλη αυτή την ώρα στα αυτιά μου μια υπέροχη μουσική. Οι ήχοι της ονειροπαγίδας μου στο απαλό αεράκι.

Αλλά πάλι δεν είμαι παρά 30 χιλιόμετρα από την Αθήνα. Το καθημερινό τρέξιμο είναι γεγονός. Πρέπει να πάω να μαγειρέψω. Να βάλω και σκούπα, να φτιάξω λίστα για το σούπερ μάρκετ, να… να… να… Θα μπορούσα να κλάψω, προτιμώ να πετάξω.

Συνεχίζω να ακούω τον κρυστάλλινο ήχο. Οι ομορφιά είναι στις λεπτομέρειες, τα τέλεια σκηνικά μόνο στο σινεμά. Η ευτυχία είναι κατάσταση του μυαλού. Δεν ξέρω αν με πιάνεις…

17 thoughts on “Η ομορφιά είναι στις λεπτομέρειες

  1. καί βέβαια -κι αν σού πω γιά τα δικά μου τελευταία χρόνια, τότε … (2 σκυλιά, 1 γάτος, 1 παπαγάλος -καί η τροφική αλυσίδα?- παπαγαλάκια καί καναρίνια. διακοπές πλέον μόνο στο εξοχικό αφού μεταφέρω τα πάντα. όμως ΟΛΕΣ τις μέρες τού χρόνου ξυπνάω με κελαιδίσματα, χαρούλες καί ένα «γειά σου» από τον παπαγάλο 🙂 )
    .-= alfisti´s last blog ..<a href=\ =-.

  2. gotsa! Η ευτυχία είναι εκεί που δεν ψάχνεις, όταν απλά έρχεται..!
    Σημαντικό εκτός από το θρόισμα φύλλων και κρυστάλλινοι ήχοι ανέμου και τιτιβίσματος, η ύπαρξη broadband..

  3. It’s all in perspective! 😀

    Yeap, gotcha! 😉

    Αυτό, μου το έμαθε ο κύβος του Rubik! Πράγματι, όλα είναι θέμα προοπτικής, σε όλη μας τη ζωή – σε όλα μας τα προβλήματα και τις χαρές μας….

    Υ.Γ. Θα συμφωνήσω με τον φίλτατο nkarakasis για το broadband!… 😛

  4. Μα εννοείται :what:
    Νερό, ρεύμα και broadband είναι οι μοναδικές μου απατήσεις. Και για τα δύο πρώτα το συζητάω. Το βασικό ήταν να κανονίσω τα της σύνδεσης και μετά όλα τα άλλα.
    Πέρυσι βολεύτηκα με μια χιλιάρα σύνδεση. Φέτος, με το που μπήκε Μάης, άρχισα την έρευνα αν υπάρχει ιδιόκτητο. Στόχος η πιο οικονομική εξάμηνη σύνδεση και σε 24Mεγαμπίτια. Για πού νομίζατε ήταν η αίτηση στην τσάντα της βαρεμένης; :blush:

  5. Ναι…. νομίζω ότι θα το θέτω απαραίτητο όρο πλέον για να πάω οπουδήποτε: Την αυστηρή ύπαρξη broadband!….

    Ω, Θεοί των Geeks… Τι κακό έχω κάνει και με τιμωρείτε έτσι?!

    • Όσο μεγαλώνω τόσο πιο σίγουρη «ακούγομαι» και τόσο λιγότερα διαπιστώνω ότι ξέρω. Και μετά, όσο πιο μπερδεμένα είναι τα πράγματα στο μυαλό μου, τόσο πιο «απόλυτα» εκφράζομαι. Και σα να μη φτάνει αυτό, όσο πιο «αόρατη» γίνομαι στην πραγματική ζωή, τόσες περισσότερες λεπτομέρειες γεμίζει το μυαλό μου.

      Χμ… βρήκα τι φταίει για τα παραπάνω… Μάλλον δεν έπρεπε να πιω μεσημεριάτικα ολόκληρη McFarland και μάλιστα χωρίς να έχω φάει. Αλλά πάλι 5.6% αλκοόλ γράφει, δεν θάπρεπε να με κάνει …»φιλόσοφο». :sealed:

      • Είμαι που είμαι κι εγώ κουνουπίδι τέτοιες μέρες, κάτι τέτοια διαβάζω κι αποκάμω εντελώς! Γίνομαι complete μπρόκολλο!

        Όσο πιο πολύ νομίζω ότι σε καταλαβαίνω, τόσο κάπου χάνομαι στο σύμπαν και ξαναψάχνω το man μήπως είχε καμιά επεξήγηση που έχασα κατά το compilation….

        Life sucks!….

        The «optimist» M@t! 😛

  6. fog: Μισοκλείνω τα μάτια μου μέχρι που όλα γίνονται ανεστίαστες εικόνες με διάσπαρτους χρυσαφένιους κύκλους.

    Φλουτάρισμα και με τα μάτια;! :blink2: 😛

    Εμένα μου «έμαθαν» ότι η συγκεκριμένη τεχνική απαιτεί μέγιστο διάφραγμα!; :harhar:

  7. Σε πιάνω, Ναι! Για μένα είναι πλέον καθε μερα ετσι… Πίσω από τις οθόνες ανεταριστα λουλουδια και πρασινάδες… δεν το αλλαζω με τιποτα! στο μπετο δεν ξαναγυριζω… η ονειροπαγιδα μου είναι πολλές φορες κλάματα ή κελαριστα γελια παιδιών. Είπαμε η ευτυχία είναι κατασταση της οπτικης γωνιας με την οποια λειτουργει ο εγκεφαλος.

    • :yes:
      Οι επιστροφές σπάνια είναι για καλό και όταν είναι στο τσιμέντο και στη μηχανή που αλέθει ανθρώπινες ψυχές… δε λένε.

      Εκεί!!!

Σχολιάστε

