Λίστα για το δρόμο

Όλο αυτό το διάστημα, από τότε που μου μπήκε η ιδέα, ήμουν συγκρατημένα αισιόδοξη. Όσο περισσότεροι παράγοντες επηρεάζουν το αποτέλεσμα, τόσο ο Μέρφυ έχει τις πιθανότητες υπέρ του. Όμως τώρα μιλάμε για 2 μέρες ακόμα και όλα δείχνουν ότι ο Μέρφυ κοιμήθηκε.

Πράγματα που πρέπει να πάρω:

  • Τζην παντελόνι και μπουφάν
  • Μαγιό, εσώρουχα
  • 3-4 φανελάκια και μπλουζάκια
  • 2 σορτσάκια
  • 1 σαλβάρι
  • 1 ζευγάρι αθλητικά και 1 ζευγάρι σανδάλια
  • Οδοντόβουτρσα, οδοντόκρεμα, αντιηλιακό, σαμπουάν
  • Πετσέτα και ψάθα
  • Βιβλίο, γυαλιά, λεφτά
  • Η Ανεξερεύνητη Πελοπόννησος που περίμενε στη βιβλιοθήκη υπομονετικά για χρόνια
  • Παυσίπονα για ημικρανία bonus
  • Το πιο ανυπόμονο χαμόγελο που διαθέτω

Και οι νέες προσθήκες/πολυτέλειες, μιας και την τελευταία φορά φορά που βγήκα στο δρόμο δε διέθετα τίποτα από τα παρακάτω:

  • Ψηφιακή μηχανή, μπαταρίες και φορτιστής για να μαζέψω εικόνες
  • Φορητό και εξωτερικός για να την αδειάζω, 4GB με δυσκολία μου φτάνουν για μια μέρα
  • Κινητό και φορτιστής γιατί είμαι και μάνα και μπορεί να τους λείψω
  • GPS γιατί βρίσκεται

Προορισμός νότια. Πελοπόννησος. Πιο συγκεκριμένα δε θα αποφασιστεί κάτι. Όπου βγει. :happy:

15 thoughts on “Λίστα για το δρόμο

  1. Καλό ταξίδι Ειρήνη και καλά να περάσεις όπου και αν πας!!!

    Θα περιμένω να δω φωτογραφίες από όλα τα ωραία που θα συναντήσεις στον δρόμο σου! Μην μας ξεχάσεις, ε; 😎

    • Ευχαριστώ Γιάννη:)
      Ελπίζω να βγάλω πολλές και όμορφες. Με τοπία δεν έχω «παίξει» και δεν ξέρω τι θα λένε αλλά θα το παλέψω. Θέλω πολύ να φωτογραφίσω και εκτός λουλουδοαυλής 😛
      Η «αμνησία» μου είναι επιλεκτική και για ότι είναι για διαγραφή, οπότε μην ανησυχείς. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, ακόμα και όταν χάνομαι, θυμάμαι 😉

    • Thanx stav. Ελπίζω να γίνει έτσι. Το να αφήνεσαι και όπου πάει είναι τέχνη και φοβάμαι μην την έχω ξεχάσεi. Θα δείξει. 🙄

      Ελπίζω να σου βγει και σένα και να ξεκλέψεις λίγες μέρες πριν σε πάρει η «μαμά» πατρίδα. :lookaround:

  2. Καλό ταξίδι με τρέλα και κορδέλα!
    καλά να περάσεις!!

    Υ.Γ
    φεύγω και εγώ για Νάξο σήμερα :icecream:

    Y.G
    Η πελοπόννησος έχει παραλίες που θα ζήλευαν όλες οι Κυκλάδες, με δάση να «σβήνουν» πάνω στο κύμα. Αυτά είναι…

    • Ευχαριστώ!!! Επίσης 😀

      ΥΓ. Στη Νάξο θέλω να ξαναπάω οπωσδήποτε. Να περπατήσω στα δρομάκια πάνω από το λιμάνι και να πάω βόλτες στα ορεινά χωριά της. Για τις παραλίες δε λέω τίποτα…

      YG. Βουνά, θάλασσες, δάση, παραλίες όλα ευπρόσδεκτα. Δεν έχω πολλές μέρες βέβαια αλλά θα ‘ρθουν κι άλλες. Ήταν να μην κάνω την αρχή…

  3. α) Περιμένουμε τις άπειρες φωτογραφίες, Ms. Klikr! 🙂

    β) Ζήλεψα απίστευτα πολύ – δεν έχω φτάσει καν ως την Πελοπόννησο!

    γ) What the heck is σαλβάρι?!?!?! 😀
    (και μη με πεις να το google it! Παίζω Rise of Nations τώρα & μετά θα το ξεχάσω φυσικά! -μνήμη του χρυσόψαρου! 😀 )

    • α) Ελπίζω να με πιάσει klikrμάνια και να μην πάθω ότι συνήθως. Να κοιτάω δηλαδή εικόνες και να τις αφήνω να χάνονται στο χρόνο για να αναγκαστώ να τις ξαναδώ live 😛

      β) Μη φανταστείς ότι και γω έχω δει πολλά από αυτή. Πάντως θα συμπληρώσω κομμάτια στο παζλ 😀

      γ) Χλώμιασα. Δεν υπάρχουν πια; Ευτυχώς έχω ακόμα από τα παλιά χρόνια 😛 Είναι κάτι σαν φαρδύ, άνετο, ψιλοχύμα παντελόνι σε διάφορα μήκη, χρώματα κλπ. Φέρνει κάτι από Ινδία. Έστω έφερνε τις εποχές που γυρίζονταν το «Η θεία μου η χίπισσα» :harhar:
      Κάπως έτσι http://tinyurl.com/lv8lnr. (Ότι είσαι καμμένη στόχω ξαναπεί αλλά η επανάληψη βοηθάει 🙄 )

      • Λεπόνννν, αργάω αλλά πάντα απαντάω! 😛

        Ναι, είμαι καμμένη – όχι δεν έπαιζα μέχρι τώρα Rise of Nations – πάντως, να ξέρετε η προφητεία ότι θα πάρουμε την Πόλη, για μένα ήταν, τουλάχιστον στο παιχνίδι! 😛

        Όσο για το περί ουν ο λόγος σαλβάρι: Υπάρχουν ακόμα – μη χλωμιάζεις και δε διορθώνεται εύκολα στο photoshop! 🙂
        Κράτα κάπου στο back of your head ότι οι δικές μου «στυλιστικές» επιλογές κυμαίνονται από jeans μέχρι βερμουδοειδή σε συνδυασμό με geek t-shirts ή πουλόβερ το χειμώνα!
        Στις δε hi-«trekk» καταστάσεις, είμαι με καλό εξοπλισμό (αναρρίχησης-ορειβασίας-ιστιοπλοίας)…. Οπότε, πρωτού ξανά-αγχωθείς, ρώτα πρώτα κάποιον νορμάλ άνθρωπο!!! 🙂

        Άντε, ακόμα να γυρίσεις?! Περιμένουμε τις φωτός, λέμε! 🙂

  4. Xmm, piges Gytheio apo oti vlepw e?
    Mpravo, h idiaiterh patrida mou stin opoia vriskomoun ki egw ekeines tis meres.
    Exei para poles omorfies h Mani k sigoura thes polles meres gia na tis deis.

    Na mas ksana ertheis wste na se ksenagisoume ki olas!

    *Sorry gia ta Greeklish alla grafw apo to kinito.

    • Όμορφα μέρη όντως και μου άρεσαν και οι άνθρωποι. Ευγενικοί και γελαστοί, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Έμεινα λίγες μέρες μα προσπάθησα να δω όσα περισσότερα γίνονταν. Σίγουρα όχι αυτά που «ξέρουν» οι ντόπιοι αλλά ακόμα και έτσι γέμισα όμορφες εικόνες.

      Ελπίζω να καταφέρω να ξανάρθω σύντομα προς τα κει να δω κι άλλα και βέβαια θα το αναφέρω έγκαιρα 🙂

Σχολιάστε

