Η μαγεία της Βερενίκης

Με θυμάμαι στα σπίτια φίλων, εκείνα τα χρόνια, να ξεφυλλίζω βιβλία και να χαζεύω δίσκους. Μακριά από τους καναπέδες και τα τραπέζια που υπήρχε η δράση.

Και μετά, καθισμένη στο πάτωμα, μπροστά σε ράφια, κάτω από φωτιστικά, σε ξύλινα πατώματα ή σε χαλιά, να ψαχουλεύω τους θησαυρούς. Να ανοίγω εξώφυλλα και να διαβάζω τυχαίες σειρές.

Ο συγγραφέας έλεγε για τη Βερενίκη, πως ο αναγνώστης την αγάπησε σα «γυναίκα της νοσταλγίας και της μοίρας, που κάποια στιγμή πέρασε από δίπλα του και συνοδεύει από τότε τη σιωπή του». Πόσο ζήλεψα εκείνη τη στιγμή τη Βερενίκη.

Ακόμα τη ζηλεύω. Θάθελα να είχα τέτοια δύναμη.  Τη δύναμη που έχουν κάποιοι άνθρωποι που  περνούν «δίπλα» μας και από τότε συνοδεύουν τις σιωπές μας. Ή αν είμαστε τυχεροί, το χαμόγελο μας. Ή και το δάκρυ καμμιά φορά.

Καληνύχτα – Καλημέρα 🙂

7 thoughts on “Η μαγεία της Βερενίκης

  1. Καλημέρα Ρηνιώ,καιρό έχω να σε διαβάσω.
    Ωραία τα λόγια σου και ακόμα καλύτερα που μου θύμισες την Κόμη της Βερενίκης…Από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει.

    Υ.Γ.Θα σε μαλώσω γιατί δεν έχεις ακόμη εγγραφεί στο φωτογραφικό ταξίδι.Έχω ανεβάσει εκεί και κάποιες φωτογραφίες μου εμπνευσμένες από τα μολύβια σου.

    • Καλημέρα Γιάννη 🙂
      Όντως είναι πολύ όμορφο βιβλίο.

      ΥΓ. Και όμως το έκανα, απλά έμεινε στη μέση. Μου στείλαν email για κάποια στοιχεία που χρειάζονταν ακόμη, ώστε να ενεργοποιηθεί η εγγραφή αλλά εν τω μεταξύ εγώ κάπου «χάθηκα» και δεν το τελείωσα :blush:

  2. Αααααα εντάξει τότε,κάνε τον κόπο να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου και ρίξε μια ματιά στον χρήστη Κ* Γ*
    Περιμένω εντυπώσεις.

    • Τις είδα ήδη. Οι ασπρόμαυρες… Θα σου πω εκεί (να τις προσέξω και καλύτερα) μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, το «καθάρισα» ήδη και αυτό 🙂

      ΥΓ. Δεν χρειάζομαι πολλά στοιχεία να βρω κάτι στο internet, οπότε δεν χρειάστηκα όνομα. Ναι το ξέρω, μερικές φορές γίνομαι τρομακτική :harhar:

  3. Α πολύ ωραία Ρηνιώ περιμένω με αγωνία τα σχόλια σου.
    Υ.Γ. Σκέφτηκα λίγο πρίν ποστάρω το όνομα μου αλλά μετά σκέφτηκα πόσο εύκολο είναι να βρώ από το google ότι θέλω με μερικά στοιχεία…

    Δεν με τρομάζει η ικανότητα σου γιατί ξέρω τι geekάρα γυναίκα είσαι…!

Σχολιάστε

