Evening over ip

Reflection and the -almost- full moon.

19 thoughts on “Evening over ip

    • Ευχαριστώ Γιώργο 🙂
      Χάζευα το φεγγάρι πριν από το γραφείο και ξαφνικά το μάτι έπεσε στις αντανακλάσεις πάνω στην μπαλκονόπορτα και στο παιχνίδι του μέσα έξω. Έπιασα τη μηχανή, εστίασα και έβαλα να κάνει κλικ. :bhoto:

  1. να φανταστείς τη σύμπτωση, χθες λέγαμε στο σεμινάριο πως με τη χρήση flash από την αντίθετη πλευρά(180μοίρες) καταφέρνει κανείς να «γράψει» πάνω στο τζάμι τα αντικείμενα που είναι από πίσω. Είναι σαν διπλοέκθεση,που προσωπικά θεωρώ πως αν πετύχει δίνει μια άλλη δυναμική και συναίσθημα στη φωτογραφία.

  2. και μου αρέσει που τις τετραγωνίζεις. μου θυμίζει κάτι από παλιές φώτο. παραδέχομαι ότι θέλω να το δοκιμάσω κι εγώ. δεν το είχα σκεφτεί κι αυτό το παιχνίδι.

    • Οι τετράγωνες φωτογραφίες μου θυμίζουν ακριβώς αυτό. Τις παλιές α/μ που έβγαζε ο πατέρας μου με τη Lubitel.
      Και ξέρεις κάτι; Επειδή μου άρεσαν πολύ φρόντισα και οι 2 μηχανές που έχω να έχουν τέτοιο format λήψης. 😀
      Και η e-30 και η lx3 τραβάνε τετράγωνες φωτογραφίες. Την lx3 μάλιστα την αγόρασα μόνο όταν βάλαν αυτή τη δυνατότητα μέσω firmware.

      Κάποιες φωτογραφίες μπορεί να τις τραβήξω κανονικά και μετά να θελήσω να τις κροπάρω σε τετράγωνες. Το 90% όμως των φωτογραφιών μου είναι τραβηγμένες κατευθείαν έτσι. Και ανυπομονώ για τη στιγμή που θα νιώθω -κάπως- έτοιμη να αρχίσω να τραβάω τέτοιες αλλά α/μ. :blush:

      • αυτή η δυνατότητα που την βλέπεις; δεν έχω προσέξει τέτοιο φορμά , ποιο είναι το όνομά του; με κροπάρισμα νόμιζα ότι τις έφτιαχνες αλλά νομίζω ότι το στήσιμο πρέπει να γίνεται διαφορετικά όταν έχεις αυτό το φορμά υπόψη.

        η ασπρόμαυρη μου φαίνεται πιο βατή. βασικά έχω προσέξει ότι το χρώμα είναι φοβερά πιο δύσκολο. ένα ανούσιο χρωματιστό θέμα μπορεί να απογειωθεί ως ασπόμαυρο. ακόμη και ο θόρυβος (στις σύγχρονες) είναι πιο εύκολο να κρυφτεί σε μία ασπρόμαυρη φωτογραφία και να δώσει ένα άλλο βάθος στο αποτέλεσμα που αντίστοιχα σε μία έγχρωμη να μην υπάρχει ούτε ως υποψία.

        γενικά είναι διαφορετικό το παιχνίδι. σαν να ζωγραφίζει καπνός μορφές και σχήματα στο μυαλό.

      • Στην Ε-30 είναι στο μενού 1G, στην κατηγορία Image Aspect, εκεί που διαλέγεις format λήψης. Το λέει 6×6.

        Στην lx3 πρέπει να αναβαθμίσεις το firmware:
        http://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/LX3/index.html
        Μετά θα δεις την καταχώρηση στο πρώτο μενού ρυθμίσεων (με τη μηχανή σα σήμα) ακριβώς κάτω από τη ρύθμιση του digital zoom. Aspect ratio 1:1 το λέει. Στην lx5 το έχει πάνω στο φακό, όπως έχει η lx3 τα υπόλοιπα .

        Και στις 2 το έχω βάλει στο κουμπί Fn και έτσι έχω πρόσβαση όποτε θέλω με το πάτημα ενός κουμπιού.

        Το α/μ είναι πιο εύκολο φαινομενικά αλλά για να βγάλεις φωτογραφία που να «λέει» είναι πιο δύσκολο. Στην έγχρωμη φωτογραφία, μια αδιάφορη φωτογραφία μπορεί να σε τραβήξει με τον κράχτη του εντυπωσιακού χρώματος, στην α/μ πρέπει νάχει ουσία αλλιώς μια που την είδες και μια που την ξέχασες. Τουλάχιστον έτσι νομίζω/το βλέπω στη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου. 🙂

  3. στο θέμα δεν θα διαφωνήσουμε το οποίο θέλει αρκετό παιχνίδι και φαντασία. βέβαια παρότι έχουν δίκιο όταν λένε ότι δεν έχει σημασία το μέσω αλλά το μάτι εγώ θα προσθέσω ένα και, έχει σημασία και το μέσο και τι δυνατότητες σου δίνει. σίγουρα μπορείς και με μία κόμπακτ (μην σου πω και με το κινητό) να βγάλεις μία ενδιαφέρουσα φωτογραφία αλλά μία καλή φωτογραφική βοηθά.

    αυτό που επίσης έχω προσέξει ότι εκ βάσεως η α/μ μπορεί να αποδώσει πολύ πιο δημιουργικά την τις διαδρομές του φωτός. επίσης ένα θέμα που φαίνεται γαμάτα στην έγχρωμη δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα φαίνεται ωραίο και στην α/μ.

Σχολιάστε

