Mac or Pc

Πριν 2 μήνες μου ήρθε η ιδέα. Ετοίμασα τα δύο μου pc, τους έβαλα όλα τα απαραίτητα προγράμματα για νέους χρήστες και τα χάρισα στα αδέρφια μου. Ήταν καιρός να πάψω να είμαι hardware junkie και να σοβαρευτώ. Το macbook μου έδινε τη δυνατότητα να έχω και linux, οπότε δεν χρειαζόμουν τίποτα άλλο.

Άντεξα σχεδόν δύο ολόκληρους μήνες. Αρκετά. Είμαι οριστικά και αμετάκλητα αναποφάσιστη. Δεν μπορώ και δεν θέλω να διαλέξω. Θέλω το macbook μου ετοιμοπόλεμο ανά πάσα στιγμή και θέλω και ένα σούπερ pc, για να παίζω με ότι καινούριο υπάρχει στο linuxόκοσμο. Θέλω το grub μου να έχει και 1 και 2 και 3 και 4 λειτουργικά.

«I’m a right clicka» και «I’m an iBook flippa» μαζί. Τελεία και παύλα.

«Mac or Pc» Lyrics

Πριν 3-4 μέρες λοιπόν, πήρα την απόφαση να δώσω το htc p3600 και να πάρω ένα μικρό pc για τα πειράματά μου. Και το έδωσα. Και σήμερα, μετά από 1-2 μέρες οθονοshopping, κατέληξα στη σύνθεση και έγινε και η παραγγελία. :blush:

Το πιο όμορφο, δυνατό και linuxοσυμβατό μηχάνημα που είχα ως σήμερα. :love:

GIGABYTE GA-M61PME-S2
AMD ATHLON 64 X2 4850E 2.5GHZ DUAL CORE BOX
THERMALTAKE W0089 TR2 POWER 470W
THERMALTAKE VF6000BWS LANBOX LITE WINDOW BLACK
GAINWARD 9214 BLISS 8500GT SILENTFX 512MB PCI-E RETAIL
LG GH20NS10 SUPER MULTI DVD REWRITER BLACK BULK
SEAGATE BARRACUDA 7200.11 ST3500320AS 500GB SATA2
KINGSTON KVR800D2N6/1G RAM DDR2 1GB PC6400 800MHZ x 2
LEVEL ONE WNC-0300 WIRELESS PCI/LAN ADAPTER 108MBPS
FIREWIRE 1394 PCI CARD 3PORT
LOGITECH 960-00136 QUICKCAM EXPRESS PLUS
SHARKOON COLD CATHODE LIGHT 2 IN 1 BLUE

Και ναι, παραμέρισα την αντιπάθειά μου για τους AMD, κατάσταση που μέτραγε 8ετία μετά από μια αποτυχημένη αγορά amd «φούρνου» στις αρχές του 21ου αιώνα. Έτσι μέσα στην άλλη εβδομάδα θα έχω το νέο μου «μωράκι» σπίτι και θα αρχίσω τα πειράματα και τις δοκιμές διανομών ξανά.

Ακόμα δεν τόχω συνειδητοποιήσει για να με πιάσει η ξαφνική ευτυχία, αλλά κάθε στιγμή που περνά όλο και περισσότερο σκέφτομαι ότι ΕΧΩ ΝΕΟ SUPER ΜΗΧΑΝΗΜΑ.  :yahoo:

ΥΓ1: Ναι, δεν κατάφερα να μην βάλω φωτάκια και κουδουνάκια. Μια φορά καγκούρω, πάντα καγκούρω.

ΥΓ2: Δεν είναι εντελώς δικό μου λάθος. Ακολούθησα τις συμβουλές του hardwarοσύμβουλου που θεώρησε τα φωτάκια απαραίτητο συστατικό της σύνθεσης. Ευχαριστώ.

:angel: 😈

10 thoughts on “Mac or Pc

  1. χχαχαχα, είναι λίγο καγκουριά, αλλά you said it yourself 😛 μεγειά! σε νοιώθω παρεμπιπτόντως απόλυτα, εγώ το έχω το powerbook dual boot πάντως, αλλά έχει χρεπιάσει λίγο (είναι του 2004). Όσο για τα pc.. κι αυτά κλάφτα χαράλαμπε είναι.. Athlon XP 2800+ (θα είναι οι μέρες του). Από εκεί σου γράφω, και πονώ :>Αλλά ας πρόσεχα! Έχω αποφασίσει να τα τρώω σε ταξίδια. Δεν γα… τα hardware!!! Από την άλλη, βέβαια, βλέποντας τα γυαλιστερά καινούρια πισάκια σαν το δικό σου ζηλεύω λιγάκι… αχ βαχ

  2. Μου έδωσες credit.Εδωσες link για μια σελίδα που δεν υπάρχει πια…Εκνευρίστηκα.Για αυτό φρόντισα οι επισκέπτες της άθλιας σελίδας σου να έχουν την τύχη που τους αρμόζει.Όποιος τολμά ας κάνει click…Το βάρος πάνω σου…

  3. @ koki: Σ’ ευχαριστώ και καλό κουράγιο. Σα να μου φαίνεται ότι κάνεις την καλύτερη δουλειά με τα ταξιδάκια. :secret: Γενικά και γω με μηχανήματα «εποχής» ήμουν. Απλά με πέτυχες σε μια περίοδο ανανέωσης. Βλέπεις περνάω δύσκολη εφηβεία και έπεσα στα …hardwarικά. :P@ homunculus: Με σένα δεν θα ασχοληθώ. Δύο περιπτώσεις υπήρχαν να εκνευριστείς. Να σου δώσω credits και να μην σου δώσω. Τώρα γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα κάνω τη λάθος επιλογή, δεν μπορώ να καταλάβω. :harhar:@ stavrosg: Ευχαριστώ stav. Ανυπομονώ να το …περιλάβω.

    Και δεν έχετε ιδέα από καγκουριά. Περιμένετε να το δείτε με τα αυτοκόλλητα. :tease:

    ΥΓ. Το τραγουδάκι του video το είχα ξεχάσει και το θυμήθηκα χθες ξανά. Πάλι κόλλησα όπως την πρώτη φορά που το άκουσα. :respekt: :hehe:

  4. Γιατί είμαι καγκούρωΓιατί ήθελα να δω πως θα δείχνει το μαύρο με το μπλεΓιατί ήθελα να δω πως θα είναι το βράδυ χωρίς άλλα φώταΓιατί βγαίνει εύκολαΓιατί ήξερα πως θα γίνει θέμα :what: :harhar: :tease:Και επειδή έχω και οικολογικό προφίλ… πάω να φυτέψω ντομάτες και πιπεριές. Τέλη Ιούλη, αρχές Αυγούστου θα έχω δική μου σαλάτα. Τη γνωστή iSalata. :hihi:

  5. Χάθηκε να χει μια αεροτομούλα το εργαλείο να «δείχνει»; Και μια μπούκα για αέρα στο πάνω μέρος;Επιτέλους ένας υπολογιστής.

Σχολιάστε