Conky: Out of the blue

xubuntu 13.10

Αυτό το desktop έχει 2 ιδιαίτερα στοιχεία που το έκαναν «αγαπημένο» μου για κάμποσο καιρό. Το θέμα και το conky του.

Είχα βρει τα «κουμπάκια» του θέματος στο customize.org πριν κάτι χρόνια και μου άρεσαν. Μέχρι πριν λίγο καιρό τα χρησιμοποιούσα πότε πότε, με όποιο θέμα μου φαίνονταν ότι ταίριαζαν. Η προσπάθεια να τα χρησιμοποιήσω σε ολοκληρωμένη εμφάνιση κολλούσε στο ότι δεν υπήρχε gtk3 theme, μόνο gtk2, μιας και η όλη προσπάθεια ήταν αρκετά παλιά. Όταν βρήκα αυτό το wallpaper το θυμήθηκα ξανά. Και πάλι δεν βρήκα κάτι, έτσι κάθισα και το έφτιαξα. Συμβατό και με gtk 3.8 μιας που με τέτοιο «παίζω». Το θέμα ολοκληρωμένο (gtk2, gtk3 και xfce theme) βρίσκεται εδώ.

Το conky είναι μια παραλλαγή του daft conky bars στην οποία έχω προσθέσει «την Άρτα και τα Γιάννενα», κατά την προσφιλή μου μέθοδο. Οι ενδείξεις, με τη σειρά που φαίνονται στο screenshot, είναι η διανομή, μπάρες για μπαταρία, cpu, ram, ταχύτητα dowload, ταχύτητα upload, χωρητικότητα δίσκου για το σύστημα και το έξτρα partition, θερμοκρασία cpu και δίσκου, ώρα, λεπτά και δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, στο πάνω μέρος της ευθείας έχω τις δύο τελείες που δείχνουν το workspace που χρησιμοποιώ, όνομα χρήστη και hostname, θερμοκρασία cpu, έλεγχος email, keyboard layout και ώρα. Κάτω από την γραμμή είναι ο καιρός και η ημερομηνία.

Wallie: Lake
Theme: Gsm
Icons: Awoken
Conky: Out of the blue

Σχολιάστε