Διαβολοτέλος βδομάδας

Δυό μέρες κόλαση. Ελπίζω μόνο να ξεμπέρδεψα. Ούτε να μιλήσω γι αυτό δε θέλω. Το καλό είναι ότι ανάμεσα στον πόνο, τουλάχιστον σήμερα, είχε διαστήματα που ένιωθα καλύτερα. Ελπίζω να μην ξαναπεράσω τέτοια ημικρανία.

Στο top-five των κρίσεων όλης μου της ζωής. Την αφήνω πίσω. Τέλος. Όταν δεν πονούσα και μπορούσα να καθήσω σε υπολογιστή, έψαχνα θέματα, plugins, έκανα μεταφράσεις και αλλαγές σε αρχεία php, χωρίς να ξέρω php. Ως τώρα πάντως δουλεύει. Πρέπει να είναι αυτό το κληρονομικό χάρισμα. Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να μετακομίσω το blog μου. Θα δείξει.

Δεν άκουσα σχεδόν καθόλου μουσική αυτές τις μέρες. Θέλω να διαλέξω κάτι ιδιαίτερο για τώρα. Δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω. Ας είναι το πρώτο που θα μπει από το playlist των αγαπημένων.

Δεν ξέρεις τι έχεις ώσπου να σου φύγει…

15 thoughts on “Διαβολοτέλος βδομάδας

  1. Όσο και να προσπαθώ να σε εκνευρίσω ή να σου φτιάξω τη διάθεση ή να πουλήσω μούρη (κλασικά), η αλήθεια είναι πως είσαι από τα άτομα που εκτιμώ ιδιαίτερα (και ίσως ένα από τα ελάχιστα που έχω την τύχη να έχω γνωρίσει από κοντά) και φυσικά περιμένω με ανυπομονησία την νέα σου δημιουργία αλλά και κάθε κείμενο σου.

    [τι αηδίες γράφω πρωινιάτικα, αργόσχολος κατάντησα]

    Ελπίζω να είσαι καλά, με όρεξη και τρέλα, θα τα πούμε 😀

  2. Είμαι μια χαρά. Γιορτάζω την επιστροφή μου στον πλανήτη Γη με πρωινό ξύπνημα, χωρίς λόγο. Όλοι κοιμούνται και η ησυχία είναι πολύτιμη.

    (Θα κρατήσω το παραπάνω μήνυμα για κάθε …παράνομη κατάχρηση :yahoo: )

    Με κέρδισες με διαφορά στήθους 😛

  3. Μην στενοχωριέσαι η επιστήμη κάνει θαύματα. Μπορείς και συ να αποκτήσεις :yes:

    ΥΓ. Διάβαζα το θέμα του arcanum για το hi5 και γέλαγα μόνη μου. Άσε που μου έδωσε ιδέα… Αν τα παιδιά δεν βάζουν τουλάχιστον 2 widgets τη μέρα στο βλογ μου, θα τους μπλοκάρω το msn :shifty:

  4. Πολύ όμορφο το νέο blog Ειρήνη. Επλίζω να συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό και το ίδιο ενδιαφέρον να γράφεις , γιατί μου αρέσει να διαβάζω το blog σου.

Σχολιάστε