My mint is green

mint 14 with cinnamon and conky Screenshot from 2012-12-16 13:13:20
…and my grass is blue 😉
Και γω n00b ξανά. Το μυστικό που με κρατάει «νέα στην καρδιά». Το νέο μου πεδίο εξερεύνησης ονομάζεται github. Δεν μπορεί το κάθε 16χρονο geekάκι να μου δίνει το github του για να δω τα configs του και γω ακόμη να pastebinιάζω. Περισσότερα όταν θα μάθω περισσότερα. Προς το παρόν pull, commit και push μέχρι να μάθω τι παίζεται και ότι δεν με βρίζουν όλοι αυτοί που έγραψαν αυτά που διαβάζω.

2 thoughts on “My mint is green

  1. Σαν να μου φαίνεται ότι τώρα τελευταία βρήκες απάγκιο στο λιμάνι της Nadia. Αν και δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει.. 😛

    Όσο για το git, σε λίγο καιρός θα λέμε: δείξε μου το git σου να σου πω ποιος είσαι! 😆

    ΥΓ: Τι μου θύμισες τώρα με το λογοπαίγνιο σου.. Σε μια ταινία ρωτάει ο τύπος την τύπισσα (αν θυμάμαι καλά κοκκινομάλλα ήταν): Είναι το ίδιο χρώμα οι κουρτίνες σου με το χαλί σου; 🙄

    • Μη νομίζεις, κάθε 2-3 μέρες κάνω format και βάζω άλλες, ψάχνοντας την ιδανική έκδοση, αλλά προς το παρόν μόνο ο kernel της nadiaς κρατάει το μωρό δροσερό. 10-15 βαθμούς κάτω από οποιασδήποτε άλλης διανομής δοκίμασα αυτό τον καιρό. …Και έτσι γυρνάω πάλι εκεί. Νάχε τουλάχιστον κάνα αντρικό όνομα :sealed:

      Σκεφτόμουν κάτι σε: «Θα περάσεις από το git μου να σου δείξω τα configs μου;» 😛

Σχολιάστε